TK: Yamaha R1 circuitmotor 2005

Status
Niet open voor verdere reacties.

toffelbaer

Rookie
18 sep 2007
22
0
Te koop: Yamaha R1 circuitmotor 2005

Motor verkeert in uitmuntende staat van onderhoud en is volledig nagekeken door motormonteur. Ik heb zelf slechts 4 dagen met deze motor recreatief op het circuit gereden en hij gaat weg i.v.m. aankoop 2 cilinder motor.
KM stand 15.299
Vraagprijs 5555,-

Specificaties:

- Aangepaste voorvering WP Stamsnijder
- Aangepaste achtervering WP Stamsnijder
- Compleet LEOVINCI uitlaatsysteem met E- keur en DB killers (nooit geluidsproblemen). Originele uitlaten zijn ook aanwezig.
- WP stuurdemper
- Beringer radiale rempomp
- Gilles verstelbare clip on houders
- Gilles rem schakelset (volledig instelbaar)
- Braking wave remschijven
- K+N filterelement
- Valtermoto Race tankdop
- Valtermoto valblokken L + R
- Double bubble kuipruit (smoke kleur)
- Stalen remleidingen voor en achter
- Andere vertanding korte gearing
- CRC Polyester kuipset met zeer mooi professioneel spuitwerk

Dit is echt een topmotor met veel speciale delen die als nieuw zijn.
Voor info mail bogaerr@wyeth.com of Tel. 06-11368077
full
 
Laatst bewerkt:
Goed kijken naar de schaduw op het troittoir ;)

Als je rectreatief gaat rijden en je bouwt je straatmotor om, waarom zou je de standaard er dan afhalen? Is wel zo handig hem te laten zitten, zou ik ook doen.

mooie bike trouwens :Y
 
Mooi ding, ik moet alleen wachten tot ik mijn huidige circuitmotor heb verkocht. Ik meld me tzt wel :Y
 
heb hem al eens bekeken bij zaanstad motoren. was toen wel onder de indruk. hele berg bling bling en lopen als een zonnetje. :Y

ik wilm wel.
 
heb hem al eens bekeken bij zaanstad motoren. was toen wel onder de indruk. hele berg bling bling en lopen als een zonnetje. :Y

ik wilm wel.

Nou dat kan, hij staat klaar voor je! Over de prijs kunnen we nog wel onderhandelen. Bij interesse kan je het beste mailen of bellen
 
kickje voor deze vette circuit fiets!

ik tegelijkertijd een vraagje, die racekuipen waar heb je die gehaald? zoek ze zelf ook, maar sommige vind ik minder mooi dan deze, en hoe is de pasvorm? je mag me ook PMén als je dat liever hebt!
 
kickje voor deze vette circuit fiets!

ik tegelijkertijd een vraagje, die racekuipen waar heb je die gehaald? zoek ze zelf ook, maar sommige vind ik minder mooi dan deze, en hoe is de pasvorm? je mag me ook PMén als je dat liever hebt!
CRC is dit volgens mij.............om te spuiten heb je veel werk met voorbewerken.
 
De motor is verkocht en kan slotje op!

De kuipen zaten er al op toen ik hem kocht, geen idee waar ze vandaan komen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan