baka
MF veteraan
gix valt wel mee omdat je in de bochten waar ik eht over heb op de ring dan in zijn 1 zit onder de 6000rpm, en dan zijn die 4 cil nog relatief mak.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
gix valt wel mee omdat je in de bochten waar ik eht over heb op de ring dan in zijn 1 zit onder de 6000rpm, en dan zijn die 4 cil nog relatief mak.
amenAch, noem mij ( buiten een Honda ) eens 1 motor op die geen probleemen of kinderziektes heeft of had bij de introductie.
De TL is een fiets die, zeker achteraf gezien, een wat onverdiende slechte reputatie heeft gekregen. Ja er zaten foutjes in, die relatief simpel opgelost zijn. Nee, het zijn geen allemans vrienden. Maar je kan niet alles hebben.
De TL is een tijdloze fiets met ditto karakter. Ondanks eventuele kwaaltjes en dingens als highsider en tankslapper gevoeligheid, zijn het gewoon zalig fietsen om op te rijden.
In vergelijking tot de moderne 1000cc fietsen zijn ze lomp, groot en underpowered. Maar zet ze tegen de eigenlijke concurentie uit hun geboorte jaar en er is maar heel weinig wat er in de buurt kan komen...
Het is enerzijds jammer dat deze prachtige fietsen zo zijn neergesabelt door de pers en idd wat negative ervaringen her en der, maar ik weet zeker dat 99% die een TL koopt, heeft of heeft gehad het met me eens is dat er maar weinig fietsen zijn met zo'n karakter, eigen wil, imago en gevoel als de TL...
Het is jammer dat ik het geld niet heb, ander kocht ik vandaag nog een TLS erbij. Geweldige fietsen. Alleen erg jammer dat heel de geschiedenis van de TL een negatieve invloed heeft op de prijs. Maar weer wel leuk voor mensen die met een beperkt budget toch een echte zware motor willen rijden.
Vanaf de introductie is de TLS/R mijn droomfiets geweest, na al die jaren heb ik er een, en mijn droom is nog beter in het echt. Meer wensen in een fiets heb ik niet.
Ach... De TL1000 heeft inmiddels denk ik wel de status van "Cult-fiets" bereikt. En mensen die hem willen weten dit ook. Helaas weten dealers dit ook evenals mensen op Marktplaats etc. en brengen ze relatief weinig op....
Maar het blijven mooie dingen
De TLS is gewoon ronduit lelijk en dat is het eerste wat mensen zien.
Zet hem naast een TLR en niemand kijkt er nog naar.
Daarom is die prijs zo laag. Niemand wil hem hebben.
Een nette TLR is nog moeilijk te krijgen. Dus als je een nette in bezit hebt, dan komt het ook wel goed met de verkoop. (tenzij hij geel is )
Tot nu toe alleen nog maar op www.speurders.nl
Als ik daar weinig reactie krijg, dan gaat ie marktplaats op.
@RML, dit is moeilijke handel. Het is haast beter om alle goodies er af te slopen en los te verkopen en dan de TL héél scherp op de markt te zetten. Levert ws het meeste op. Of je moet 'm inruilen bij iemand die heel graag van z'n merel afwil... Waarom trouwens een merel, is een japanse slechtvalk niet mooier, sneller, beter, bruter, gaver enz, enz? Uit de testen bleek iig van wel. Persoonlijk vind ik de Blackbird een beetje gladjes en flauw. En dan blijf je nog bij Suzuki. Kun je de voorpoten ook weer gebruiken...
Edit: Wel jammer want dit vind ik dus een van de mooiste s'en...
Je wordt genegeerdok nog 1x voor eventuele liefhebbers....hoe zit t in godsnaam met de najaarsmeeting?
Je wordt genegeerd
Hoe kan je een najaarsmeeting houden als de zomer nog geeneens is geweest? Of heb ik soms de hittegolven en massale oudjes sterfte gemist?
Riep er niemand niets?
Dan rij je als een mietje.
Ik ben op de ring 2 bochten tegen gekomen waarbij serieus teruggeschakeld hoeft te worden. De rest is toch wel met een redelijke snelheid.
ik wordt altijd genegeerd, dus dat went wel
maareh het kan wel een najaarsmeeting zijn ondanks dat we geen zomer hebben gehad...anders had het wel een nazomermeeting geheten
Meeting weet ik niet, maar ik negeer je niet, ik wil je vriend zijn . Maar 23 September is de mega meet van MF. Daar ga ik iig heen, nog meer TL's die ook rijden?
MF Megameeting 2007 2nd edition!
Ik rijdt vanaf Tilburg naar verzamelplaats in Den Bosch en dan naar Veenendaal.
dat wil je niet, had je tijd geleden voor die afspraak in hoogerheide op msn drbij gezet..maar nog steeds geen [afbeelding]
maareh mfm ga k ook wel ff kijken..spreken nog wel af dan
Ach, noem mij ( buiten een Honda ) eens 1 motor op die geen probleemen of kinderziektes heeft of had bij de introductie.
De TL is een fiets die, zeker achteraf gezien, een wat onverdiende slechte reputatie heeft gekregen. Ja er zaten foutjes in, die relatief simpel opgelost zijn. Nee, het zijn geen allemans vrienden. Maar je kan niet alles hebben.
De TL is een tijdloze fiets met ditto karakter. Ondanks eventuele kwaaltjes en dingens als highsider en tankslapper gevoeligheid, zijn het gewoon zalig fietsen om op te rijden.
In vergelijking tot de moderne 1000cc fietsen zijn ze lomp, groot en underpowered. Maar zet ze tegen de eigenlijke concurentie uit hun geboorte jaar en er is maar heel weinig wat er in de buurt kan komen...
Het is enerzijds jammer dat deze prachtige fietsen zo zijn neergesabelt door de pers en idd wat negative ervaringen her en der, maar ik weet zeker dat 99% die een TL koopt, heeft of heeft gehad het met me eens is dat er maar weinig fietsen zijn met zo'n karakter, eigen wil, imago en gevoel als de TL...
Het is jammer dat ik het geld niet heb, ander kocht ik vandaag nog een TLS erbij. Geweldige fietsen. Alleen erg jammer dat heel de geschiedenis van de TL een negatieve invloed heeft op de prijs. Maar weer wel leuk voor mensen die met een beperkt budget toch een echte zware motor willen rijden.
Vanaf de introductie is de TLS/R mijn droomfiets geweest, na al die jaren heb ik er een, en mijn droom is nog beter in het echt. Meer wensen in een fiets heb ik niet.
Ach... De TL1000 heeft inmiddels denk ik wel de status van "Cult-fiets" bereikt. En mensen die hem willen weten dit ook. Helaas weten dealers dit ook evenals mensen op Marktplaats etc. en brengen ze relatief weinig op....
Maar het blijven mooie dingen
heel simpel de bovenste is een Suzuki TL1000R met kuipwerk van een '99 model
ik zet de meet gelijk met de megameeting op 23 september maar een andere meetingplaats....en dan rijden wse er met alle TLetjes heen. is dat een leuk idee. daarna kunnen we misschien in 2 groepen stukje rijden.volgens mij wou lokkie wel wat beginnen, zoals de vorige editie, alleen is het niet te doen om weer met zo'n grote groep te rijden, dus dan moeten we de groep opsplitsen, en dan moeten er meer zijn die de route kennen, ik heb mijzelf daar ook voor aangemeld om eventueel die route van te voren al een keertje te rijden, of gewoon een route van kaart te nemen.. ik vind het meeten leuker dan het rijden in de groep.. ff een praatje maken en kijken welke gezichten er bij horen, vind ik wel lache...
ik zet de meet gelijk met de megameeting op 23 september maar een andere meetingplaats....en dan rijden wse er met alle TLetjes heen. is dat een leuk idee. daarna kunnen we misschien in 2 groepen stukje rijden.
laat maar hoern dan zet ik hem morgen in een nieuw topic. Lijkt mij wel een gaaf gezicht om met 20+ chinooks op die MM aan te komen.
De TLS is gewoon ronduit lelijk en dat is het eerste wat mensen zien.
Zet hem naast een TLR en niemand kijkt er nog naar.