TK: Yamaha XJ600S Diversion [25KW]!

tummeke

MF'er
21 jul 2006
71
0
Utrecht
Eerste Toelating 07-1997
Vermogen op kenteken: 25KW
Cilinder Inhoud: 598cm3
Massa: 208kg

- Ketting, Tandwielen, Banden etc in prima staat.
- 29.000 echte kilometers.
- Mooie Dubbele Lasers met lekkere brom.
- Met chromen valbeugels.
- Met handig topkoffer, eventueel makkelijk te demonteren.
- Altijd binnen gestaan en alleen 's zomers gereden!

Starten en lopen, deze fiets heeft me nooit in de steek gelaten.. Echter ivm vol vermogen rijbewijs ga ik nu op zoek naar een ander type motor.

Vraagprijs: Speciaal voor MFers nu 3000 Euro! Komt ie wel zonder Topkoffer, maar who cares! :)

Motor is te bekijken in de omgeving van Arnhem/Nijmegen. Dus kom eens een proefrit maken! Je zult zien, je bent zo verkocht!

De foto's:

p1020502largept3.jpg

p1020503largeva0.jpg

p1020504largekt8.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ben je ook bereid om de topkoffer met bevestingsspul los te verkopen ?
Heb nu zelf ook een Divje XJ600S, maar wil er nog een topkoffer op hebben.
 
Hmm.. Als je een goed bod wilt doen is dat wellicht interessant.. Vaak is de koper toch niet echt geinteresseerd in de kofferset..

Stuur maar even een berichtje met wat je ervoor wilt geven, kijken we even verder :)
 
Hmm.. Als je een goed bod wilt doen is dat wellicht interessant.. Vaak is de koper toch niet echt geinteresseerd in de kofferset..

Stuur maar even een berichtje met wat je ervoor wilt geven, kijken we even verder :)

Ik zit nu op me werk, en kan niet via me isp provider een email versturen.
Maar wat voor prijs heb jezelf in gedachten.
 
Ik meen dat alleen de beugels al zon 100 euro waard zijn..

En de set is zeker in prima staat.. Enne tape op de beugel???
 
Nieuwprijs.. Juist.. Anders weet je ff niet waar je over praat kerel -O-

En 25KW is JUIST duurder omdat de ombouw alleen al een paar flappen kost. :W

Vind jij maar eens een diversion met zo weinig kms van mid 97, met al deze opties, dan snap je wel waarom deze iets duurder dan gemiddeld is..
 
Ik meen dat alleen de beugels al zon 100 euro waard zijn..

En de set is zeker in prima staat.. Enne tape op de beugel???


Denk dat dat gezichtsbedrog is, lijkt namelijk wel zo. Maar denk dat de koppeling van alu is ofzo.
Maar voor €100 heb ik er wel belang bij, alleen de komende week ben ik niet echt in de gelegenheid om in de buurt te zijn van Arnhem/Nijmegen B| .

Kom jij nog in de buurt van Zwolle ofzo :?
 
Weet niet precies welk deel je bedoeld, maar zal wel idd iets anders zijn :)

Kom niet echt in de buurt van zwolle helaas, eventueel wel Apeldoorn wat al wel scheelt..
 
Humzzz, ik werk in deventer, dus we kunnen eventueel in deventer afspreken (bij de Mac ofzo).
Wanneer zou jij kunnen ?.
 
Apeldoorn is al aardig stukje tuffen voor mij.. Deventer vind ik net iets teveel gevraagd.. Heb nog iemand in Apeldoorn zitten waar ik nog wel avondje langs kan gaan, dus daar wil ik nog wel ergens afspreken.. In principe zou het deze zondag bijvoorbeeld wel kunnen tegen de avond, of anders doordeweeks 'savonds een keer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan