TKR HONDA CBR 600RR

Lange34

Rookie
30 okt 2013
24
0
Ommen
Ten Kate HONDA CBR 600RR van bouwjaar 2010

Nieuw opgebouwd voor circuit door Ten Kate.

Inclusief Ten Kate Race Manual
Motor historie compleet bekend onderhoud uitgevoerd door Ten Kate
Meest mee gereden in de Procup

• Andreani CC front fork
• Ohlins TTX36 rear schock
• Ohlins stuurdemper
• Motoholder achter frame
• STM slipper clutch
• Arrow uitlaat syteem (geen geluid problemen op Assen)
• Lion accu
• TKR quick shifter
• HRC kabelboom
• HRC ECU
• TKR rem schakel set
• Stalen remleidingen
• Braking rem schijfen
• Meerdere remblok sets
• Meerdere tandwielen
• TKR fuel drain tool
• TKR rij hoogte meet tool
• Extra set wielen incl remschijfen
• Extra tandwiel houder
• Extra koeler
• Klap hendels
• Snel wissel systeem voor en achter
• Snel gas systeem
• Extra radiateur bescherming

Ben vast nog wel wat vergeten maar motor is super compleet

Prijs 7400 euro

Motor verkeerd in een zeer goed staat en heeft zeer goed onderhoud gehad is nooit op bezuinigd.
Voor interesse graag een PB

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Zeer rappe Honda die perfect onderhouden is kan ik zeggen. In goede handen een kampioensfiets in de OWCup of ZAC competitie. Daarom een weekend kick
 
Ten Kate HONDA CBR 600RR van bouwjaar 2010

Nieuw opgebouwd voor circuit door Ten Kate.

Inclusief Ten Kate Race Manual
Motor historie compleet bekend onderhoud uitgevoerd door Ten Kate
Meest mee gereden in de Procup

• Andreani CC front fork
• Ohlins TTX36 rear schock
• Ohlins stuurdemper
• Motoholder achter frame
• STM slipper clutch
• Arrow uitlaat syteem (geen geluid problemen op Assen)
• Lion accu
• TKR quick shifter
• HRC kabelboom
• HRC ECU
• TKR rem schakel set
• Stalen remleidingen
• Braking rem schijfen
• Meerdere remblok sets
• Meerdere tandwielen
• TKR fuel drain tool
• TKR rij hoogte meet tool
• Extra set wielen incl remschijfen
• Extra tandwiel houder
• Extra koeler
• Klap hendels
• Snel wissel systeem voor en achter
• Snel gas systeem
• Extra radiateur bescherming

Ben vast nog wel wat vergeten maar motor is super compleet

Prijs 7400 euro

Motor verkeerd in een zeer goed staat en heeft zeer goed onderhoud gehad is nooit op bezuinigd.
Voor interesse graag een PB

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen elbow down?
 
Ten Kate HONDA CBR 600RR van bouwjaar 2010

Nieuw opgebouwd voor circuit door Ten Kate.

Inclusief Ten Kate Race Manual
Motor historie compleet bekend onderhoud uitgevoerd door Ten Kate
Meest mee gereden in de Procup

• Andreani CC front fork
• Ohlins TTX36 rear schock
• Ohlins stuurdemper
• Motoholder achter frame
• STM slipper clutch
• Arrow uitlaat syteem (geen geluid problemen op Assen)
• Lion accu
• TKR quick shifter
• HRC kabelboom
• HRC ECU
• TKR rem schakel set
• Stalen remleidingen
• Braking rem schijfen
• Meerdere remblok sets
• Meerdere tandwielen
• TKR fuel drain tool
• TKR rij hoogte meet tool
• Extra set wielen incl remschijfen
• Extra tandwiel houder
• Extra koeler
• Klap hendels
• Snel wissel systeem voor en achter
• Snel gas systeem
• Extra radiateur bescherming

Ben vast nog wel wat vergeten maar motor is super compleet

Prijs 7400 euro

Motor verkeerd in een zeer goed staat en heeft zeer goed onderhoud gehad is nooit op bezuinigd.
Voor interesse graag een PB

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]


Voorzijde snelwissel heb je daar foto,s van of waar de onderdelen te koop zijn.

Normaal zijn de snelwisselsystemen aan de voorkant zo gemaakt, dat je met snelsluiters het spatbord verwijderd en daarna de remklauwen licht naar buiten drukt ivm de offset van de remschijven.

Achter is een standaard klemsysteem van de remklauw........TK heeft die iig op het schap liggen.

Achterkant vind ik erg prettig werken, voorkant zit ik altijd met de remblokken te klooien.........(dat kun je oplossen door schuine kantjes aan de remblokken te slijpen)
 
Het gaat mij ook met name om de achterkant. Die remklauw dit telkens los valt is behoorlijk frustrerend soms.
Als ik het klemsysteem van TKRP zo zie, kan de wielas niet ver naar voren. Zoals op deze motor te zien is zit de as al vrij ver achter in de brug en als ik het zo zie kan die niet veel verder naar voren vanwege het klemsysteem. Klopt dit?
En kan het systeem eenvoudig zelf aangebracht worden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan