"TL-1000 rijders deel-6"

Status
Niet open voor verdere reacties.
kosten waren 15,00.. bij Martijns Motorkleding in Rotterdam, weet nie waar jij woont.. maar zal wel rond die prijs liggen.

ik heb ze er zelf op gegooid.. is zo gebeurd..!.. *O* *O*
Gelijk gebeld, en besteld. 15 euro meer omzet@Martijns door jou. :+

Heb er al eens een helm, laarzen en jas gekocht ..
.. maar voor dit was ik er niet op gekomen ..
.. uberhaupt niet direct op dit onderdeel ..
 
vandaag zo'n 300 km wezen rijden in de ardennen. Zalig om nog eens een dagje te toeren. Alleen heb ik gemerkt dat er ter hoogte van de koppelingsplaten een roodachtig stof op het blok hangt. Zou het kunnen dat dat van deze platen zelf komt? En is dit dan normaal? :?
 
Hallo,

Ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen (daarbij had ik ook een vraag voor mensen die dit evt. interesseren zal):

Ik ben Peter, 28 jaar, al drie jaar mijn motorrijbewijs (heb alleen nog maar een triumph 955i sprint gehuurd. lees dus eigenlijk beginneling :Y ) en ongelovelijk fan van de TL1000R sinds een klein half jaar. Was eerst nog op zoek naar een betaalbare GSX-R 600 of 750 srad, maar ben er halverwege achter gekomen dat er een TL1000 bestaat, waarvan ik nu helemaal gek ben. Ook omdat ik weet hoe een twin klinkt......

Nu is mijn vraag op dit forum:

Ik kan misschien een TL1000R kopen,.... alleen heeft deze wel een km stand van 57000 ! Zijn er rond een deze km stand veel problemen bekend (betreft onderdelen die moeten worden vervangen / slijtage)? Of is het zo'n sterk blok dat ik me absoluut niet druk moet maken.....

ALvast bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,

Peter
 
Ik weet welke je bedoelt.
De wit blauwe...

Ik weet wie de eigenaar is en ik denk dat dit wel iemand is die zijn fiets netjes zal onderhouden.
Onderhoud is alles bepalend.
En zeker voor die prijs zou er zelfs wat aan mogen mankeren, want dat is minimaal 1000 onder de normale prijs voor een TLR. :)
 
Hoi Kanarie,

Ok, netjes van je dat je zo neutraal blijft. En ik geloof je zeker op je woord!
Het is namelijk zo dat ik dat gevoel 'ook' kreeg toen ik hem aan de telefoon had.

Hij leek mij dan ook echt een liefhebber. Nu is alleen wel de brandende vraag van mij: (zie ook startbericht) "Hoe zit het dan met het onderhoud als ik er nog 's rond de tien tot 20 mee rij?"

Hij had dan wel geld nodig op korte termijn, maar ik ben ook niet van plan om 'mijn' geld te verliezen op korte termijn. Kan het andere geld namelijk wel anders gebruiken gezien wat de toekomst mij brengt (gezins uitbreiding :Y / :N ).

Groeten Peter
 
Ik denk dat TLRboy je daar het meeste over kan vertellen.
Hij weet ongeveer alles van de fiets en heeft ook vele blokken open gezien. :)

Ik zou zeggen, mail hem even;
TLRboy
 
toonstar, waar wil je morgen gaan meeten? zat zelf te denken aan ergens tussen onze woonplaatsen in dus iets van safe rotterdam rond een uurtje of half 1?

kijken we vanaf daar wel verder wat we gaan doen en of onze utregse vriend lok ook nog van de partij is :]

als je betere plannen hebt sta ik daar uiteraard helemaal open voor *O*
 
Hé Kanarie,

In ieder geval bedankt voor die 'TLRboy' link. Heb hem intussen al een mail gestuurd. Ga nu even film(s) kijken met m'n lieftallige vriendin (tussentijds dromen van een vette TLR) en zal vanavond nog wel zien of er nog meer reacties gaan komen op mijn vraag.

Alles is natuurlijk welkom (ook wel reacties gezien mijn beginnelings-status). Groeten,

Peter :]
 
Kwoon in Havelte.

En is de slippende koppeling dan verleden tijd??
En het monteren, is dat te doen voor een leek???

slippen is bij mij nog niet helemaal 100% weg (als ik echt maf optrek)..
ik heb ze dan ook met me ratel vervange ipv moment sleutel..

ga het nog wel ff overdoen met moment sleutel zodraik terug ben van vakantie..
en dan zou het finito moeten zijn met het slippen..

ennuh ik ben een 100% leek :P .. maar het is koppelings deksel eraf en je ziet ze zitten.. (lekt ook geen olie als je hem op zn jiffy laat staan)
 
slippen is bij mij nog niet helemaal 100% weg (als ik echt maf optrek)..
ik heb ze dan ook met me ratel vervange ipv moment sleutel..

ga het nog wel ff overdoen met moment sleutel zodraik terug ben van vakantie..
en dan zou het finito moeten zijn met het slippen..

ennuh ik ben een 100% leek :P .. maar het is koppelings deksel eraf en je ziet ze zitten.. (lekt ook geen olie als je hem op zn jiffy laat staan)

slippen ging bij mij pas over toen een TLR koppeling met barnett veren er in heb gezet. was elke keer wat met mijn TLS koppeling :r
 
Gelijk gebeld, en besteld. 15 euro meer omzet@Martijns door jou. :+

Heb er al eens een helm, laarzen en jas gekocht ..
.. maar voor dit was ik er niet op gekomen ..
.. uberhaupt niet direct op dit onderdeel ..


*O*

ik heb vandaag nog ff een stel laarzen besteld bij martijns.. scheelt toch weer een gvd 40 eurie 8-)

full

(ongeveer deze stijl).. Alpine Vertigo

go martijns.. haha :}
 
slippen ging bij mij pas over toen een TLR koppeling met barnett veren er in heb gezet. was elke keer wat met mijn TLS koppeling :r

ja ahg.. :)

het gaat gvd ff rap zat :+ ..
dat ding is echt bizar..

als ik snel optrek bij het stoplicht en achterom kijk lijkt het wel of ik driedubbel door rood ben gereden :+ .. _O-

en moet nog steeds filmpje maken van die mooie vlammen die uit me uitlaatje komen })
 
Laatst bewerkt:
Dudes..

ik ben pleite :W
ff paar daagjes Portugal 8-) dinsdag weer terug en dan gelijk weer op me tl springen :P .. want die ga ik wel ff missen..



*O* *O*
 
Nou heb ik net nog een aantal posts gelezen over die Öhlins voorveren. Voldoen de standaard veren niet? zit je aan het eind vd afstelmogelijkheden..?
 
toonstar, waar wil je morgen gaan meeten? zat zelf te denken aan ergens tussen onze woonplaatsen in dus iets van safe rotterdam rond een uurtje of half 1?

kijken we vanaf daar wel verder wat we gaan doen en of onze utregse vriend lok ook nog van de partij is :]

als je betere plannen hebt sta ik daar uiteraard helemaal open voor *O*

Ja is goed joh een uurtje of 12.30 bij safe... kennen we ff knallen :]
 
slippen ging bij mij pas over toen een TLR koppeling met barnett veren er in heb gezet. was elke keer wat met mijn TLS koppeling :r


precies, was ff 150 euro kwijt voor een koppeling van de TLR maar dan zet je hem er ook zo in....
binnekort ook nog ff van die barnettveren scoren, voor van't winter...
 
Ja is goed joh een uurtje of 12.30 bij safe... kennen we ff knallen :]

aight neem jij dan de fotocamera mee dan zorg ik voor de ander! wordt maar weer es tijd voor goede foto's (en video's) 8-)

gaat ik nu maar es de zaterdagmorgen boodschappen doen B|
 
Nou dan kun je wel raden wat ik hiermee ga doen:


SLOPEN

(Afbeelding)

(Afbeelding)

Wel een beetje zonde van zo'n mooie fiets maar dat mag de pret niet drukken ik heb een blok nodig! 1998 26000km

en er zat nog een leuke verrassing onder ook, een ohlins achterdemper *O*
en ja hij is straks ook te koop.
Dus als iemand nog onderdelen nodig heeft weet je waar je moet zijn. Alles gaat weg behalve blok en radiator. (niet op hele korte termijn ben een beetje druk) |(
ik zou wel graag zo een demper op de mijne hebben . . . .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan