Rolf
MF veteraan
- 9 mei 2004
- 1.013
- 0
zoals de titel, aangeboden mijn FJ1200 3XW 1992 met inmiddels 59.000+ km
sportieve toerder met groot koppel; vermogen al snel beschikbaar en kan daarom ook heel schakellui gereden worden. Door het vermogen (92kw/125pk) is er ook heel hard mee te rijden, maar je moet 'm uiteraard niet vergelijken met de supersports
slijtageonderdelen zijn bijna allemaal aan de beurt geweest afgelopen jaar. Verder de remmen gemodificeerd (R1 goldspots) enzovoorts.
Standaard komen deze fietsen met 16"achterwiel, wat je erg beperkt in bandenkeuze. Daarom deze omgebouwd naar 17" (wordt in duitsland veel gedaan). Het rij(bochten)gedrag is hierdoor ook aanzienlijk verbeterd.
Echte km vreter, rijdt als een trein!
Reden verkoop? Ik ben student af (lees verdien geld) en wil een recentere fiets.
[*] ketting (DID 50 ZVM X-Ring ) en tandwielen 5000 km oud, smetteloos
[*]CBR1000 spiegels
[*]schakelpedaal vervangen vanwege speling op oude
[*]remschijven voor 6000 km oud
[*]carbs afgesteld & gesynchroniseerd afgelopen herfst (oliefilter, olie, bougies en benzinefilter vervangen)
[*]K+N luchtfilter in originele huis
[*]voor R1 rempomp, goodridge stalen remleiding en R1 Goldspot remklauwen met goede blokken
[*]achter remklauw revisie uitgevoerd + nieuwe blokken + goodridge stalen remleiding
[*]RVS 4-1 Sebring uitlaatsysteem. Donkere brom, niet asociaal hard
[*]RVS kettingbeschermenr F J 1 2 0 0
[*]17" gepoedercoat achterwiel met nieuwe achterband BT020 (170)
[*]voorband goed
[*]achterbrug gepoedercoat + nieuwe lagers
[*]FJ1200 kentekenplaathouder
[*]verhoogde tourruit los bijgeleverd
[*]Haynes Manual
[*]originele spiegels en achterwiel aanwezig
€ 2600 € 2400
vonkie AT gmx DOT net
hier nog zonder de goodridge en 17":
17"achter:
goodridge:
sportieve toerder met groot koppel; vermogen al snel beschikbaar en kan daarom ook heel schakellui gereden worden. Door het vermogen (92kw/125pk) is er ook heel hard mee te rijden, maar je moet 'm uiteraard niet vergelijken met de supersports
slijtageonderdelen zijn bijna allemaal aan de beurt geweest afgelopen jaar. Verder de remmen gemodificeerd (R1 goldspots) enzovoorts.
Standaard komen deze fietsen met 16"achterwiel, wat je erg beperkt in bandenkeuze. Daarom deze omgebouwd naar 17" (wordt in duitsland veel gedaan). Het rij(bochten)gedrag is hierdoor ook aanzienlijk verbeterd.
Echte km vreter, rijdt als een trein!
Reden verkoop? Ik ben student af (lees verdien geld) en wil een recentere fiets.
[*] ketting (DID 50 ZVM X-Ring ) en tandwielen 5000 km oud, smetteloos
[*]CBR1000 spiegels
[*]schakelpedaal vervangen vanwege speling op oude
[*]remschijven voor 6000 km oud
[*]carbs afgesteld & gesynchroniseerd afgelopen herfst (oliefilter, olie, bougies en benzinefilter vervangen)
[*]K+N luchtfilter in originele huis
[*]voor R1 rempomp, goodridge stalen remleiding en R1 Goldspot remklauwen met goede blokken
[*]achter remklauw revisie uitgevoerd + nieuwe blokken + goodridge stalen remleiding
[*]RVS 4-1 Sebring uitlaatsysteem. Donkere brom, niet asociaal hard
[*]RVS kettingbeschermenr F J 1 2 0 0
[*]17" gepoedercoat achterwiel met nieuwe achterband BT020 (170)
[*]voorband goed
[*]achterbrug gepoedercoat + nieuwe lagers
[*]FJ1200 kentekenplaathouder
[*]verhoogde tourruit los bijgeleverd
[*]Haynes Manual
[*]originele spiegels en achterwiel aanwezig
vonkie AT gmx DOT net
hier nog zonder de goodridge en 17":
17"achter:
goodridge:
Laatst bewerkt: