TK: Yoshimura GP

fido-dido

MF veteraan
4 mrt 2005
4.080
18
Veldhoven (Noord Brabant)
even kijken of er belangstelling voor deze demper is. er zit een E keur op.

staat tekoop hem omdat ik eigenlijk een yoshimura R55 wil.

ruilen kan ook laat maar zien wat je voor demper hebt.


ik zou niet weten wat ik voor de demper moet vragen dus bied maar.
(geen onzin aub) :)

nieuwstaat!!!!

full
 
Laatst bewerkt:
even kijken of er belangstelling voor deze demper is. er zit een E keur op.

staat tekoop hem omdat ik eigenlijk een yoshimura R55 wil.

ruilen kan ook laat maar zien wat je voor demper hebt.


ik zou niet weten wat ik voor de demper moet vragen dus bied maar.
(geen onzin aub) :)

nieuwstaat!!!!

[afbeelding]

:9~
 
Zeker, maar zo'n R55 ook..........
En die zie je minder vaak


*verkapte kick*
 
fido ,goede keuze die yoshimura R55, heb er bij mij ook een onder hangen. is in het echt nog mooier dan op foto, vooral die aparte vorm achteraan bij het carbon eind stuk. deze heb ik aangeschaft bij sparks trading. zie prijs daar. te bestellen en waarschijnlijk op voorraad bij MOTOR CENTER VENLO. vragen naar moes kun je nog wel wat korting regelen. uitlaat was een half jaar geleden moeilijk aan te komen, heb er lang op moete wachten. groet en succes ermee. FACE 8-) 8-) 8-)
 
fido ,goede keuze die yoshimura R55, heb er bij mij ook een onder hangen. is in het echt nog mooier dan op foto, vooral die aparte vorm achteraan bij het carbon eind stuk. deze heb ik aangeschaft bij sparks trading. zie prijs daar. te bestellen en waarschijnlijk op voorraad bij MOTOR CENTER VENLO. vragen naar moes kun je nog wel wat korting regelen. uitlaat was een half jaar geleden moeilijk aan te komen, heb er lang op moete wachten. groet en succes ermee. FACE 8-) 8-) 8-)
ik heb de jouwe toch gezien toen met de mega meeting ik had toen die blauw witte gsxr 600. :)
 
In hoeverre past deze op een GSX-R600 van vorig jaar? En áls het past, zit er een db killer bij?
vorig jaar 2006 past gewoon 2005 is natuurlijk wel pas te maken. en db killer zit erin gepuntlast die krijg je er dus bij :+ die kan je er wel uithalen alleen niet makkelijk.

hier nog een foto. owja de uitlaat voor 11000 euro dan krijg je de motor erbij :)

full

 
Misschien een rare vraag van mij :?
Weet jij hoeveel kg die uitlaat weegt? Ik heb misschien wel interesse namelijk de standaard uitlaad op een k6/k7 weegt als lood.

Ik hoor het wel. :)
 
Laatst bewerkt:
FIDO, succes met je aankoop ,hoop dat je wat aan mijn raad hebt. R55 is een waanzinnige uitlaat zeker zonder de DB killer,wat een geluid, is GP sound. groet FACE 8-) 8-) 8-)
 
Blijft een mooie dempertje Fido :Y }) :9~

Wil er wel 500 pleuro's voor geven ,maar zal het eerst bij mekaar moeten sprokkelen :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan