Eric van B.
MF'er
Te koop aangeboden mijn mooie Cagiva V-Raptor 1000.
Heb hem/haar nieuw gekocht in juni 2001, er bij aanschaf meteen een korte kentekenplaathouder op laten zetten, en het standaard rubber laten vervangen door Dunlop D207's. Na de inrijperiode Scorpions eronder en het motormanagement laten aanpassen. Fietsje produceert nu plm. 110 achterwiel-PK's.
Bij Technoflex een andere achterschokbreker op maat laten maken. Niet omdat ik zo zwaar ben, maar vooral omdat de originele Sachs nogal zacht is, en niet instelbaar. Tot slot CarbonLorraine remblokjes erin, en gaan met die banaan!
Het is geen snelwegmonster, maar je hoeft je met deze bike echt niet te schamen op B-weggetjes, in de bergen of tijdens een circuitdag. Kan me nog wat Supersportrijders herinneren die enigszins aangeslagen waren na de eerste dag van een Eifel-training...
Heb me de afgelopen 5 jaar dus prima vermaakt op dit beest, maar ben me nu toch aan het oriënteren op een Aprilia Tuono. De V-Raptor is nou eenmaal geen grote fiets, en een Tuono past me met mijn 1.88 gewoon beter.
Resumerend:
- bouwjaar: 2001
- kleur: zilvergrijs metallic
- km.stand: 8.780
- extra's:
... * DataTool alarm
... * TechnoFlex achterschokbreker
... * CarbonLorraine remblokken
... * Scorpion uitlaten (carbon, 2-in-2), originele uitlaten aanwezig
... * korte kentekenplaathouder
... * nieuwe accu (juli 2006)
- VRAAGprijs: € 6.250,-
En natuurlijk nog wat artistieke foto's...
Interesse? Mail dan even naar eric@vanbokhoven.org. Een afspraak voor bezichtiging en/of proefrit is zo gemaakt!
Grtz, Eric.
Heb hem/haar nieuw gekocht in juni 2001, er bij aanschaf meteen een korte kentekenplaathouder op laten zetten, en het standaard rubber laten vervangen door Dunlop D207's. Na de inrijperiode Scorpions eronder en het motormanagement laten aanpassen. Fietsje produceert nu plm. 110 achterwiel-PK's.
Bij Technoflex een andere achterschokbreker op maat laten maken. Niet omdat ik zo zwaar ben, maar vooral omdat de originele Sachs nogal zacht is, en niet instelbaar. Tot slot CarbonLorraine remblokjes erin, en gaan met die banaan!
Het is geen snelwegmonster, maar je hoeft je met deze bike echt niet te schamen op B-weggetjes, in de bergen of tijdens een circuitdag. Kan me nog wat Supersportrijders herinneren die enigszins aangeslagen waren na de eerste dag van een Eifel-training...
Heb me de afgelopen 5 jaar dus prima vermaakt op dit beest, maar ben me nu toch aan het oriënteren op een Aprilia Tuono. De V-Raptor is nou eenmaal geen grote fiets, en een Tuono past me met mijn 1.88 gewoon beter.
Resumerend:
- bouwjaar: 2001
- kleur: zilvergrijs metallic
- km.stand: 8.780
- extra's:
... * DataTool alarm
... * TechnoFlex achterschokbreker
... * CarbonLorraine remblokken
... * Scorpion uitlaten (carbon, 2-in-2), originele uitlaten aanwezig
... * korte kentekenplaathouder
... * nieuwe accu (juli 2006)
- VRAAGprijs: € 6.250,-
En natuurlijk nog wat artistieke foto's...
Interesse? Mail dan even naar eric@vanbokhoven.org. Een afspraak voor bezichtiging en/of proefrit is zo gemaakt!
Grtz, Eric.
Laatst bewerkt: