"TL-1000 rijders deel-6"

Status
Niet open voor verdere reacties.
wie o wie heeft er een goed advies voor een tandwiel/kettingset voor mijn tl1000s 97, tevens heb ik waarschijnlijk een nieuwe koppeling nodig , ik ben benieuwd of er ook "opvoerspul is als vervanging . . .

koenvdijk@hotmail.com
 
Filmpje heet zeer terecht "Pointless"... De kijker wordt getrakteerd op volslagen onverantwoordelijk gedrag op ´s Lands Here Wegen.. Het is een toonbeeld van zinloos benzineverbruik door een man die zijn A eigenlijk niet verdiend... -O-


Desondanks hulde voor de man die zijn leven in de waagschaal stelde om een en ander op de gevoelige plaat vast te leggen... *O*













:+ :+

@All veel plezier morgen.. :Y :Y
 
Heee people.
Alles goed met iedereen. Woon nu alweer bijna 2 maanden in oz. heb het erg naar me zin en nu dus rustig opzoek naar weer een TLR. Maarrrrr..? :X :X :X :X

Er waren toch een paar TL rijders die ook op een gixxer750 hebben gereden. Hoe is dat?? Gaat het tekort aan koppel en constant toeren jagen niet vervelen ?? Zeker omdat je hier in Aus niet echt toeren kan maken. Ze zijn hier echt super streng wat betreft snelheid... ;( ;(


TLR-en zijn hier in oz namelijk in verhouding erg duur ? :? Als je ziet dat je hier voor maar 2500euro meer op een gixer1000k5, ZX10 of R1 rond rijd en voor maar 1500 euro meer op een splinter nieuwe gixer750.
Dan begrijp je natuurlijk dat ik niet op een TLR ga rond rijden |( :o
Ben natuurlijk niet dom maar wel gek :P *D
Cheers Barry
 
TLR-en zijn hier in oz namelijk in verhouding erg duur ? :? Als je ziet dat je hier voor maar 2500euro meer op een gixer1000k5, ZX10 of R1 rond rijd en voor maar 1500 euro meer op een splinter nieuwe gixer750.
Dan begrijp je natuurlijk dat ik niet op een TLR ga rond rijden |( :o
Ben natuurlijk niet dom maar wel gek :P *D
Leuk Aussie verhaal Barry. 8-)
Vreemd, 1.500 euro meer voor een nieuwe Gixxer 750.
Maar het is maar hoe diep de liefde gaat. :P


Maar dan heb je wel gelijk.. :X .. alleen gaan de wegen daar niet veel rechtuit? :+
 
Leuk Aussie verhaal Barry. 8-)
Vreemd, 1.500 euro meer voor een nieuwe Gixxer 750.
Maar het is maar hoe diep de liefde gaat. :P
Maar dan heb je wel gelijk.. :X .. alleen gaan de wegen daar niet veel rechtuit? :+
Ja het verhaal werd eigelijk al te lang maar ik moet er nog bij vertellen dat die Gixxer750 over jarige modellen waren van 2004 en dan in het geel. Ze hadden er nog drie staan. Vraag prijs was 13.000AUD *D Tlr Zitten hier voor '98 9-10.000AUD en voor 99-00-01 verschillend 11-13000AUD |( ((600eurie ==1000AUD))

Edit
Wegen recht uit??? Hoe bedoel je :+ Adelaide - Coober Pedy 900KM 1 weg recht uit. Gelukkig volgend jaar weer in Adelaide Daar heb je hele leuke heuvels. Met heerlijken bochten . :9~ :9~
 
Laatst bewerkt:
nou ik ben alweer thuis, nog ff lekker met junkles lopen jagen...

was een geslaagde dag, goed georganiseerd, bedankt mensen :} :} :} toppie..

en kom nou maar op met die poser pictures :P :}
 
FOTO'S/FILMPJES !!! :Y

235235234.jpg

O-)
 
Laatst bewerkt:
ik ga van de week ff knippen plakken met t filmpje....staat voor dik 90 minuten op dus ff geduld a.u.b.

bedankt voor de leuke dag en de gezelligheid onderweg :Y :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan