TKA Honda NTV 650 (1993)

tmoons

MF veteraan
7 jan 2004
4.373
158
VERKOCHT MAG OP SLOT!

*O* Rode Honda NTV 650 uit 1993. *O*

Motor is een jaar in mijn bezit, in die tijd veel eraan verbeterd en aangepast zodat het allemaal nog jaren mee kan. :] :] :]

Zoals:
Compleet RVS uitlaatsysteem, maar wel streetlegal (dus met E-keurmerkje)
Nieuwe Banden (nog geen half jaar oud) Michilen Pilot Road voor en achter. Inclusief "race ventiel" dat blijft dus zitten en hoef je niet bij elke nieuwe band te vernieuwen.

Tevens is vorig jaar juli de hele voor partij gereviseerd (nieuw binnenpoten, nieuwe glijbussen, nieuwe keerringen, nieuwe stofkappen, nieuwe olie) kortom helemaal tip top gemaakt!
Onlangs (2 maanden geleden) een nieuwe toeter gemonteerd, dit is nog niet te zien op de foto, een compressor met 2 lucht horens }) netjes weg gewerkt achter de koplamp. :Y Reken maar dat je daarmee gehoord wordt in de file of op andere plaatsen waar het belangrijk is om je zelf kenbaar te maken!!! :Y

Net voor de nieuwe toeter gemonteerd is, werd het zadel opnieuw overtrokken en van nieuwe vulling voor zien door mede MF-ers "Hawk GT", dus geen doorgezakte zitjes of andere narigheid.

De cardan is uitelkaar geweest en helemaal van nieuw vet en olie voorzien.

De motor heeft voor mijn bezit altijd dealer onderhoud gehad, bij mij heeft hij elke 10.000 KM nieuwe motor olie gehad, en elke 20.000 een nieuw filtertje (hij is bij mij binnenkort aan het 3e filter nodig :X .) huidige tellerstand: 105.000 KM

De voorrem klauw is vervangen door een goud-kleurig exemplaar van een VFR, voor zien van nieuwe stofkappen en remblokjes (6 maanden geleden). Achter is ook van een andere klauw voor zien (dealer onderhoud is niet meer wat het geweest is helaas) ook met nieuwe rubbers en blokjes (6 maanden geleden).

Verder is het een heel fijne motor die voor een beginnende motor rijder een heerlijke opstapper is om goed te leren sturen, voor de iets wat meer door gewinterde rijder is het een zeer betrouwbare en degelijke motor die zeer veel kan hebben, dankzij zijn watergekoelde blok en cardan as.

Kort om, een goede motor, met onvermijdelijke gebruikssporen.

Prijs 1000,-


 
Laatst bewerkt:
21583036_2.jpg

21583036_1_detail.jpg



105000 km :}
 
kleine aanpassing in de openingspost gemaakt

* kick *
 
Kickje voor een collega *O*

Ik dacht al, die komt me heel bekend voor die motor :+

Ik rij de bordeaux rode FZR600R die af en toe onder het Dudokhuis in de
garage staat. Als ik bij de Service Desk moet werken. 8-)
 
ben jij de theo moons met wie ik wel eens heb zitten mailen over de z400jes? ;)

schopje trouwens :) voor een motor die ik ooit nog eens erbij wil.
 
Hee moet ik het het "IJzervreter Topic" gaan noemen ofzo?!
:+ :+

Ik werkte eerst samen met sebastiaan, nu niet meer.

Nu inkoop (3H15 voor intimie) :)

Ohja motor nogaltijd te koop, vanavond zelfs voor zien van nieuwe (mooiere ) uitlaat bochten! *O*
 
ben jij de theo moons met wie ik wel eens heb zitten mailen over de z400jes? ;)

schopje trouwens :) voor een motor die ik ooit nog eens erbij wil.

ooit, wanneer zou dat zijn? volgende week? :P

ja klopt, je hebt met mij en marceldbr zitten mailen over die 400.
 
Hee moet ik het het "IJzervreter Topic" gaan noemen ofzo?!
:+ :+

Ik werkte eerst samen met sebastiaan, nu niet meer.

Nu inkoop (3H15 voor intimie) :)

Ohja motor nogaltijd te koop, vanavond zelfs voor zien van nieuwe (mooiere ) uitlaat bochten! *O*

Bij Werkplek Support?? :+ Wat is de wereld toch klein....
Die zit nu bij ons niets te doen ;)

Veel succes met de verkoop in ieder geval *O*
 
TJA... Hij is ook al eens hier geweest of er geen vacatures waren hier.
Sommige mensen....
Inderdaad op het "wsc-dudok"

Had ik al gezegd dat het beestje ook voorzien is van nieuwe lampjes in het cockpitje? en een nieuwe koppelingskabel en nieuwe km-teller kabel?
"kick"
 
maar weer ff 'n skup voor dat ouwe lijk }) })

vanochtend trouwens een strak verhaal gehoord dat aluminium bij ons dus gedumpt wordt, staal is momenteel op de site zeer gewild, en aluminium gaat naar opkopers
8-) 8-)

dus gewoon dumpen die hap :+
 
Is dat zo, en wat voor mooi verhaal is dat? of kan ik dat maar beter even telefonisch doen?
 
En betrouwbaar is hij zeker!! Hij heeft me nog nooit laten staan!!!

Alles is lekker degelijk, geen rottende uitlaten en andere vervelende dingen.
Geen kettingen smeren.

En nog lekker sturen ook!
 
En betrouwbaar is hij zeker!! Hij heeft me nog nooit laten staan!!!

Alles is lekker degelijk, geen rottende uitlaten en andere vervelende dingen.
Geen kettingen smeren.

En nog lekker sturen ook!

:o STTTTTTTTTT!!! anders koop ik 'm er straks nog bij!! -O-


;)
 
Wat kost die SV ook alweer?
;)

Als de NTV verkocht wordt ben ik namelijk in de markt voor iets groters.... :Y
 
Wat kost die SV ook alweer?
;)

Als de NTV verkocht wordt ben ik namelijk in de markt voor iets groters.... :Y

Die SV is kleiner maar wel een stukkie pittigerder :9~ en de XRV is ook erg leuk en wel groterder ;) alleen helaas zijn die beide met ketting en tandwieltjes uitgevoerd -O-
 
tja das voor mij dan geen probleem meer, ik had de NTV om budget en cardan redenen :) nu is het cardannen niet meer noodzakelijk!
 
sjee....al 3 dagen geen kickje meer gekregen?

wordt ut weer ff tijd...ik ben nog wel op zoek naar onderdelen van een ntv... O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan