TK: Yamaha YZF600R Thundercat

Status
Niet open voor verdere reacties.

BHRacing

MF veteraan
1 dec 2002
3.698
8
Apeldoorn
Motorisch en technisch in topconditie!
Blok is voorzien van een volledige Yamaha YEC fabriekskit, veilig en vooral betrouwbaar getuned. 102PK aan het achterwiel. Uitdraai beschikbaar, boek van YEC kit ook aanwezig. Uitermate geschikt voor de ZAC!

full


Specifieke aanpassingen:

Öhlins achterschokbreker
Öhlins voorvering
Öhlins stuurdemper
Tailriser
Stalen remleidingen
Braking Waveschijven
Brembo radiale rempomp
Carbon carterbeschermer
Aluminium valprotectoren
K&N filter
Dynojet kit

Afgelopen winter nieuwe 520 ketting met aluminium tandwielen gemonteerd.
Diverse lagers en schalen vervangen voor seizoen 2004
Inclusief diverse reservedelen.

Kuip is van licht polyester, voorzien van snelsluiters. Kuip en zitje zijn er binnen 3 minuten helemaal af. Wielen zijn voorzien van vaste aluminium bussen, om snel te wisselen.

2e set wielen met regenbanden, schijven en tandwiel los verkrijgbaar. Ook deze wielen zijn voorzien van vaste aluminium bussen.

Prijs:      €3500,-
Jaar:      1999
Kleur:      Geel / Zwart
Tel:      06-18653912
Email:      Info @ BHRacing.nl
 
Zodra de Thundercat verkocht is ga ik op zoek naar een R6 racer.
Ik ga maar voor huisje, boompje, racer ;)

Zit inderdaad een WP sticker op de voorvork, omdat deze altijd onderhouden is door RoTech, die alleen maar met WP materiaal werkt. Binnenwerk is dus Öhlins, maar met WP olie en service...
 
Is die prijs vast ? wel een interesant ding ...

Is die gewoon helemaal race klaar ??? dus de staat van de schijven,blokken,koppeling enzo goed ...
 
Is die gewoon helemaal race klaar ??? dus de staat van de schijven,blokken,koppeling enzo goed ...
Yep! Als er iets is waar hij secuur in is, dan is het wel de staat van z'n fiets. Tis namelijk een beetje lullig als je vlak voor de Tarzan erachter komt dat je remblokken niet meer goed zijn... :X :+

Brian is er zondag weer, dan kan hij je vragen beantwoorden. Of stuur 'm een mailtje!
 
Ja ja Oma...
Oud, ik weet het O-)

Inmiddels alweer een aantal maandjes verder, maar nog geen nieuw baasje voor m'n Donderpoesje gevonden...

Iemand tips of adviezen?
 
De Thundercat is verkocht! *D
Inclusief regenwielen en bokken...

Voor al het originele spul dat ik nog heb liggen maak ik binnenkort een nieuw topic.

Hier mag een slotje op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan