tmoons
MF veteraan
- 7 jan 2004
- 4.373
- 158
VERKOCHT MAG OP SLOT!
Rode Honda NTV 650 uit 1993.
Motor is een jaar in mijn bezit, in die tijd veel eraan verbeterd en aangepast zodat het allemaal nog jaren mee kan.
Zoals:
Compleet RVS uitlaatsysteem, maar wel streetlegal (dus met E-keurmerkje)
Nieuwe Banden (nog geen half jaar oud) Michilen Pilot Road voor en achter. Inclusief "race ventiel" dat blijft dus zitten en hoef je niet bij elke nieuwe band te vernieuwen.
Tevens is vorig jaar juli de hele voor partij gereviseerd (nieuw binnenpoten, nieuwe glijbussen, nieuwe keerringen, nieuwe stofkappen, nieuwe olie) kortom helemaal tip top gemaakt!
Onlangs (2 maanden geleden) een nieuwe toeter gemonteerd, dit is nog niet te zien op de foto, een compressor met 2 lucht horens netjes weg gewerkt achter de koplamp. Reken maar dat je daarmee gehoord wordt in de file of op andere plaatsen waar het belangrijk is om je zelf kenbaar te maken!!!
Net voor de nieuwe toeter gemonteerd is, werd het zadel opnieuw overtrokken en van nieuwe vulling voor zien door mede MF-ers "Hawk GT", dus geen doorgezakte zitjes of andere narigheid.
De cardan is uitelkaar geweest en helemaal van nieuw vet en olie voorzien.
De motor heeft voor mijn bezit altijd dealer onderhoud gehad, bij mij heeft hij elke 10.000 KM nieuwe motor olie gehad, en elke 20.000 een nieuw filtertje (hij is bij mij binnenkort aan het 3e filter nodig .) huidige tellerstand: 105.000 KM
De voorrem klauw is vervangen door een goud-kleurig exemplaar van een VFR, voor zien van nieuwe stofkappen en remblokjes (6 maanden geleden). Achter is ook van een andere klauw voor zien (dealer onderhoud is niet meer wat het geweest is helaas) ook met nieuwe rubbers en blokjes (6 maanden geleden).
Verder is het een heel fijne motor die voor een beginnende motor rijder een heerlijke opstapper is om goed te leren sturen, voor de iets wat meer door gewinterde rijder is het een zeer betrouwbare en degelijke motor die zeer veel kan hebben, dankzij zijn watergekoelde blok en cardan as.
Kort om, een goede motor, met onvermijdelijke gebruikssporen.
Prijs 1000,-
Rode Honda NTV 650 uit 1993.
Motor is een jaar in mijn bezit, in die tijd veel eraan verbeterd en aangepast zodat het allemaal nog jaren mee kan.
Zoals:
Compleet RVS uitlaatsysteem, maar wel streetlegal (dus met E-keurmerkje)
Nieuwe Banden (nog geen half jaar oud) Michilen Pilot Road voor en achter. Inclusief "race ventiel" dat blijft dus zitten en hoef je niet bij elke nieuwe band te vernieuwen.
Tevens is vorig jaar juli de hele voor partij gereviseerd (nieuw binnenpoten, nieuwe glijbussen, nieuwe keerringen, nieuwe stofkappen, nieuwe olie) kortom helemaal tip top gemaakt!
Onlangs (2 maanden geleden) een nieuwe toeter gemonteerd, dit is nog niet te zien op de foto, een compressor met 2 lucht horens netjes weg gewerkt achter de koplamp. Reken maar dat je daarmee gehoord wordt in de file of op andere plaatsen waar het belangrijk is om je zelf kenbaar te maken!!!
Net voor de nieuwe toeter gemonteerd is, werd het zadel opnieuw overtrokken en van nieuwe vulling voor zien door mede MF-ers "Hawk GT", dus geen doorgezakte zitjes of andere narigheid.
De cardan is uitelkaar geweest en helemaal van nieuw vet en olie voorzien.
De motor heeft voor mijn bezit altijd dealer onderhoud gehad, bij mij heeft hij elke 10.000 KM nieuwe motor olie gehad, en elke 20.000 een nieuw filtertje (hij is bij mij binnenkort aan het 3e filter nodig .) huidige tellerstand: 105.000 KM
De voorrem klauw is vervangen door een goud-kleurig exemplaar van een VFR, voor zien van nieuwe stofkappen en remblokjes (6 maanden geleden). Achter is ook van een andere klauw voor zien (dealer onderhoud is niet meer wat het geweest is helaas) ook met nieuwe rubbers en blokjes (6 maanden geleden).
Verder is het een heel fijne motor die voor een beginnende motor rijder een heerlijke opstapper is om goed te leren sturen, voor de iets wat meer door gewinterde rijder is het een zeer betrouwbare en degelijke motor die zeer veel kan hebben, dankzij zijn watergekoelde blok en cardan as.
Kort om, een goede motor, met onvermijdelijke gebruikssporen.
Prijs 1000,-
Laatst bewerkt: