TL 1000 rijders deel 12 - still going strong!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Netjes, heb je dan ook een nieuwe moer erbij zoals TLRboy aanbeveeld?
Nee, maar ik ben natuurlijk eigenwijs ... Die moer die je eraf moet halen is een borgmoer, je moet de moer dus borgen door er aan de bovenkant een deuk in te slaan naar binnen toe. (dit leg ik natuurlijk wel in lekentaal uit, in het echt weten we natuurlijk wél hoe het moet).
Ik heb nog een donor-blok liggen mocht het écht uit de hand lopen met die moer, maar op zich is het niet verkeerd om een moer te bestellen als je toch ook de pakking besteld voor het koppelingsdeskel.
 
Even een update van mijn projectje:

Kuipen zijn klaar en zitten erop. Wat wil ik nog doen:
Alle zilveren onderdelen zwart laten poedercoaten zoals frame, achterbrug, kroonplaat etc etc.
Andere achtershock.
GSX zwarte voorpoten inclusief remklauwen monteren.

Hier al vast wat piccies van hoe hij erbij staat:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

En?? Wat vinden jullie ervan tot op heden??

moet eerlijk zeggen dat ie er mooi uitziet, ondanks dat het een S is })

maarre..... die dempers..... is pas echt mooi als ze bij het achterlicht uitkomen imho.....
 
De betreffende moer kost ongeveer een tientje. Bij het eraf draaien wil de as, waarvan de spline groeven ook doorlopen in de schroefdraad, wel eens als tap gaan werken. Hierbij kunnen de flanken van de schroefdraad in de moer beschadigd raken wat dan weer ellende geeft bij het er weer op draaien. Hierdoor nog meer beschadigingen aan de draad met uiteindelijk verzwakking.
Met een nieuwe moer weet je zeker dat je niet stil komt te staan om alsnog een nieuwe moer te moeten bestellen.
 
IMG_9299.JPG

.
 
Gewoon een bedrijf. 470 euro voor tank + kuipwerk. 125 extra voor blanke lak laag over de stickers heen......

Hey Red devil, kan jij via PM het adres geven van dat bedrijf???
Ben nog steeds bezig naar een geschikte spuiter te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
I do not ship outside the USA. Please do not Ask !!.. Try to locate someone in the USA that can cross ship and I’ll be happy to send it to them.

:+

ik ga gewoon voor een TLvork, klaar

waar ik (ooit) wel interesse in zou hebben is t voorspatbord

moet nog uitvogelen of mn frame recht is (evenals balhoofd)
en of kroonplaten nog enigszins goed zijn :+
 
jij wel ja B|

kreng heeft me al een arm en een been gekost, nu gaatie me nog een nier en een leverkwab kosten
heb dan nog 1 oog over en dan is t einde verhaal :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan