TK: Yamaha YZF600R Thundercat '96 €2.950,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eehh....een oude bekende! Ben al bij je wezen rijden! Vreemd dat ie nog niet weg is, was (is) echt een nette fiets. Helaas niet voor mij, ben uiteindelijk toch voor een 1200 Bandit gegaan 8-) 8-) succes met de verkoop :Y :Y

Ik zei je bij voorbaat toch al dat een 600cc te kort is wanneer je een 1000cc bent gewend... *D

Morgen wederom een geinteresseerde :Y
 
[me]Phobos hoopt stiekem dat die afhaakt :P . Verwacht volgende week vrijdag mijn A opzak te hebben en ben opzoek naar een thundercat.[/me]
 

Bezichtiging is verplaatst naar a.s. zondag...

Het begint erop te lijken dat heel 'lessend M-F' interesse heeft in mijn Cat. Moet nu al 3 lessende geinteresseerden een email sturen als de bike op datum X nog niet is verkocht... Niet zo gek ook; motor staat er spik en span bij *D
 
Bezichtiging is verplaatst naar a.s. zondag...

Het begint erop te lijken dat heel 'lessend M-F' interesse heeft in mijn Cat. Niet zo gek ook; motor staat er spik en span bij *D
In principe is'tie dus al verkocht, het hangt alleen van het CBR af wanneer je het geld krijgt ;)
 

Doet het CBR ook aan betaling vooruit? :9

Zie t zo, motor is pas definitief niet meer te koop wanneer ik het contante geld (na check door Postbank) en het vrijwaringsbewijs in handen heb...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan