[tka] Lichste helm ter wereld, carbon

Sinner 2stroke

MF veteraan
26 feb 2003
2.067
0
-
Bij deze bied ik mijn Uvex Helix RS750 Carbon te koop aan. Het is de lichtste motorhelm op dezen Aerdcloot, ofwel ter wereld. hij weegt 990 gram en er zitten 4 vizieren bij: standaard smoke, Chrome, en twee dubbelvizieren in de kleuren Top Gun (heel zwart) en Clear (heel wit :P )

Reden van verkoop is, dat ik maar niet aan de pasvorm kan wennen. ik heb namelijk nogal een kin, die dus tegen de helm aankomt. Natuurlijk niet tijdens het passen in de winkel. B|.

Serieus geintersseerden mogen er natuurlijl een proefrit mee maken :Y.

voor verdere specificaties:

Specs helm

nieuwwaarde helm was (geloof ik) 599 eu, de dubbel vizieren waren 80 eu p/s en de chrome zat er gratis bij *O* . dit komt dus op 779 eu nieuwwaarde, maar hij mag voor 500 weg.

NIEUWE VRAAGPRIJS E350

Al met al een fijne helm, als ie past :+

NIEUWE VRAAGPRIJS E350
 
Laatst bewerkt:
het is een redelijk klein vallende M. ik weet nog niet goed ewat de volgende wordt, maar ik neig richting x-lite. maar daar maar ik dan WEL een proefrit mee... met hoge snelheden O-)
 
Tip: ik heb ook altijd last van het kinnen probleem... ik zeg shark genoeg ruimte wel 2 keer zo zwaar
 
Hele mooie butsmuts Adri
helix_rs750_nano.jpg
 
Laatst bewerkt:
Deze helm kun je op dit moment voor €419 nieuw kopen, misschien nog wel goedkoper maar dit is de prijs van de eerste internetshop die ik bekeken heb.
 
wat?! ik heb 599 voor betaald :(...

dan zal ik naar beneden moeten geloof ik.. anders kom ik er nooit vanaf.. en ik moet geld hebben voor een nieuwe muts..

NIEUWE VRAAGPRIJS, INCL ALLES:

350 eu
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan