Zowww vandaag de collectie uitgebreid met een evil twinS .
Misschien handig voor de mensen die twijfelen tussen een TLR en TLS, hier even het verschil dat ik tijdens de terugrit heb waargenomen (let wel, dit is mijn zeer SUBJECTIEVE waarneming):
-De zit is bij de TLS wat rechter, ik had na 400km niet echt last van mijn polsen, wel een beetje last van de schouders.
-De koppelingshendel gaat veel lichter en het schakelen iets soepeler.
-De originele vierzuiger remklauwen zijn echt BAGGER als je de zes zuigers van de TLR gewend bent , heb van de vorige eigenaar toch maar de Hayabusa set overgekocht.
-De TLS gaat naar mijn mening wat makkelijker door de bochten.
-De originele dempers
Wat je dus op geen enkele foto ziet is de blauw/paarse schijn die door de lak zit, vind ik opzicht erg mooi gedaan.
Nog even een vraag aan de banden experts: Onder de TLS zitten nu Michelin pilot race M2 banden, hoe doen deze het in nat/koud/sneeuw/etc weer?
Misschien handig voor de mensen die twijfelen tussen een TLR en TLS, hier even het verschil dat ik tijdens de terugrit heb waargenomen (let wel, dit is mijn zeer SUBJECTIEVE waarneming):
-De zit is bij de TLS wat rechter, ik had na 400km niet echt last van mijn polsen, wel een beetje last van de schouders.
-De koppelingshendel gaat veel lichter en het schakelen iets soepeler.
-De originele vierzuiger remklauwen zijn echt BAGGER als je de zes zuigers van de TLR gewend bent , heb van de vorige eigenaar toch maar de Hayabusa set overgekocht.
-De TLS gaat naar mijn mening wat makkelijker door de bochten.
-De originele dempers
Wat je dus op geen enkele foto ziet is de blauw/paarse schijn die door de lak zit, vind ik opzicht erg mooi gedaan.
Nog even een vraag aan de banden experts: Onder de TLS zitten nu Michelin pilot race M2 banden, hoe doen deze het in nat/koud/sneeuw/etc weer?
Laatst bewerkt: