TKA: Bijna nieuwe Schubert S1 met pinlock vizier

derk

Die hard MF'er
8 sep 2005
417
3
Het is te genant voor woorden, maar de Schubert S1 die ik 3 weken geleden kocht blijkt toch te klein. B| Te kort proefgereden (uurtje) is de oorzaak van deze miskoop. |(

Het is een geweldige helm. Stil, met een zonnevizier. De kleur is grijs. Maat 56/57.

De nieuwprijs was 499 euro incl. BTW. Hij mag weg voor 399 euro. Dan heb je een helm die 3 weken oud is, onbeschadigd en met pinlock vizier en helmzak.

Voor de zakelijke rijder: de helm kan met een BTW factuur worden geleverd, voor 335,29 euro ex. BTW.

mail me op moribunt /at/ xs4all /punt/ nl
 
foto'tje doet het altijd goed!
en met wat voor maat komt dat ongeveer overeen... (S,M,L,enz)???
en waar is deze eventueel op te halen?
 
foto'tje doet het altijd goed!
en met wat voor maat komt dat ongeveer overeen... (S,M,L,enz)???
en waar is deze eventueel op te halen?

Ik zal morgen ff kijken of ik een plaatje kan schieten... Info is uitgebreid te vinden op de site van Schuberth: http://www.schuberth.de/s1/index3.htm

Ik weet niet of de maat L/M/S is, het laatste zeker niet gezien mijn dikke kop *D Het zal wel een L zijn denk ik... ??

En mijn woonplaats is Arnhem..
 
[beetje offtopic] Nu ben ik toch wel aardig benieuwd hoe je een pinlock in die helm hebt gekregen, ik zit namelijk bij mijn helm ook even alle opties te bekijken want dat standaard anti-fog laagje is toch eigelijk net niet je-van-het....

Ohw, en meteen even een schopje voor je O-)
 
[beetje offtopic] Nu ben ik toch wel aardig benieuwd hoe je een pinlock in die helm hebt gekregen, ik zit namelijk bij mijn helm ook even alle opties te bekijken want dat standaard anti-fog laagje is toch eigelijk net niet je-van-het....

Ohw, en meteen even een schopje voor je O-)

Gewoon compleet bestellen 8-)
Heb ik ook gedaan

subtiel schopje O-)
 
Hmmmz.. ik heb mijn oude vizier waarvan dat laagje na 2 dagen los liet dus al laten vervangen door een nieuwe. Voor 30 euro extra een pinlockje zit er dus niet meer in vrees ik want mijn nieuwe vizier heeft die maffe productiefout niet meer.....

Maargoed, iig bedankt voor al deze info heren, en excuus voor deze topic-inbraak O-)
 
Weet je heel zeker dat ie echt te klein is?

Ik heb ook een Schuberth S1 en ik heb ook lang gedacht dat hij te klein was, ik had zelfs pijn aan het kraakbeen in mijn oren, ik kon 's nachts niet eens meer op mijn oren liggen.
Ik ben met het probleem terug gegaan naar de motorzaak, en daar wilden ze wel iets uit de vulling halen, waar nodig was.
Aangezien ik toen nog rijles had en hem absoluut niet wilde missen, ben ik er toch mee door blijven rijden.
En zie, na een paar maanden zat ie als gegoten, hij zit nu prerfect en ik ben blij dat ik toen toch door heb gezet.
 
Weet je heel zeker dat ie echt te klein is?

Ik heb ook een Schuberth S1 en ik heb ook lang gedacht dat hij te klein was, ik had zelfs pijn aan het kraakbeen in mijn oren, ik kon 's nachts niet eens meer op mijn oren liggen.
Ik ben met het probleem terug gegaan naar de motorzaak, en daar wilden ze wel iets uit de vulling halen, waar nodig was.
Aangezien ik toen nog rijles had en hem absoluut niet wilde missen, ben ik er toch mee door blijven rijden.
En zie, na een paar maanden zat ie als gegoten, hij zit nu prerfect en ik ben blij dat ik toen toch door heb gezet.

Nou ik geef toe dat het wel wat beter wordt, kan nu ong. 1,5 uur rijden. Maar daarna moet ik stoppen en moet de helm een paar minuutjes af..

Qua oren: ik heb alleen last van het kraakbeen als ik mijn oortjes niet netjes recht in de helm vouw. Mijn flaporen gaan uit zichzelf dubbel zitten als ik een helm opzet, dus daar moet echt even aandacht aan worden besteed.
 
heb dezelfde helm en ik heb ook geconstateerd dat hij in t begin veels te strak zat maar een half jaar ofzo intensief gebruik zit hij echt als gegoten :Y
Geef je t advies kijk t nog ff aan en als hij na een langere periode hij nog niet goed zit kan je hem altijd nog verkopen als een maatje groter :+
S6
gr Dalli
 
Laatst bewerkt:
Nou ja, ik heb ook wel het idee dat het langzaam wat beter wordt... Verkoop wordt dus maar even opgeschort...
 
Goede tip heeft je een hoop geld bespaard!!!
*O*
Volgende keer op een Mf megameeting een hamburger aub!!!!
:Y _O- :Y

Alhoewel het langzaam wat beter wordt, kan ik nog steeds niet langer dan (pak haar beet) 1,5 uur rijden, en dna moet ik echt stoppen en de helm af. 5 minuten is genoeg, dan kan ik weer verder...

Hamburgertje staat dus nog ff in de wacht, tegen de megameeting maar even kijken hoe de boel er dan voorstaat.. O-)
 
Alhoewel het langzaam wat beter wordt, kan ik nog steeds niet langer dan (pak haar beet) 1,5 uur rijden, en dna moet ik echt stoppen en de helm af. 5 minuten is genoeg, dan kan ik weer verder...

Hamburgertje staat dus nog ff in de wacht, tegen de megameeting maar even kijken hoe de boel er dan voorstaat.. O-)

:9 :9~ :} :+
*O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan