[tl-1000r] dit is em dan . .

vgl. mij betekent het kurk :P

enneuh iedereen hierboven (en eventueel beneden), bedankt :}
 
ja, nou issie echt vet!!!!
Waar kan ik die kopen????
lang leve het groen!!!!
nog ff wachten op echt goed weer en dan kunnen we echt gaan gummen.
heb je ook geen last meer van dat bokken, want dan gaat het net wat harder...
nou nog ff een circuit-dagje regelen en het feest is helemaal compleet...
 
als je snel bent, kun je hem nog overspuiten voordat ik hem naar een andere garage verhuis :P
 
ja, maar dat gietijzeren stukkie waaraan ie vastgemaakt moet worden is weg. zit normaal aan hetzelfde stukkie als waar je uitlaatbevestiging zit. en dat kan je er niet zomaar afhalen. dat moet je echt wegzagen oid.
Ik heb gisteren even gekeken (motor staat nog niet thuis) en het is er inderdaad afgeslepen :( De dealer heeft nieuwe schildjes in bestelling, maar die kunnen nu dus niet bevestigd worden (althans niet origineel). Wat zouden jullie doen?
 
Ik heb gisteren even gekeken (motor staat nog niet thuis) en het is er inderdaad afgeslepen :( De dealer heeft nieuwe schildjes in bestelling, maar die kunnen nu dus niet bevestigd worden (althans niet origineel). Wat zouden jullie doen?

wat een domme lui dan dat ze die schildjes bestellen. bedoel als je een motorzaak hebt zou je dat toch moeten zien. magoed, gewoon lekker overdreven stampij maken. misschien krijg je nog wat van je geld terug. en die schildjes kan je wel vergeten denk ik. want als ik het goed heb zit dat vast aan je subframe (correct me if i'm worng)
 
wat een domme lui dan dat ze die schildjes bestellen. bedoel als je een motorzaak hebt zou je dat toch moeten zien. magoed, gewoon lekker overdreven stampij maken. misschien krijg je nog wat van je geld terug. en die schildjes kan je wel vergeten denk ik. want als ik het goed heb zit dat vast aan je subframe (correct me if i'm worng)
Mwoah, valt denk ik wel mee. Ik heb het tenslotte ook niet gezien. Het is er kaarsrecht vanaf geslepen. Misschien kunnen ze er op een andere manier nog wel iets moois van maken? En anders misschien toch maar open pijpen erop }) . Ik heb gehoord dat die lang niet zo heet worden als de originele of is dat een fabeltje?
 
Bokken!! Ik ken het stapvoets een bochtje nemen en daarbij ff gas dicht zorgt al gauw voor voeten aan de vloer en koppeling in om niet om te vallen. Lijkt wel een remparachute op dat moment, veel plezier van gehad maar niet lang. Nooit meer tweecilinder voor mij. Maar succes and fun!!!!!!!!!
 
Bokken!! Ik ken het stapvoets een bochtje nemen en daarbij ff gas dicht zorgt al gauw voor voeten aan de vloer en koppeling in om niet om te vallen. Lijkt wel een remparachute op dat moment, veel plezier van gehad maar niet lang. Nooit meer tweecilinder voor mij. Maar succes and fun!!!!!!!!!

ik snap et niet helemaal, kan er prima stapvoets mee rijden (niet dat je dat nu zo vaak doet).
 
Nu het wat droger is gaat het ook beter, vanmiddag nog ff. een kwartiertje gestuurd (maar god wat is het fokking koud!). Anyhow, zoals ik hierboven al heb gezegd. De rotondes, afslagen waren gewoon nog vettig/nat, in mijn nieuwe pak kreeg ik mijn voet nog niet verzet om te schakelen, spieren stijf van de kou, bang om onderuit te gaan, noem maar op. Vanmiddag dus al een stuk beter, lekker 'vloeiend' de roto's over :P
 
TLRboy,

Jij hebt die gietijzeren steuntjes (waar Voske het hierboven over heeft) ook niet (meer). Zijn die er af gezaagd?
Wat zou ik bij de dealer kunnen voorstellen nu originele bevestiging niet meer mogelijk is? (e.g. wat is redelijk?)
 
Dit is hem dan!! Een TL1000RR Full Options

full
 
Echt mooie fietsen, allemaal! En niet dat het echt belangrijk is, maar is het te doen om iemand mee achterop te nemen? Want misschien in de toekomst.... (als ik wat meer geld heb).
 
Je kunt iemand meenemen ja duo zadel er op en voetsteuen eraan.
Maar je neemt toch niet iemand mee op een TLR dan koop je toch een GSX-F 750 tourfiets? Dit is om te spelen en puur om te spelen!!

M.b.t. die flaporen aan de uitlaat gewoon weglaten (mijn idee dan) Ik heb ze eraf geslepen en ook de bagagehaken omdat ik de LOOk wilde veranderen 8-)

Maar iedereen doet andere dingen met zn fiets

P.S. hoe zet je heb je mijn foto erbij gekregen??

groeten olaf
 
Je kunt iemand meenemen ja duo zadel er op en voetsteuen eraan.
Maar je neemt toch niet iemand mee op een TLR dan koop je toch een GSX-F 750 tourfiets? Dit is om te spelen en puur om te spelen!!

M.b.t. die flaporen aan de uitlaat gewoon weglaten (mijn idee dan) Ik heb ze eraf geslepen en ook de bagagehaken omdat ik de LOOk wilde veranderen 8-)

Maar iedereen doet andere dingen met zn fiets

P.S. hoe zet je heb je mijn foto erbij gekregen??

groeten olaf


geheim van de smid!
wat zei ik laatst nou ook alweer tegen jou ... uhm RTFM!!! of de FAQ ;)


achja, ieder zn vak hehe, gelukkig heb je meer verstand van andere dingen :P
 
Laatst bewerkt:
Okay, stel dat we de flap-oren eraf laten. Smelten de zolen van de laarzen van het vriendinnetje dan niet op de uitlaten?
 
Vriendinnetje mag nie mee van de baas, groetjes,
het vriendinnetje,

Maar goed vriendinnetjes hebben toch alleen naaldhakjes aan en prikken door je carbon uitlaat heen!!!!

Dus NEE '(
 
Fijne machine ,rij zelf met bt 56 banden ,open termignoni 124db supersound ,en een white power achterveer ,tandje kleiner voor , loopt hij wat rustiger in de stad ,veel plezier ermee misschien komen we elkaar nog eens tegen .

 
Terug
Bovenaan Onderaan