TKA: Honda CBR900RR Fireblade (1997)

Even een kleine kick voor deze ongelovelijke bike!

Hopelijk heb ik binnenkort m'n rijbewijs dus als je 'm dan nog hebt ben ik zeker geïnteresseerd.

Zou wel relax zijn als je nog een aantal extra pic's erop zou kunnen zetten.
*O*
:}
 
Yup, ga ik binnenkort doen, hij moet alleen eerst weer even netjes gewassen en gepoetst worden voordat ik mooie detail foto's ga maken, en natuurlijk een zonnetje zou wel helpen, want dit regenachtige weer is niet leuk B|
 
Ja, zou kunnen maar ik ga voorlopig niet circuitrijden.
 
Nieuwe foto's!

IMG_0695.jpg

IMG_0696.jpg

IMG_0700.jpg

IMG_0703.jpg


Meer fotos

Prijs is 'markt conform' aangepast
 
Laatst bewerkt:
Oe damn, erg mooi fiets voor weinig geld...

*niels kijkt ouders lief aan*




*ouders lachen en zeggen ga maar sparen*


:(
 
Reden dat de vraagprijs verhoogd is is eigenlijk meer door marktplaats, daar zitten allemaal van die mensen die denken dat ze voor een kwartje op de eerste rij kunnen zitten.

Vandaar dat ik de vraagprijs markt conform heb neergezet (Kennissen & Mensen op MF vonden hem al veel te goedkoop) en dan is het eigenlijk wel een logische stap.
Daarnaast vind ik het wel zo netjes om op elke advertentie dezelfde vraagprijs aan te houden, MF of geen MF.

Het is een hardstikke mooie fiets, die zn geld meer dan waard is. En ondanks dat ie verkocht moet worden, doe ik hem niet voor een bodemprijs weg. Wetende dat er mensen zijn die ook weten wat dingen waard zijn, en deze ook waarderen zoals het hoort, ipv dat men een bodemprijsje wil bieden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan