TKA: Motorstandaard achterwiel (blauw)

Status
Niet open voor verdere reacties.

mouse22r6

Die hard MF'er
10 nov 2005
379
0
Oostvoorne
Deze superhandige standaard is slechts een aantal keer gebruikt en mag weg voor weinig. Doe een bod rond de 30 euro. Bellen kan ook naar 0655173068

Succes!

full
 
Ik ben wel geïnteresseerd :Y

Aan je naam en posts te zien neem ik aan dat je 'm hebt gebruikt voor een R6 ;) Gemakshalve ga ik er vanuit dat hij dan ook wel op een ZX6R past.
Is de afstand nog verstelbaar, mocht de achterbrug van een R6 smaller/breder zijn dan van een ZX6R :?

Enige probleem is de afstand. Ik woon in Rotterdam, maar heb daar bijna nooit een auto tot m'n beschikking. Ben jij wel eens in de omgeving van R'dam of Leiden?

Als jij een oplossing hebt om de afstand te overbruggen, doe ik een bod. Deal? :+
 
Hey ik heb hem idd voor een r6 gekocht. Hij gaat zeker passen op jouw fiets. Rotterdam is niet zo ver hoor voor mij. Stukje maasvlakte en A15 en je bent er al. Als je mijn diesel betaald kom ik hem langsbrengen, mijn auto is erg zuinig dus je hebt weer geluk *D
 
Hey ik heb hem idd voor een r6 gekocht. Hij gaat zeker passen op jouw fiets. Rotterdam is niet zo ver hoor voor mij. Stukje maasvlakte en A15 en je bent er al. Als je mijn diesel betaald kom ik hem langsbrengen, mijn auto is erg zuinig dus je hebt weer geluk *D

Wat denk je dat je benzinekosten zijn??

Afhankelijk van je benzinekosten kijken we dan ff of we een mooie prijs kunnen maken ;)

Zeg dat je auto 1:15 loopt, kun je voor € 5 ongeveer 75km rijden.

Bij deze een bod van € 30,- inclusief jouw brandstofkosten :Y
 
Laatst bewerkt:
verzenden is tot 10kg is 6,20euro.
grote van de doos maakt niet uit!

ik heb pas een voorbok op mf gekocht en hem in een groet doos toegestuurt gekregen.
 
Verzenden dus ook een optie, maar langsbrengen kan ook. In ieder geval bedankt voor de tip.

Een bod van 30 euro incl. brandstof en aflevering aan huis..
Als we daar nou een 35 van maken dan kom ik hem vrijdag brengen. DEAL?

Noem maar een tijd. Of beter stuur maar een mailtje met je gewenste tijd en adres.
Dan komt het allemaal goed.

Groetjes Maurice
 
Verzenden dus ook een optie, maar langsbrengen kan ook. In ieder geval bedankt voor de tip.

Een bod van 30 euro incl. brandstof en aflevering aan huis..
Als we daar nou een 35 van maken dan kom ik hem vrijdag brengen. DEAL?

Noem maar een tijd. Of beter stuur maar een mailtje met je gewenste tijd en adres.
Dan komt het allemaal goed.

Groetjes Maurice

DEAL *O*

Alleen ben ik vrijdag en het weekend niet in Rotterdam. Volgende week, is dat ook goed? We handelen het wel via de mail af ok?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan