tka zzr 600 1995

20 jun 2006
201
1
welberg
In zeer goede staat, zzr 600 van 1995 met 37000 km, motor is voorzien van nieuwe remblokken voor, kettingset in zeer goede staat, er is vorig jaar een motor tegen mijn motor gevallen, is door spuitbedrijf gerepareerd, ziet er keurig uit,

prijs 3250,-- wordt eventueel voorzien van nieuwe bandenset en grote beurt, prijs is dan vast.

Bijlage: zzr600.jpg
 
full


Succes met de verkoop! :)
 
kom op nou motorrijders of rijders in spe, het is echt een hele mooie en goed onderhouden zzr, altijd gekoesterd, niet mee in de regen of pekel gereden , alles ziet er echt uit als nieuw, geen krasje erop.
:]
 
nee hij is niet verkocht, maar er is na 2 weken niet eens een reactie op gekomen, het lijkt mij beter om of met de prijs te zakken, maar dit lijkt me niet reeel of maar lekker op de zzr door te rijden, dit lijkt me dus wel reeel. :W
 
ik heb eigenlijk zelf zin in iets anders, na 11 jaar, maar zoals ik al zei ik ga hem ook niet voor een dumpprijs weg doen, daar is de motor te mooi en te goed voor, dan rij ik liever zelf met deze verder
:]
 
Yes..dats waar.
Is er geen optie voor 2 moto´s. FF een jaartje langer werken :9 , maar dan heb je ook wel wat :] .
 
nee, ik ben al blij dat ik een plaatsje heb voor 1 moto en daarnaast heb ik ook nog 3 kids en dat is ook een hele investering, ik ben blij dat ik nog een motor heb. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan