TKA: Honda CBR900RR Fireblade (1997)

inSaNo

MF veteraan
13 jul 2003
4.327
169
[me]inSaNo zet zijn blade'je in de verkoop..
[/me]
Mooie Honda CBR900RR Fireblade uit 1997.
Kleurstelling geel/zwart.
Kilometerstand: +/- 38.000
Vraagprijs: 4500 euro

Leuke motor, met een remus viper uitlaat.
Recent nieuwe bandjes, ketting, tandwielen en beurt gehad.

full
 
Laatst bewerkt:
[me]Mosibi ziet topic...
[/me]


:9~

[me]Mosibi pakt tissues.
[/me]


[me]Mosibi kijkt naar vraagprijs.
[/me]


*O*

[me]Mosibi kijkt naar bankrekening.
[/me]


:N :(
 
Yup.., is maar beter zo denk ik.. Want als ze mn RBW voor lange tijd in nemen dan staat ie stil, en dat is zonde, tegen de tijd dat ik dan mag rijden is het winter. :X B| Dus dan kan ik hem beter verkopen, dan heeft iemand anders er nog plezier aan.
 
Tja, het is een goede prijs, en de motor moet weg.

Iemand interesse in deze leuke fiets? :]
 
mischien nog wat foto,s ?
schopje

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/398848/dab211a74dfdfc6544964c7dfe053c40 (corvette.jpg)​
 
Nog ietjes hoger bieden mensen :) , tis een leuke motor voor een al nette vraagprijs.
Dr is wel 'iets' onderhandelingsruimte, maar zeker geen 700 euro :z

Ik maak vanmiddag anders nog wel even wat foto's :)
 
Haha, en dan 4000 bijleggen zeker :+ nee gaat helaas niet werken.
Dan heb ik namelijk weer een snelle motor, en ik stop juist voorlopig even met rijden.. -O-

Gezien het hele rijbewijs issue enzo. Beetje lullig, een motor hebben als je geen rbw hebt.. Heb em nu nog wel hoor, maar raak em wel kwijt denk ik, het is alleen wachten tot ik voor moet komen. B|
 
Nog ietjes hoger bieden mensen :) , tis een leuke motor voor een al nette vraagprijs.
Dr is wel 'iets' onderhandelingsruimte, maar zeker geen 700 euro :z

Ik maak vanmiddag anders nog wel even wat foto's :)

Vind al een hele lage prijs.

zonde, maar iig succes met de verkoop
 
Haha, en dan 4000 bijleggen zeker :+ nee gaat helaas niet werken.
Dan heb ik namelijk weer een snelle motor, en ik stop juist voorlopig even met rijden.. -O-

Gezien het hele rijbewijs issue enzo. Beetje lullig, een motor hebben als je geen rbw hebt.. Heb em nu nog wel hoor, maar raak em wel kwijt denk ik, het is alleen wachten tot ik voor moet komen. B|

Sorry, wist ik niet. Jammer. Mocht de mijne per ongeluk ineens verkocht zijn hou ik je op de hoogte. (Net als die 100.000 andere Blade verkopers, zijn die dingen ineens niet meer te pruimen ofzo???)
 
darn dude '( zo je blade weg doen -O-

maar jah... gewoon op 3900 houde die prijs. wie het geen 3900 waard vind is zelf niet waard om op deze blade te rijden!
 
Nou, de blade is nog steeds erg goed te pruimen, echt een topfiets. Het punt voor mij is alleen dat ik goed de sjaak ben bij 'koos spee en kornuiten'. En het is al een moeilijke tijd voor me. Dus dan moet je bepaalde dingen opgeven.

Mocht ik over een paar jaar weer kunnen rijden, dan zou ik zo weer een blade als deze kopen! Mijn verkoop is ook helaas nood gedwongen, en niet omdat ik deze motor zat ben ofzo.. ik ben dr juist heel blij mee. Maar moet hem toch weg doen. '(
 
Besef wel dat als je de motor verkoopt,en je zegt de verzekering op dat als je dan een nieuwe verzekering wilt aanvragen niemand jou wil verzekeren.
Dit omdat je na een zware verkeersovertreding op een lijst komt te staan die alle verzekeraars kunnen inzien.Volgens mij heet de lijst "bijzondere mededelingen"
Je naam zal 8 jaar op deze lijst blijven staan (voor zover ik weet)
Rialto kan je dan wel verzekeren maar dit doen zij alleen voor absurde premies.

Je leest hier enorm veel over mensen die hun rijbewijs kwijtraken maar dat is misschien nog niet het grootste probleem;verzekeraars buiten hun machtspositie uit.....
 
OK, dat is best gaar inderdaad.. Maar goed, mocht ik weer een motor kopen dan denk ik zowiezo dat ik deze alleen gebruik voor op het circuit, omdat de openbareweg gewoon simpelweg niet leuk meer is.

Steeds als een auto achter je aan komt, denk je: "fok, ben ik nou weer de lul of nie?"
 
Terug
Bovenaan Onderaan