Tk: zeer mooie Oxtar TCS laarzen mt 46 (schoenmaat 45) € 45

Status
Niet open voor verdere reacties.

Herwinp

MF'er
27 dec 2007
162
83
Ik ben met een grote schoonmaak bezig, en kwam onder andere deze zeer mooie Oxtar TCS motorlaarzen tegen. Ik heb mijn motor een poosje geleden verkocht, en heb deze laarzen niet meer nodig.
De maat die in de laarzen staat is 46, maar ze vallen wat klein uit. Zelf heb ik maat 45, en daar passen ze prima bij. Dumpprijs 45 euro excl. verzenden!
Laarzen zijn in uitstekende staat, en nog goed voor heel wat jaartjes rijplezier. Kijk ook bij mijn andere advertenties voor de bijpassende racecombi!
nieuwefotos008-1.jpg
 
Volgens mij wel! Zo zit het wel in m'n kop, in elk geval...
mailen kan op herwinhilda-apenstaart-home.nl

Waar je woont is wel handig om te weten. En check ff of ze echt waterdicht zijn (volgens mij wel te zien op het labeltje aan de binnenkant).

:}
 
Ik woon in Harkstede, vlak bij Groningen.
Ik heb net even de laarzen gecheckt, maar er zit helemaal nergens een label waarop ik kan zien of ze waterdicht zijn of niet...
 
Ik woon in Harkstede, vlak bij Groningen.
Ik heb net even de laarzen gecheckt, maar er zit helemaal nergens een label waarop ik kan zien of ze waterdicht zijn of niet...

Er zit sowieso wel een labeltje in met de maat enzo? :)

Als er niks te vinden is wat aangeeft dat ze waterdicht zijn, dan kunnen we denk ik wel concluderen dat ze dat dus niet zijn.
Zou jammer zijn. Misschien type even checken?

Anyhow, je raakt deze stappers sowieso wel snel kwijt voor deze prijs, op de foto's zien ze er behoorlijk goed uit.
 
Er zit sowieso wel een labeltje in met de maat enzo? :)

Als er niks te vinden is wat aangeeft dat ze waterdicht zijn, dan kunnen we denk ik wel concluderen dat ze dat dus niet zijn.
Zou jammer zijn. Misschien type even checken?

Anyhow, je raakt deze stappers sowieso wel snel kwijt voor deze prijs, op de foto's zien ze er behoorlijk goed uit.

Niet alleen op de foto, hoor! ;) Ook in het eggie!

Geen labels aan de binnenkant....enige dat er op staat is de maat, en die is te zien op de achterste laars van de foto...
Ik denk dat we inderdaad moeten concluderen dat ze níet waterdicht zijn!
 
Ik heb op dit moment een hoogste bod van 28,25 (tja, het gaat in kwartjes) excl. verzenden via de mail van Marktplaats.
Ik ga wachten tot aanstaand weekend (3 april), en wie aan het eind van het weekend het hoogste bod heeft krijgt de laarzen....ook als dat bod die 28,25 is...

Als er voor die tijd 45 euro geboden wordt (de vraagprijs) zijn de laarzen in één keer weg!
 
hey ik heb ook wel interesse alleen het probleem is dat ik niet weet of ze me passen en langskomen gaat niet want dat is te ver rijden...
 
Herwin,
Je hebt mail.
Laat je even weten als je de mail gehad hebt ?
Grt joch

Hoi Jochem,

Yep, heb je mail gehad, en je hebt ook al een reactie weer terug...
De laarzen zijn inmiddels gereserveerd, aangezien gisteravond (via marktplaats) de vraagprijs geboden is...
 
De laarzen zijn definitief verkocht, dus deze mag wel op slot!

Thanx....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan