TKG: Belastingvrije off road

Status
Niet open voor verdere reacties.

D.D

MF veteraan
23 jun 2005
1.728
2.919
Hallo, ben op zoek naar een belastingvrije off road. Belastingvrij om de kosten binnen de perken te houden, omdat ie als tweede motor gaat fungeren. Mijn voorkeur gaat uit naar eentje met een schijfrem en moet technisch nog wel in goede staat zijn. Uiterlijke staat maakt me niet zoveel uit, moet je ook niet over zeuren bij een gebruiksmotor van meer dan 25 jaar oud vind ik.

Benieuwd of ik hier reacties of tips krijg.

Grtz. D.D. :)
 
Belasting is vaak de kleinste kostenpost. Onderdelenvoorziening is voor een ouder type vaak een crime. Laat staan het onderhoud wat door de voorgangers is gedaan om het ding maar rijdende te houden. (Btw dat kan nnatuurlijk ook bij een recenter type, maar dan kun je wat gemakkelijker aan de onderdelen komen.
Ik heb er twee die belastingvrij zijn maar vraag me niet wat die dingen tot nu toe gekost hebben. Het is dat ik de onderdelen van beide kan uitwisselen en nog wat reserve delen heb meegeleverd gekregen om er 1 rijdend te houden anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Eén klein voorbeeldje : achterspatbord ,2 maanden op gezocht/gewacht.
Zie
Plastic achterspatbord voor oude Kawa KLX /KDX

Bezint eer gij begint.

Edit: dit is een tip dus
 
Laatst bewerkt:
Dankje voor de tip. Behalve het belastingvoordeel is er natuurlijk ook het voordeel van een oldtimerverzekering. :)
 
HONDA XL 250
BOUWJAAR: 1981
KM STAND: 18000 KM
KLEUR: ROOD.
IN GOEDE STAAT.
VRAAGPRIJS: 750 EURO


Weet dat ie voor minder weg mag...
 
Is toch niet wat ik in gedachten heb, zoek een off road vanaf 350cc en knipperlichten lijken me ook wel handiger dan iedere keer een arm uitsteken.
Succes met verkopen en dank voor jullie reacties :)
 
Zaterdag een DR 600 gekocht, is vanaf maart volgend jaar belastingvrij.
Moet nog wel een en ander aan gebeuren maar zal ik wat tijd voor moeten vrij maken.
Wel leuk :] zo'n dikke eenpitter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan