TL 1000 S of R

Ik vind de R mooier dan de S.
Dat kontje is zoooooo super!

Ik vond alleen de prestaties van de R wel tegenvallen, maar 135pk en een top van 260 km p/u .
Maarja het is dan ook een 2pitter.
Zowiezo superwreed geluid.

Maar als ik toch een 2pitter zou willen rijden dan zou ik voor de Ducati gaan :icon_smile:
 
ik vind de R mooier, de S vind ik een uit de kladden gegroeide sv650s

idd J.W. , dat kontje is echt super... en dubbele uitlaten vindik ook wel kewl
 
ik vind de R mooier, de S vind ik een uit de kladden gegroeide sv650s

Idd, die S is gewoon de grotere broer van sv650s .
Alleen ik heb bij die fietsen gewoon het gevoel dat ze niet af zijn, dat ze een paar kappen zijn vergeten. :icon_frown:
 

Maar JW, hoe kom je daar nu bij!!! Een paar kappen vergeten???
Schone eenvoud! Blijf erbij Super Mooi!!!!

Dus jij vind 135 pk te weinig? Je moet inderdaad niet vergeten dat het "maar" een 2-cyl is. Ik zou er best te vreden mee kunnen zijn. Ik hoef niet perse 150 pk aan het achterwiel. Al is dat voor een ieder persoonlijk.

En de TL een grote SV, daar kan ik best in komen in die stelling. De TL is gewoon de grote neef van de SV.

MzzzzzzzzzzzL
The Saint
 
Maar JW, hoe kom je daar nu bij!!! Een paar kappen vergeten???
Schone eenvoud! Blijf erbij Super Mooi!!!!

Schone eenvoud kan mooi zijn maar niet bij een motor.

Dus jij vind 135 pk te weinig? Je moet inderdaad niet vergeten dat het "maar" een 2-cyl is. Ik zou er best te vreden mee kunnen zijn. Ik hoef niet perse 150 pk aan het achterwiel. Al is dat voor een ieder persoonlijk.

Voor een 2pitter is 135pk trouwens wel veel.
Ach ik rijd "maar" een 600cc en met de 105 peekaatjes die daar op zitten kan ik er nog wel even tegen aan.






 

Nu ken ik iemand ( maat van me) die wil op een TL1000S een beetje ervaring op gaan doen. De LUL heeft pas een paar keer op een motorfiets gereden en dan nog op een 500- 2cyl uit 1970 met 7.5 pk aan de krukas. Ik heb hem al op mijn manier verteld dat het niet verstandig is om die fratsen uit te halen maar hij gaat het toch doen........

Wat moet je nu met zo'n iemand?
 
Nu ken ik iemand ( maat van me) die wil op een TL1000S een beetje ervaring op gaan doen. De LUL heeft pas een paar keer op een motorfiets gereden en dan nog op een 500- 2cyl uit 1970 met 7.5 pk aan de krukas. Ik heb hem al op mijn manier verteld dat het niet verstandig is om die fratsen uit te halen maar hij gaat het toch doen........

Wat moet je nu met zo'n iemand?

Aansporen om een Hayabusa te kopen :icon_smile:
 

Oke, een Hayabusa is leuk maar dan wel opboren naar 1400 cc en een laggas kitje eraan, dan kunnen we pas echt lachen! :icon_lol:
 
Zo'n maat had ik ook die wou als eerste motor een CBR 1000. Komt ie bij een dealer wordt ie de zaak uitgelachen door die vent.

Maat van me op zijn pik getrapt dat die man(net zoals wij) hem adviseerde met een 600 te beginnen.

:icon_lol:
 
Ik wil niet vervelend zijn, maar een TL1000R is echt wel een BEEST van een machine hoor! Echt een super mooi ding!

Check motormaniacs.nl voor de test, tevens meer testen, erg goed en informatief!

_________________
Mijn motor doet de 400m in 10,5sec @ 216km/u. Echt wel beter!:)

[ Dit Bericht is bewerkt door: duderuud op 2001-05-23 16:23 ]
 
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak :icon_smile:

Ik hoop maar dat het walvisgeslachtsdeel die fiets tijdens de proefrit nog heel houdt. Die gozer is gewoon voor geen enkele reden vatbaar.


 
Gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak :icon_smile:

Ik hoop maar dat het walvisgeslachtsdeel die fiets tijdens de proefrit nog heel houdt. Die gozer is gewoon voor geen enkele reden vatbaar.

Laat hem anders eerst een op een 600 rijden, kijken of ie daar al van schrikt.
Zoniet, tja zorg dan dat je in zijn testament komt te staan. :icon_wink:
 

Denk niet dat het zin heeft om in zijn testament te komen, een TL die total loss is heb ik ook niet veel meer aan :icon_smile:

 
Zet die kerel eerst maar eens op een ER5 of een CB500. Lijkt mij een verstandigere motor om ervaring op te doen.
Het blijft natuurlijk wel een wrede machien, die TL1000S. Die S vindt ik mooier dan de R. De R heeft zo'n lelijke koplamp.

[ Dit Bericht is bewerkt door: Frits Bolkestein op 2001-05-26 01:01 ]
 
Maar JW, hoe kom je daar nu bij!!! Een paar kappen vergeten???
Schone eenvoud! Blijf erbij Super Mooi!!!!

Dus jij vind 135 pk te weinig? Je moet inderdaad niet vergeten dat het "maar" een 2-cyl is. Ik zou er best te vreden mee kunnen zijn. Ik hoef niet perse 150 pk aan het achterwiel. Al is dat voor een ieder persoonlijk.

En de TL een grote SV, daar kan ik best in komen in die stelling. De TL is gewoon de grote neef van de SV.

MzzzzzzzzzzzL
The Saint

Nee het zit zo, de SV is een kleine TL! :) Geen grapje, maar daar komt de SV gewoon vandaan. Ik zelf zo het nog niet weten de R of de S, ik vind ze beide erg mooi.

En Ducati... Ja die is mooi. Maar Ducati als woon- / werk motor? En er in minder dan twee jaar tijd 50.000 km op de teller zetten? Dat kost veel... Dan kun je beter een Japanner hebben, die zijn dan iets goedkoper.

Nu vraag ik me wel af wat zou zo'n Aprilia doen? Kun je die meer naar de Suzuki schuiven of toch meer Ducati? Afgezien dat dat blok in 60 graden staat...
 
Ik vind de r veellllllllll mooier maar dat blijft een persoonlijke smaak.
De r heeft meer pk's maar daar moet je hem niet voor kiezen vind ik maar puur om het uiterlijk.
Rijden doen beide machienes gewoon goed en hard al had de gewone!!!!!! nogal wat kinderziektes te verwerken in zijn eerste jaar.
De rsv staat dichter bij de soes dan bij de duc vooral in zitpositie,de duc zit veel meer gedrongen,maar de duc stuurt beter.
Ik zou persoonlijk voor de yellow r gaan al zijn die behoorlijk zeldzaam lijkt wel. :?
 
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------


Op 2001-06-17 17:09, schreef R1 beest:
Enne waarom eigenlijk geen R1?,die is toch veeeeeeeeeeelllllllllllllllll mooier.



--------------------------------------------------------------------------------

[ook kwootje]

Simpel, het is geen 2 cilinder, maar een 4 cilinder...
[/ook kwootje]


Geen R1 omdat ik het topic dan wel ander genoemd had ;)
Ik ben gewoon een beetje versmurfd op de TL1000S in het zwart.. :9~ :9~ :9~
 
Toevallig reedt m'n oom een TL1000S '98 maar binnen een jaar kocht hij een nieuwe TL1000R (nieuw) want hij vond de S 10x niets. Maar ik vindt zijn motor nog geen ZAK aan :r . Met zo'n domme halve kuip erop

CBR-GIRL
 
TL1000S is een wereld fiets !!!
Ik heb nog niet mee gemaakt dat een R me voorbij gekomen is en vooral niet op een circuit.
Geen ene motor is in standaard uitvoering en afstelling perfect.
Als je de S een beetje goed afsteld en hier en daar wat verandert gaat ie als een beest (waar die ook voor ontworpen en gemaakt is).

 
Dus jij bent een gelukkig mens... een TL bezitter..... :9
Ik hoop dat ik aan het einde van dit jaar genoeg centje heb gespaard om ook een TL te kunnen kopen! :9~ Tot die tijd gewoon lekker blijven dromen :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan