TKA diverse onderdelen ZX7R

Heb je de Mille achterbrug nog? Zo ja wat moet hij kosten?


Ik zal je morgen ff een piccie posten met het stukje wat gerepareerd is. Heb er zelf incl. reparatie € 50 aan uitgegeven, dus als je me dat er voor weer geeft is ie van jou (incl. linksysteem)



edit

ontstekingsvervroeger is al verkocht btw ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo Arnold,

lees altijd jouw vorderingen van jouw ZX7R. Heb even een vraag die jij misschien wel kan beantwoorden.

Weet jij welk compleet uitlaatsysteem past op een ZX7R. Kom namelijk alleen maar dempers tegen, maar wil eigen een heel systeem met een K&N filter en een dynojet kit gaan installeren.

Alvast bedankt voor je hulp.

Gr. Ronald
 
Hallo Arnold,

lees altijd jouw vorderingen van jouw ZX7R. Heb even een vraag die jij misschien wel kan beantwoorden.

Weet jij welk compleet uitlaatsysteem past op een ZX7R. Kom namelijk alleen maar dempers tegen, maar wil eigen een heel systeem met een K&N filter en een dynojet kit gaan installeren.

Alvast bedankt voor je hulp.

Gr. Ronald


Akrapovic heeft een compleet systeem, Micron meende ik ook. Yoshimura heeft dacht ik alleen een systeem dat van de collector tot aan de demper vervangd. Zullen vast ook wel andere RVS imitatie bochten in de handel zijn ;)
 
Laatst bewerkt:
Hey oma :Y :Y


Nog een kleine aanvulling hier...

Ben nog eea tegengekomen :P

Heb de achtervelg nog, band is verkocht € 100,00

full
 
Stalen achterremleiding, zwart. Zit wel een klein beschadigingkje op, maar niet door de leiding heen ofzo :P
teab

full


verkocht
 
Laatst bewerkt:
Heb de RSV achterbrug ook nog liggen, mag nu definitief weg :)
Zat deukje in door vallen van de motor (uitlaat) dit is door een bedrijf prof. gelast. Moet wel gespoten worden nu. Leuk voor een streetfighter projectje?? € 50

full


verkocht!
 
Laatst bewerkt:
K&N luchtfilter. Wel gebruikt, maar ding gaat eigenlijk niet af. Heb hem net gereinigd, zal zo nog ff insmeren met olie
teab

full


verkocht
 
Laatst bewerkt:
spools om in je achterbrug te draaien (voor zo'n bokje) € 7,50

[imgatt]


verkocht
 
Laatst bewerkt:
Heb ook nog een aantal zaken die nog gewoon goed zijn, maar die ikzelf heb vervangen omdat ik er een ander soort/merk/type in wou hebben....

- Nokkenaskettingspanner
- originele Kawasaki koppelingsplaten en frictieplaten (2,3mm) met de koppelingsplaten is 5000 km gereden, frictieplaten weet ik zo niet
- Lucas remblokken voor ZX10R 2004/2005. 1 seizoen meer geren (3000 km)

teab
 
en dit ligt er ook nog...

* Zwarte aluminium schakelas van Probolt. € 15,00

* Achterrempomp voor veschillende (Kawa) modellen met reservoir € 25,00 verkocht

* Adapterplaat voor carburateurs met kelken € 15,00

* Carburateur verwarmingssetje voor diverse modellen € 20,00

* Passagiershandgrepen, € 15,00

* Duo voetsteunen € 25,00

* Diverse originele Kawasaki kuipstickers
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan