the big daft
Die hard MF'er
gegroet mede wegmisbruikers,ik wou graag van iemand weten of een tl blok in een srad frame past.Mocht dit mogelijk zijn dan is er een leuk project op komst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als ik het goed onthou is feitelijk elke wijziging aan een motorrijwiel reden voor een vervallen van europese danwel nederlandse goedkeuring.Zit je dan ook te klooien met een nieuwe keuring
Als ik het goed onthou is feitelijk elke wijziging aan een motorrijwiel reden voor een vervallen van europese danwel nederlandse goedkeuring.
Verzekering dan ook natuurlijk.
Dat heb ik dan gelezen.
Verzekering dan ook natuurlijk.
Lijkt me dat een SRAD blok (4 in lijn) en een TL blok (V-Twin) toch wel zodanig verschillend zijn dat dat echt niet zomaar pas te maken is. Als je alleen al kijkt naar de twee fietsen, lijken de verschillen me toch wel heel erg groot te zijn.
Als ik het goed onthou is feitelijk elke wijziging aan een motorrijwiel reden voor een vervallen van europese danwel nederlandse goedkeuring.
Verzekering dan ook natuurlijk.
Dat heb ik dan gelezen.
als je bij de verzekering de wijziging doorgeeft is dát geen enkel probleem
TL kopen en SRAD kuipwerk op knallen. Zelfde effect, stuk makkelijker.
......gewoon aan beginnen en stap voor stap de problemen die je tegenkomt oplossen.
TL kopen en SRAD kuipwerk op knallen. Zelfde effect, stuk makkelijker.
Daar hebben de heren Suzuki-ingenieurs zich destijds ook behoorlijk in vergist,kortom:geen doe-het-zelf klusje