[TKA] Cagiva V-Raptor 1000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric van B.

MF'er
6 aug 2006
79
2
Teteringen
Te koop aangeboden mijn mooie Cagiva V-Raptor 1000.

Heb hem/haar nieuw gekocht in juni 2001, er bij aanschaf meteen een korte kentekenplaathouder op laten zetten, en het standaard rubber laten vervangen door Dunlop D207's. Na de inrijperiode Scorpions eronder en het motormanagement laten aanpassen. Fietsje produceert nu plm. 110 achterwiel-PK's.
Bij Technoflex een andere achterschokbreker op maat laten maken. Niet omdat ik zo zwaar ben, maar vooral omdat de originele Sachs nogal zacht is, en niet instelbaar. Tot slot CarbonLorraine remblokjes erin, en gaan met die banaan!

Het is geen snelwegmonster, maar je hoeft je met deze bike echt niet te schamen op B-weggetjes, in de bergen of tijdens een circuitdag. Kan me nog wat Supersportrijders herinneren die enigszins aangeslagen waren na de eerste dag van een Eifel-training... ;)

Heb me de afgelopen 5 jaar dus prima vermaakt op dit beest, maar ben me nu toch aan het oriënteren op een Aprilia Tuono. De V-Raptor is nou eenmaal geen grote fiets, en een Tuono past me met mijn 1.88 gewoon beter.

Resumerend:
- bouwjaar: 2001
- kleur: zilvergrijs metallic
- km.stand: 8.780
- extra's:
... * DataTool alarm
... * TechnoFlex achterschokbreker
... * CarbonLorraine remblokken
... * Scorpion uitlaten (carbon, 2-in-2), originele uitlaten aanwezig
... * korte kentekenplaathouder
... * nieuwe accu (juli 2006)
- VRAAGprijs: € 6.250,-

En natuurlijk nog wat artistieke foto's... :]

Raptor_Overall0.jpg

Raptor_Overall.jpg

Raptor_Blok.jpg

Raptor_Tank.jpg

Raptor_wiel.jpg


Interesse? Mail dan even naar eric@vanbokhoven.org. Een afspraak voor bezichtiging en/of proefrit is zo gemaakt!

Grtz, Eric.
 
Laatst bewerkt:
Eric, wat een :9~ -fiets!

Waarschijnlijk ben ik zaterdag mijn FZR kwijt, en ik loop toch al een tijdje te kijken naar een mooie V-Raptor. Nu is deze alleen nog net even boven mijn budget, maar ik zal eens kijken wat er mogelijk is.. ff rekenen :9

Edit: Ik ga je straks ff mailen..
 
Laatst bewerkt:
@ Jethro: Zie je mail graag verschijnen. Het is nog steeds een vraagprijs, dus ik help je graag rekenen... ;)

Grtz, Eric.

edit: Email-adres zichtbaar gemaakt in profiel. Net zo handig... :z
 
Laatst bewerkt:

Heb me de afgelopen 5 jaar dus prima vermaakt op dit beest
-------------------------------------------------------------------------------

Zowat 8800 km in zeg maar 5 jaar das natuurlijk helemaal niks.Wel mooi voor een koper maar om nu te zeggen dat je jezelf de afgelopen 5 prima vermaakt hebt op dit beest :? .Dat beest heb je veel te weinig uitgelaten vindt ik met zo,n 1700 km per jaar en ik hoop voor het beest dat de volgende eigenaar iets meer gaat doen met het beest waar ie voor gemaakt is nl :] .
Dus....kopen dat beest .....ik heb er al 2 anders wist ik het wel....dit is een heellll mooi beest vinnik.

Wat voor Tuono ga je kopen bye the way ..het oermodel of de 2006 uitvoering?
k,heb zelf de oer vorig jaar nieuw gekocht en inmiddels probleemloos 11000 km gereden.

gr Driver
 
Laatst bewerkt:
Zowat 8800 km in zeg maar 5 jaar das natuurlijk helemaal niks.
Ja, vertel mij wat... ;(
Was ook absoluut niet de bedoeling toen ik hem kocht, maar dat heb ik helaas niet helemaal zelf in de hand gehad.

Dus....kopen dat beest .....ik heb er al 2 anders wist ik het wel....dit is een heellll mooi beest vinnik.
Thanks! Weet ook zeker dat de nieuwe eigenaar er geen spijt van zal krijgen.

Wat voor Tuono ga je kopen bye the way ..het oermodel of de 2006 uitvoering?
Dat zal, mede gezien de financiën, het oermodel worden.
In elk geval goed om te zien dat ook jij een tevreden rijder bent!

Grtz, Eric.
 
Ja, vertel mij wat... ;(
Was ook absoluut niet de bedoeling toen ik hem kocht, maar dat heb ik helaas niet helemaal zelf in de hand gehad.Thanks! Weet ook zeker dat de nieuwe eigenaar er geen spijt van zal krijgen.Dat zal, mede gezien de financiën, het oermodel worden.
In elk geval goed om te zien dat ook jij een tevreden rijder bent!

Grtz, Eric.
okee, ik vondt de km stand zeer laag vandaar.
Maar tis gunstig voor een nieuwe eigenaar zo weinig km erop.
Alhoewel wat meer ook geen kwaad kan uiteraard, ze zijn gemaakt om te rijden tenslotte.

Tuono...kijk us in het Tuonotopic hier bij naked bikes daar staat zat info voor je denk ik.
De mijne heeft nu 11000 km gereden met name lange afstanden.Voor ritjes onder de 200 km pak ik hem namelijk niet :N .

misschien dat ik hem binnenkort nog wel inruil op een nieuwe oertuono dan heb ik er volgend jaar weer een met heelll weinig kilometers :+
Ik vindt de oer nog steeds mooier dan het 2006 die koop ik dus niet voorlopig.


gr Driver
 
:? Geen snelwegmonster, ik denk eerder dat de eigenaar niet tegen een beetje wind kan. :+ Het blok is werelds. :} En heel betrouwbaar. 8-)
 
:? Geen snelwegmonster, ik denk eerder dat de eigenaar niet tegen een beetje wind kan. :+ Het blok is werelds. :} En heel betrouwbaar. 8-)

Omdat het hier inmiddels aardig spannend wordt om kruissnelheden van 170-180 aan te houden, was dat destijds één van de redenen van de aanschaf. Ach, en niet tegen wind kunnen? Noem het 'vrijwillig gedwongen verstandig'... |( ;)
 
Omdat het hier inmiddels aardig spannend wordt om kruissnelheden van 170-180 aan te houden, was dat destijds één van de redenen van de aanschaf. Ach, en niet tegen wind kunnen? Noem het 'vrijwillig gedwongen verstandig'... |( ;)
Ik had vorig jaar een SM, en deed met windkracht 5 nog gewoon even een toertocht van 340 kilometer lang. 8-)

Maar die kruissnelheden die jij aangeeft hebben niet zozeer met snelweggebruik te maken. _O- Snelwegmisbruik. :} ;)

Ik begeer je motor trouwens. :9~ :+
 
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~

mijn droomfiets :} :}

helaas letterlijk nog droomfiets '( '(
als je me over eeen paar jaar nog hebt (wat ik me absoluut niet kan voorstellen met deze staat en prijs :9~ ) spreek ik je nog wel eens ;)

schopje voor deze superfiets
 
Bedankt; da's leuk om te horen! Maarruh, wat ga je daar aan doen? 8-)
Jij de mijne kopen. O-) :+

Jammer dat ik niet 100% zeker ben over mijn huidige baan.. en mijn nieuwe vriendin wil in oktober op vakantie, anders kocht ik hem erbij. :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan