TK : yoshimura demper

PieJay

Die hard MF'er
26 dec 2004
499
0
Naaldwijk
Te koop aangeboden Yoshimura demper. De fiets waar die op zat is total-loss, einddemper was niet bij het ongeluk betrokken.

Er zitten wat krasjes op het chroom, vandaar aantrekkelijk prijsje € 150,= (nieuwwaarde +/- 700,=).

full


P.S. er komt echt ee werelds geluid uit!!
 
you to :)

Het is dus een bolt-on, 3 bouten die denk ik ook wel op jou flens passen (ik heb de gaatjes in mijn flens trouwens ietsje uit moeten vijlen).
 
Laatste bod wat ik binnen heb is € 200,=

Hij gaat uiteraard weg tegen het hoogste bod, hoe spijtig dat ook is voor de eerdere geïnteresseerde (tenzij hij/zij de prijs evenaart, dan blijft hij zijn 1e optie houden, lijkt me wel zo eerlijk).

Groeten, Piejay
 
Laatste bod wat ik binnen heb is € 200,=

Hij gaat uiteraard weg tegen het hoogste bod, hoe spijtig dat ook is voor de eerdere geïnteresseerde (tenzij hij/zij de prijs evenaart, dan blijft hij zijn 1e optie houden, lijkt me wel zo eerlijk).

Groeten, Piejay
ik betaal geen 200 euries, als het niet doorgaat hoor ik het wel, greetz
 
Kun je me vertellen wat de hart-hart afstand is van de bouten?

dat moet ik ff nameten, doe ik morgen ff. Ik moest 1 gaatje in mn flens trouwens ietsiepietsie uitvijlen, anders zat die bout scheef...
 
Laatst bewerkt:
Hmm over de 225? voor een 2e hands demper waarvan ik niets eens weet of hij op mijn gsxr gaat passen..
Als hij past biedt ik 230 :+
 
Uit nieuwsgierigheid ......
Je vraagt €150.- en als ik zo Suzujazz! zijn "ik zie je vrijdag"-reactie zie , lijkt het mij dat jullie het eens waren en hij de demper dus gekocht heeft.
Of vergis ik me daarin?
Zomaar 'n vraag die in me opkwam toen ik dit topic zat te lezen.
Groet,Fred.
 
Uit nieuwsgierigheid ......
Je vraagt €150.- en als ik zo Suzujazz! zijn "ik zie je vrijdag"-reactie zie , lijkt het mij dat jullie het eens waren en hij de demper dus gekocht heeft.
Of vergis ik me daarin?
Zomaar 'n vraag die in me opkwam toen ik dit topic zat te lezen.
Groet,Fred.
goeie vraag :Y

ik dacht eruit te zijn, maar de TS vindt dat niet. Dus hoger bieden of stikken. In mijn optiek werkt dat anders.
 
goeie vraag :Y

ik dacht eruit te zijn, maar de TS vindt dat niet. Dus hoger bieden of stikken. In mijn optiek werkt dat anders.

:^

zet m idd dan te veiling neer en dat je voor vrijdag x uur boven een x bedrag een bod wilt en hoogste heeft um.

maar zoals dit :r

( ik zou die pijp zo in je *** douwen) :(









:+
 
Terug
Bovenaan Onderaan