TKA: 3-delige tanktas

Status
Niet open voor verdere reacties.

SecOp

MF veteraan
18 jan 2004
11.700
30
Nijmegen
Zo goed als nieuwe tanktas (6 magneten en balhoofdriem) bestaande uit 3 delen (Nieuwprijs € 159,-):
1. Grondplaat met kaartvenster (en magneten)
2. Tas (verstevigde kanten) met kaartvenster en buitenvakje (te gebruiken als rugzak)
3. Tas (zonder verstevigde kanten) met kaartvenster en buitenvakje (ook te gebruiken als rugzak)

Alle delen worden met elkaar verbonden met ritsen. Incl. regenhoes.

Ik verkoop deze omdat mijn huidige motor een kunststof tank heeft en de magneten werken dan iets minder :+ .

Het gaat om de tanktas op de voorste motor (betere foto volgt nog).

tanktas.jpg


De beloofde piccies:

Helemaal compleet:
DSC_4658_resize.JPG


Deel 1:
DSC_4659_resize.JPG


Deel 2:
DSC_4661_resize.JPG


Deel 3:
DSC_4662_resize.JPG


Regenhoes:
DSC_4660_resize.JPG


Deel 1 + 2:
DSC_4663_resize.JPG


Deel 1 + 2 + 3:
DSC_4664_resize.JPG


Deel 1 + 2 + 3:
DSC_4665_resize.JPG


Deel 1 + 2 + 3 en regenhoes:
DSC_4666_resize.JPG

 
Laatst bewerkt:
Doe mij eens een piccie van dat ding. Ik heb hem vast wel eens gezien maar niet goed bekeken ;) En welk merk is het en past er een A4 in het kaartleesvak?
 
Doe mij eens een piccie van dat ding. Ik heb hem vast wel eens gezien maar niet goed bekeken ;) En welk merk is het en past er een A4 in het kaartleesvak?
Hee Spinnetje ;) ,

Piccie moet ik vanavond ff maken. Merk weet ik niet (gekocht bij Kalsbeek in Zwolle), A4 past er niet in dacht ik (maar zal ik vanavond ff proberen)., dat weet ik eigenlijk wel zeker.
 
Laatst bewerkt:
Hee Spinnetje ;) ,

Piccie moet ik vanavond ff maken. Merk weet ik niet (gekocht bij Kalsbeek in Zwolle), A4 past er niet in dacht ik (maar zal ik vanavond ff proberen)., dat weet ik eigenlijk wel zeker.
:W F@Texan ;)
Thanks :) Dan zie ik het wel verschijnen hier of in mijn mail.
 
D@mn, vergeten :o .... Is de schuld van Ollie, veel te lang gereden gisteravond :+ .

Vanavond nieuwe poging....
 
Hoi Cat,

dank je voor de tip :) . Ik heb zelf ondertussen een BMW-tanktas gekocht van een mede-forummer.

En groeten aan Frank ;) .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan