TL 1000R 1999 dip 7000 toeren en koppelingsvloeistofverlies

nickotten

Rookie
3 apr 2010
29
0
Groningen
Heren!

Ik was vorige week nog even een stukje aan het scheuren over de autobahn en kwam tot
de volgende 2 ontdekkingen:

1. Als ik het gas vol open gooi en de 7000 rpm bereik, schiet de motor een stuk door in de toeren naar +- 7500 en valt dan weer terug naar de 7000 en pakt m gewoon weer verder. Dit alles met het gas open en zowel in de 3/4/5 versnelling. Wat kan dit zijn??

2. Mijn koppelingsvloeistof raakt constant op. Ik heb al geprobeerd om een lekkage te proberen te ontdekken, maar kan tot nu toe nog niks vinden. Ik heb dus laatst het kapje even los gehad en de zuiger even bekeken, in mijn ogen niks mis mee. Maar volgens mij las ik in het werkplaats handboek dat er bovenop een soort van rubber op moet. Deze heb ik er volgens mij niet opzitten. hoort deze er wel op? en kan dit ook de oorzaak zijn? reservoirtje is rond de 1000 / 1500 km weer leeg.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast bedankt!

Groet, Nick
 
:^

Bij mij hielpen Barnett koppelingsveren ook, iets minder ingrijpend dan de BTL laten uitvonken. :)

P1011689.jpg


En de rubberen pakking voor de koppeling van een SV1000 heeft nog een extra beschermlip.
Kijk daar ook eens naar. Maar dat blijft wel een zwak puntje. ;)
 
Laatst bewerkt:
En je kan ook TLR Boy mailen, zit in Nijmegen, maar is echt een expert die je motor er weer bovenop helpt voor relatief weinig geld. :P oromijn@hotmail.com
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan