"TL-1000 rijders deel-7"

Status
Niet open voor verdere reacties.

v-twin boy

MF veteraan
17 jan 2004
4.346
0
Het vervolg van TL1000 rijders deel 6.

Stel hier al je vragen/opmerkingen/foto's van je TL1000 R/S.
full



uitleg Jaymn gevoel, door Jaymn zelf


vorige TL1000 topics
TL-1000 rijders
TL-1000 rijders 2
TL-1000 rijders 3
TL-1000 rijders 4
TL-1000 rijders 5
TL-1000 rijders 6
handige links:

http://www.sportsbikeworld.co.uk/Bike%20Features/TLR1000/Tlr1000.htm
http://www.tl1000.nl (www.TL1000.nl)

waarop te letten bij eventuele aakoop:

http://www.tl1000.nl/viewtopic.php?t=227 (aankooptips)

leden van het TL1000 topic

RML

P4020009.jpg

P4020026.jpg


V-twin boy

motoren25-03-06002.jpg

motoren25-03-06003.jpg

motoren25-03-06008.jpg


junkles

P5220083.c94.th.JPG

06%20AB%204626.599.th.JPG


Kanarie

babeofthedayd788rl.jpg
_O-

full


MadMike

P1010057.jpg

P1010061.jpg


toonstar

full

full

full


Lokkie

DSC_5941-F-hdr-med.jpg


DSC_5953-F-hdr-med.jpg


SBDavid2 ex TLer B|

full


loebassie

full

full


karz

20060326_tlr.jpg
:9~

baka

tlr6.JPG

zandvoort209.jpg

zandvoort20320.jpg


Snickl

SnickL2.jpg


The Red Devil

HPIM0335.jpg

HPIM0337.jpg

HPIM0426.jpg


Vasily ex TL-er

full

full


Mafkeez

TLDesktop.jpg


MaYhEm INC.

slotje

full


Mrlten

middagje_rijden_4.jpg


middagje_rijden_5.jpg


zoekzoekie

full

full


Ice Dragon

dsc00201copyxj8.jpg

poserpics2copyfk3.jpg


TL tinuz

DSCN2871.jpg


Vosjuh

full


Vonky

full


TLMike

klein3.jpg


kamiel

full


V-Twim

06AR7971.jpg


kevinrs

tl1000r001ve3.jpg


yakko

pic1_klein.jpg


pic2_klein.jpg
 
Laatst bewerkt:
lekker begin plaatje :9~ hehe.. maaruhm.. moet me nie zo af laten leiden :+



Elke 6K km een kleine beurt (olie verversen het belangrijkste, filter gelijk vervangen is het makkelijkste)
En elke 12K km een grote beurt.

Ik heb wel een werkplaatshandboek, daar staat precies in wat er bij welke km stand moet worden gecontrolleerd en wat er om de zoveel jaar moet worden vervangen.

ken je een kopietje maken voor me? en me toe mailen?..
want dan weet ik ook bij welke km standen het moet.. :)
 
ik kom tegenwoordig alleen nog tegen betaling...
































_O-
Muis zal nie komen..denk ik... die is tyfus druk.... |(
 
Post van RML in topic '"TL-1000 rijders deel-6"'
worldbeater,

wat kosten die barnett veren en is het moeilijk deze te verwisselen?

De koppelingsveren waren 18 euro, en voorlopig uitverkocht. :)
Het vervangen is nog geen kwartier werk, en doodsimpel.
Moet nog wel een proefrit maken. :o

Ik ben al vanaf half 4 met mijn achterrem bezig. :r
Krijg er nog steeds geen druk in, terwijl de beide ontluchtingsnippels geen belletjes meer laten zien.

Zit nu toch maar even aan het avondeten. O-)
 
De koppelingsveren waren 18 euro, en voorlopig uitverkocht. :)
Het vervangen is nog geen kwartier werk, en doodsimpel.
Moet nog wel een proefrit maken. :o

Ik ben al vanaf half 4 met mijn achterrem bezig. :r
Krijg er nog steeds geen druk in, terwijl de beide ontluchtingsnippels geen belletjes meer laten zien.

Zit nu toch maar even aan het avondeten. O-)
'

hey WB..

wat is het bereik van jou moment sleutel?
als hij 8nm ken hebben dan wil ik hem wel ff lenen..

let me know :9
 
ik heb ze gewoon met de hand aangedraaid, wil ook goed hoor...

ja heb ik ook gedaan, maar tussen me oren zit dat niet goed :X
weet niet waarom, mjah..

aangezien hij nu nog niet helemaal 100% slip vrij is denk ik dat
het aan het aandraaien ligt.. mjah, mss krijg ik die tl uit 97 niet
meer helemaal slip vrij? (koppeling dan)..
 
hey WB..

wat is het bereik van jou moment sleutel?
als hij 8nm ken hebben dan wil ik hem wel ff lenen..

let me know :9
Moet ik ff zoeken van de week, heb speciaal een grote en een kleine gekocht.
aangezien hij nu nog niet helemaal 100% slip vrij is denk ik dat
het aan het aandraaien ligt.. mjah, mss krijg ik die tl uit 97 niet
meer helemaal slip vrij? (koppeling dan)..
Uit de rijke ervaring van het TL-1000 forum.. Motul gebruiken. :]
 
woohoo deel 7 *O*

@kanarie, ziet er mooi uit hoor, die tweede. ik ga woensdag bob zijn tl in goede staat rijden en vrijdag gooi ik die van mij op de testbank, kijken wat ie doet. dan maak ik een beslissing denk ik.

btw, top van de TL is 296, (185 miles) maar op europses fietsen afgerond naar 299. ze kiezen gewoon een mooi getal, hij wijkt aardig af. maar zulke snelheden op een industrie terrein raad ik ernstig af


ik raakte een keer een hobbel met 230+ op een industrie terrein terwijl ik net was begonnen met remmen. ik werdt er bijna afgesmeten, in een reflex om me vast te houden kneep ik de voorrem nog harder in, de achterkant kwam los van de grond en werd door die hobbel een stuk opzij gegooid. ik weet nog niet hoe ik hem heb kunnen houden, maar het was niets dan geluk. sinsdien doe ik niet meer zo aan draggen op industrie terreinen.
 
woohoo deel 7 *O*

@kanarie, ziet er mooi uit hoor, die tweede. ik ga woensdag bob zijn tl in goede staat rijden en vrijdag gooi ik die van mij op de testbank, kijken wat ie doet. dan maak ik een beslissing denk ik.

btw, top van de TL is 296, (185 miles) maar op europses fietsen afgerond naar 299. ze kiezen gewoon een mooi getal, hij wijkt aardig af. maar zulke snelheden op een industrie terrein raad ik ernstig af


ik raakte een keer een hobbel met 230+ op een industrie terrein terwijl ik net was begonnen met remmen. ik werdt er bijna afgesmeten, in een reflex om me vast te houden kneep ik de voorrem nog harder in, de achterkant kwam los van de grond en werd door die hobbel een stuk opzij gegooid. ik weet nog niet hoe ik hem heb kunnen houden, maar het was niets dan geluk. sinsdien doe ik niet meer zo aan draggen op industrie terreinen.

Thanks

Was geen industrie terrein hoor maar gewoon op het laatste deel van de snelweg op de maasvlakte *D *D
 
hardrijden op de snelweg is sws geen bal aan :r
(ondanks dat het filmpje strasbourg anders doet vermoeden O-) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan