TL 1000 R of VTR SP1 / 2 ?

Welke gaat het worden ?

  • VTR SP1

    Stemmen: 7 13,7%
  • TL 1000R

    Stemmen: 21 41,2%
  • VTR SP2

    Stemmen: 23 45,1%

  • Totaal aantal stemmers
    51
vind de sp1 mooi maar de voorkant vind ik echt :r

de tlr vind ik het agressiefst ogen, en imo betaalbaarder voor minimaal evenveel plezier als die sp1
 
1e vraag
Welke is eigenlijk sneller (standaard dan), ben gewoon nieuwsgierig. Ik heb het dan over accelereren.

2e vraag
Wie kan mij uitleggen wat het verschil is tussen de SP1 en de SP2
 
sp2 nieuwere achterburg, vering aangepast tov sp1 en een pk of 4 meer, dus aan de motor is ook ietsje gesleuteld
ik denk dat puur op power de tl zeker de loef afsteekt :) :)
 
Heb SP-1, SP-2 en TL-R gereden, TL veel bruter...harder werken zoals eerder genoemd, maar daar krijg je zeker een hoop voor terug. Maar...als je toch geld uit gaat geven gewoon een Mille kopen natuurlijk!
 
ZEKER TLR geen twijfel over mogelijk! Alleen al die sound is bruuter :9~ (met open pijpen onweer!)
En wat iedereen toch loopt te zeiken over die bult :? Dat maakt hem juist zo apart en in mijn ogen wreder :}

Kijk dan toch:

full


[me]Lbg is ook bezig over te stappen naar een tlr :] [/me]
 
sp2 nieuwere achterburg, vering aangepast tov sp1 en een pk of 4 meer, dus aan de motor is ook ietsje gesleuteld
ik denk dat puur op power de tl zeker de loef afsteekt :) :)

sp-2 is ook lichter dan de sp-1 volgens mij was dat 6 kilo (ben er niet 100% zeker van)

mijn keuze tussen deze top machines is de sp-2 ,waarom? de tl is een super gave bike maar (helaas) te groot/lomp voor mij ben 1,73,2 mtr ,daarintegen is de sp-2 een stuk slanker en vind ik het een echte superbike. helaas heb ik het geld(nog) niet voor elkaar anders was ik nu al in bezit van een sp-2 :}
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan