TKA: Kawasaki ZX-9R (ZX900F)

Status
Niet open voor verdere reacties.
O dat lukt je wel hoor, is een erg ruime fiets.. Maar goed, dan ga ik eerst maar kijken of ik de mijne kan verkopen.. Ik hou je topic in de gaten en als ie er dan nog is praten we verder..
 
goedemorgen :)

vraagprijs aangepast gelijk met de daling van de temperatuur ;)
 
Laatst bewerkt:
De verkoop van deze mooie fiets schiet niet op...(ik heb dezelfde fiets in die kleurstelling)
Is die Bagster tankhoes misschien los te koop (en is ie met tas??)
 
Jammer, ik vind zo'n bagster set erg mooi maar nieuw vind ik ze eigenlijk te duur...
Als je je nog bedenkt O-) O-) houd ik me beleeft aanbevolen.

Nou, ik wil wel een uitdaging met je aangaan. Als jij mij kan helpen mijn motor te verkopen (of inruilen). Stel dat dat lukt voor een prijs die in de buurt van mijn vraagprijs ligt dan schenk ik jou de bagster hoes + tas. Wat denk je, durf je de uitdaging aan? })
 
Wat zou nu een redelijke vraagprijs zijn voor deze motorfiets? Moet ie onder de 6000 euro zakken om hem te verkopen?
 
Wat zou nu een redelijke vraagprijs zijn voor deze motorfiets? Moet ie onder de 6000 euro zakken om hem te verkopen?

Dat lijkt me toch niet hoor...bij dealers zijn ze iig een stuk duurder.
Het ligt er natuurlijk aan hoe graag je em kwijt wilt :)
Ik wil zelf ook naar een ZX9R overstappen, maar geen geld is niet handig dan.
En ik denk dat meer mensen dat probleem hebben.
Staat ie ook op andere sites als marktplaats? Ben je al langs de dealer geweest om voor een inruilprijs te vragen?

Resume: Hele mooie motor :}
 
Schopje voor deze mooie motort! Hij is echt zo goed als nieuw, want er is nauwelijks "echt" op gereden :P

Succes met de verkoop!
 
Schopje voor deze mooie motort! Hij is echt zo goed als nieuw, want er is nauwelijks "echt" op gereden :P

Succes met de verkoop!

Er is minimaal 1 dag "echt" mee gereden 8-)

Het is een zeer goede fiets voor een zeer goede prijs :Y

Dus:
Kopen, kopen, kopen man!!! Hij is echt keigoed man!! Kopen kopen kopen!!! *O*
 
@Niblick.

Yep, je hebt gelijk. Er is idd 1 dag mee gereden zoals het hoort op zo'n fiets :9

Maar nogmaals een heel net fietsje!!!
 
Laatst bewerkt:
@Icul8r & Niblick, jaja ik weet het nu wel ;)
Ik vind het gewoon een shitding, maar laten we het er ophouden dat ik niet kan motorrijden :) Gelukkig staat er morgen een andere moto in mijn hok (als alles goed gaat).... kunnen jullie die ook eens proberen :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan