TK zx6r uit 1998 met 25kw op kenteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

berryhtd

Die hard MF'er
15 apr 2008
344
0
Hoevelaken
Te Koop

Ik heb een kawasaki zx6r uit 1998, hij is al officieel terug gezet op 25kw(op kenteken).
Dit is gebeurd bij motor-city in apeldoorn(kawasaki dealer), dus geen gezeur met de politie mocht je worden aangehouden.€200

De reden dat ik mijn motor wil verkopen is omdat ik wat anders wil, wat jonger model.

Ik heb de motor zo'n 1.5 jaar in bezit gehad en altijd veel plezier van gehad en netjes onderhouden.

Ik heb wat dingen vervangen om hem goed wegveilig te houden.

Nieuwe dunlop qualifiers banden Voor & Achter €395
Stalen remleidingen voor fijner remmmen incl olie €80
Nieuwe yuasa accu €80
Nieuwe balhoofdlagers €90

Er zit een andere undertail op dan kan de kentekenplaat zonder achterspatbord bevestigd worden.
Kleine richting aanwijzers.
Een mooi klein laser sportuitlaat.
Een double bubble kuipruit van puig
Een groen gespoten hugger boven achterwiel
En ook is er een bijrijders zitje bij en een afdek kap zodat als je alleen rijd dit er een stuk sportiever uitziet.

Ik heb de motor alleen gereden met mooi weer en altijd netjes gepoetst, ik heb geen haast met de verkoop dus geef een goed bod en ik kijk of ik ermee akkoord wil gaan.

MFMM300820091423.jpg

P180309_1348.jpg

P080309_133601-1.jpg

P180309_134801.jpg
 
rond de 50xxx km en richtprijs 3300 mf prijs.
staat op speurders voor 3500.
hij staat netjes droog, gepoetst en onder een laken gestald en is altijd netjes behandeld.
 
He Berry, wat voor undertail heb je eronder zitten, ik zoek een redelijk goedkope manier om het kenteken anders op te hangen, zodat die taartschep eraf kan? En waar heb je die buddycover gekocht?
 
Nou ik heb hem voor groot en deels zo gekocht bij ap deroue dus misschien dat je hem kan bellen.
www.deroue.nl
Ik heb er anders wel 1 te koop voor 3300 met een zx6r er aan vast;)
 
Hehe nou aan een tweede dezelfde motor heb ik niet zo veel...! Maar bedankt voor je reactie, succes met verkoop!
 
i.v.m. mogelijk aankoop huis geen verkoop meer!
Deze fijne kawa blijf ik dus voorlopig nog rijden!
hier mag een slotje op
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan