TKA: Prachtige ZXR400 25kw!

Woeter

Die hard MF'er
30 mei 2002
602
0
Ermelo
Per direct te koop: ZXR400 in speciale kleuren. 25kw op kentekenbewijs, dus niet half legaal met een uitdraai, maar gewoon 100% in orde!

Geschiedenis van de motor: In 1994 is hij gebouwd, en verkocht in Duitsland aan een vrouw. Hierna is hij doorverkocht aan een man van middelbare leeftijd. Hij wilde ervan af, omdat zijn vrouw niet blij was met de motor. In maart 2003 heb ik deze motor in Duitsland gekocht en 25kw op kenteken laten maken. Bij import wordt het vermogen van de Fahrzeugbrief overgeschreven, 25kw op het kentekenbewijs dus! In de winter van 2004 heb ik de motor over laten spuiten in deze kleuren.

Kilometerstand: +/- 48.600

De motor heeft mij nooit in de steek gelaten, altijd starten en lopen! Met 25kw loopt hij 180 km/h. Op dit moment is de begrenzing verwijderd, de ringen worden erbij verkocht en kan ik er desgewenst weer in zetten bij verkoop. Zonder begrenzing loopt hij 230 km/h.

Extra's!
Laser demper
Safety Lights (www.safetylights.nl o.a. running lights, alarm lichten en nog veel meer)
Digitale kilometer teller (ge-ijkte snelheid, maximum snelheid, gemiddelde snelheid, tripafstand en meer)
Meegespoten Duo seat cover (originele zadel ook meegeleverd)
Dubbele koplamp van Engels model
Wit meegespoten remschijf harten
Witte rimstripe
Witte roostertjes
Echt carbon kroonplaatbeschermer
Kleine knipperlichtjes

De banden zijn beide goede Bridgestone's, achter BT020 (80% profiel), voorop BT010 (90% profiel). Het vorige setje banden is bij na circa 18.000 km pas vervangen, dus hier zal je voorlopig geen kosten aan hebben. Olie en filters zijn altijd netjes op tijd vervangen.

Bij aanschaf van de motor krijg je GRATIS een setje Nickname stickers met je eigen naam, om op de kuipruit of andere plaats te plakken! Voor meer foto's van de motor, klik op de link.

http://verkopen.marktplaats.nl/redirect_external_url.php?ad_id=44951800
 
prijs wil ik ook wel weten O-) jemig wat een vet ding!
op f5 drukken krijg je andere foto :P
maar eh staat er nou nog 25kw op kenteken maar heb je de begrenzer eruit ofzo?
 
jaaaaaaa!!!! zou een waardig opvolger zijn van mn RS50 bromfiets van weleer!!! *O*
maareuhm, ik ben heel benieuwd, of heel bang, maar net hoe je het ziet, naar de prijs.... :X
 
Sorry was in de veronderstelling dat ik de link naar de advertentie op marktplaats had geplaatst.. dat moet dus deze zijn: Marktplaats advertentie

Vraagprijs is dus € 2.950,00

Genoeg foto's lijkt me zo toch?

Voor meer vragen zie mijn mailadres in profiel.
 
Per direct te koop: ZXR400 in speciale kleuren.

nice nice :} lekkere gooi&smijt fietsen :Y heb er zelf 1 gehad, dus ik kan het weten O-)

Bij aanschaf van de motor krijg je GRATIS een setje Nickname stickers met je eigen naam, om op de kuipruit of andere plaats te plakken! Voor meer foto's van de motor, klik op de link.

http://verkopen.marktplaats.nl/redirect_external_url.php?ad_id=44951800

kan ik bij jou 1 setje stickers laten maken :? zou super zijn :} (mail --> opm at post punt com)
 
Terug
Bovenaan Onderaan