TL 1000 R Vragen

Lemn8

Die hard MF'er
17 okt 2002
331
0
Zeist
Ik ben heel serieus aan het overwegen om mijn 750 srad te vervangen met een TL1000R. Nou wil ik van jullie weten wat de ervaringen zijn of dit een goed idee is:

Dus voor en nadelen, degelijkheid, snelheid, handelbaar, en dat tenopzichte van mijn GSXR 750 96.

DANKUWEL :}
 
Als het rijden op een twin je kan bekoren is het zeker een goed idee. :Y
Nadeel is wel dat als je er eenmaal eentje hebt en je zo stom zou zijn hem weer weg te doen je in de hel van de euwige spijt beland :X

Lees voor het laatste het TL topic maar eens door, daar hebben we er zelfs een naam voor het "jaymn-gevoel" :+
 
Als het rijden op een twin je kan bekoren is het zeker een goed idee. :Y
Nadeel is wel dat als je er eenmaal eentje hebt en je zo stom zou zijn hem weer weg te doen je in de hel van de euwige spijt beland :X

Lees voor het laatste het TL topic maar eens door, daar hebben we er zelfs een naam voor het "jaymn-gevoel" :+


HAha ja ik heb het gelezen. Is het echt zo'n brute fiets dan? ik heb zelf zo'n bulldozer uiterlijk en ze zeggen dat deze fiets echt iets voor mij moet zijn. DAt is de reden dat ik graag overga naar deze fiets. Compenseerd beter met de bestuurder zeg maar... ;)
 
HAha ja ik heb het gelezen. Is het echt zo'n brute fiets dan? ik heb zelf zo'n bulldozer uiterlijk en ze zeggen dat deze fiets echt iets voor mij moet zijn. DAt is de reden dat ik graag overga naar deze fiets. Compenseerd beter met de bestuurder zeg maar... ;)
De TL1000 is echt een waanzinnige fiets met veel bruut en lomp vermogen. Je moet ervan houden. En: zoals hierboven al gezegd werd, als je eenmaal op een twin bent gestapt, wil je nooit meer terug :)
 
Ach wat heet bruut, het vermogen went best snel. Maar het blijft wel een eigenzinnig ding. Je merkt aan alles dat het geen doorsnee fiets is maar een lekker bokkige 90º twin. Het is ook geen verfijnde stuurfiets die effe van het ene op het andere oor gaat als je er maar aan denkt. De ene noemt het vervelend, de andere (ik dus ook) noemt het karakter. Je moet er dus wel een beetje op werken, maar eenmaal in de bocht gezet loopt ie als op een rails. Dikke klappen zoals het een twin betaamt, meer dan genoeg koppel en vermogen om er enorm veel plezier mee te hebben.

Maar ja, misschien ben ik een beetje bevooroordeeld (wauw gaaf woord met veel ooooooooo's).

Zou als ik jou was maar eens een lange proefrit gaan maken en zelf bepalen of het wat voor je is ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan