TKA Yamaha FJ1200 1992

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf

MF veteraan
9 mei 2004
1.013
0
zoals de titel, aangeboden mijn FJ1200 3XW 1992 met inmiddels 59.000+ km

sportieve toerder met groot koppel; vermogen al snel beschikbaar en kan daarom ook heel schakellui gereden worden. Door het vermogen (92kw/125pk) is er ook heel hard mee te rijden, maar je moet 'm uiteraard niet vergelijken met de supersports

slijtageonderdelen zijn bijna allemaal aan de beurt geweest afgelopen jaar. Verder de remmen gemodificeerd (R1 goldspots) enzovoorts.

Standaard komen deze fietsen met 16"achterwiel, wat je erg beperkt in bandenkeuze. Daarom deze omgebouwd naar 17" (wordt in duitsland veel gedaan). Het rij(bochten)gedrag is hierdoor ook aanzienlijk verbeterd.

Echte km vreter, rijdt als een trein!

Reden verkoop? Ik ben student af (lees verdien geld) en wil een recentere fiets.

[*] ketting (DID 50 ZVM X-Ring ) en tandwielen 5000 km oud, smetteloos
[*]CBR1000 spiegels
[*]schakelpedaal vervangen vanwege speling op oude
[*]remschijven voor 6000 km oud
[*]carbs afgesteld & gesynchroniseerd afgelopen herfst (oliefilter, olie, bougies en benzinefilter vervangen)
[*]K+N luchtfilter in originele huis
[*]voor R1 rempomp, goodridge stalen remleiding en R1 Goldspot remklauwen met goede blokken
[*]achter remklauw revisie uitgevoerd + nieuwe blokken + goodridge stalen remleiding
[*]RVS 4-1 Sebring uitlaatsysteem. Donkere brom, niet asociaal hard
[*]RVS kettingbeschermenr F J 1 2 0 0
[*]17" gepoedercoat achterwiel met nieuwe achterband BT020 (170)
[*]voorband goed
[*]achterbrug gepoedercoat + nieuwe lagers
[*]FJ1200 kentekenplaathouder
[*]verhoogde tourruit los bijgeleverd
[*]Haynes Manual
[*]originele spiegels en achterwiel aanwezig


€ 2600 € 2400

vonkie AT gmx DOT net

hier nog zonder de goodridge en 17":



17"achter:





goodridge:

 
Laatst bewerkt:
...vandaag testritje op andere fiets gemaakt...
 
...en die ga ik woensdag ophalen...

dus de FJ mag weg :W
 
vandaag de VFR opgehaald, daarom maar prijsaanpassing van de FJ :+

2400 euri
 
er is toch wel iemand die voor weinig geld deze dikke fiets wil hebben?
 
er is toch wel iemand die voor weinig geld deze dikke fiets wil hebben?
Hij is best wel gaaf, op dit moment is het aanbod zo groot dat jouw prijs ook al is ie het waard gewoon niet aantrekkelijk is, deze prijs betaal je ook bij de betere bedrijven, en daar komt nog bij dat de meeste mensen voor origineel gaan, dat heb ik ook met mijn vfr die ik net zoals die van jou beter heb gemaakt ;)
 
inderdaad verkoopt origineel vaak beter, tenzij je een R1/CBR/ZXR hebt met carbonaccecesoires of zoiets

prijs ben ik niet helemaal met je eens. bij bedrijven staat deze fiets in deze staat van onderhoud voor 2500-3000 (dus goeie banden, blokken, schijven enzovoorts)

met de 17" ombouw en remmerij upgrade vind ik dit dan ook wel nette prijs. Maar is nog steeds bespreekbaar, dus doe vooral een bod ;)

iedereen die geïnteresseerd is in dit type en is gaan rondkijken zal ook gezien hebben dat de goedkopere gewoon vaak nog wat aandacht nodig hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan