TKA gsxr 750 bj 2000 met gsxr 1000 blok bj 2002

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veilside

MF veteraan
27 jan 2005
2.218
3
Saaidam
Hierbij helaas mijn fiets te koop


Een gsxr 750 uit 2000 met 60.000 :X km op teller
Zit een gsxr 1000 blok onder uit 2002 met 20.000 km er op
Volledig titanium uitlaatsysteem met standaard demper
En yosi kop pakking

Kleppen zijn er van gesteld en hij loopt super
160 pk opt achter wieltje *O*

Motor heb hier en daar krasjes maar hee ik ben er nooit mee gevallen

redelijk verse remblokjes er onder en remolie ververst
Nieuwe blok olie + filter er op
Ketting en tandwielen gaan ook nog wel paar 1000km mee
Super corsa,s er onder

Voor de rest helemaal standaard buddy zit aan wezig

Voor vedere vragen stel ze maar

Oja prijs ik ga niet gek doen maar ik ga hem ook niet gratis weg geven dit kanonnetje
full
 
Laatst bewerkt:
|( zoals jullie meschien weten [of niet :N ] is het uitlaat systeem van titanium en daar na dus van de vlinderklep of hoe je zo ding noemt bij een soes is het gewoon staal ja en zwart dus bij een 2001 of 2002 model daarna was ie helemaal 100% van tita.....
 
|( zoals jullie meschien weten [of niet :N ] is het uitlaat systeem van titanium en daar na dus van de vlinderklep of hoe je zo ding noemt bij een soes is het gewoon staal ja en zwart dus bij een 2001 of 2002 model daarna was ie helemaal 100% van tita.....

Dat zwarte (bakkeliet heet dat geloof ik) van de uitlaatbocht is tot en met de K1 serie. De K2 kwam met een verchroomde (ofzo) iig glimmende uitlaatbocht. Nergens standaard tiet uitlaatsysteem tenzij je het erzelf opzet.

Tietuitlaatbocht verkleurd namelijk en dat is bij mijn vorige k2 en huidige k4 niet het geval. Mijn k1 had ook die zwarte bocht.

Oh... en waar zijn trouwens je knippers?
 
Dat zwarte (bakkeliet heet dat geloof ik) van de uitlaatbocht is tot en met de K1 serie. De K2 kwam met een verchroomde (ofzo) iig glimmende uitlaatbocht. Nergens standaard tiet uitlaatsysteem tenzij je het erzelf opzet.

Tietuitlaatbocht verkleurd namelijk en dat is bij mijn vorige k2 en huidige k4 niet het geval. Mijn k1 had ook die zwarte bocht.

Oh... en waar zijn trouwens je knippers?

Ja had die uitlaat los gekocht met die eind stuk de rest is wel titaa
en knippers in de schuur heb ik er wel bij zins dat ik hem heb er af gehaald en nooit meer er op gezet
 
Dat zwarte (bakkeliet heet dat geloof ik) van de uitlaatbocht is tot en met de K1 serie. De K2 kwam met een verchroomde (ofzo) iig glimmende uitlaatbocht. Nergens standaard tiet uitlaatsysteem tenzij je het erzelf opzet.

Tietuitlaatbocht verkleurd namelijk en dat is bij mijn vorige k2 en huidige k4 niet het geval. Mijn k1 had ook die zwarte bocht.

Oh... en waar zijn trouwens je knippers?

Meschien ook van een 1000 uitlaat systeem omdat er meschien een 1000 blok onder hangt zelfde als de olie koeler die zit er ook op
 
krijg jij een deel van de winst ? _O-

haha wie weet lol
nee hoef niks is lekker van hemzelf
kben zn vriendin maart is zijn geld lekker
hij heeft tenslotte ook zelf zn motor gekocht
en snel dat die motor is pfoe })
krijg al zat van hem (ben verwend nestje) haha _O-
 
Laatst bewerkt:
Heb er misschien overheen gelezen ? :? maar ehh kwanta kosta ?? })

Ja zou het niet weten wat ie waard is
Zou zegen doe een gooi en ik kijk wel of ik het redelijk vind
Ik doe hem weg voor een schapelijke prijs niet te gek dus heeft wel gebruikers spoortjes
 
haha wie weet lol
nee hoef niks is lekker van hemzelf
kben zn vriendin maart is zijn geld lekker
hij heeft tenslotte ook zelf zn motor gekocht
en snel dat die motor is pfoe })
krijg al zat van hem (ben verwend nestje) haha _O-
had al zo een vermoeden
succes met de verkoop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan