TL-R of gixxer ??

TL of GIXXER?

  • TL1000R

    Stemmen: 77 53,5%
  • GSXR600

    Stemmen: 67 46,5%

  • Totaal aantal stemmers
    144
Status
Niet open voor verdere reacties.
lees net dat je de gixxer hebt ........



GOED BEZIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

thnx!

en toch een beetje uniek, er worden er maar 30 van geleverD (zo beter jedi de mierenneuker? ;) ) in nederland hoorde ik gister :)

heb er iig geen spijt van, heerlijk scheurijzer !
 
Laatst bewerkt:
heb je al een beetje rondgereden voske ? (duh)
wat valt je nou het meeste op van het terugstappen naar 600 ?
ben zelf ook aan het denken aan een 600 dus ben benieuwd ....

in het begin valt je het gewoon op dat die 600 een stuk kleiner en vooral lichter is. bochten gaan als vanzelf. eenmaal daaraan gewend kan je daar gewoon heerlijk mee scheuren. en het vermogensverschil kwa gevoel is nihiel.
tis gewoon anders dan een dikke twin. ik vind het allebei even gaaf. als ik geld genoeg had, zou ik een dikke twin kopen een deze 600 houden. maja dat gaat helaas niet.
de meeste denken dat je met een 600 niet vooruit komt heb ik het idee, maar het tegendeel is waar. het gaat als de brandweer!
 
cor.jpg
 
Eeh Voske, ik hoop dat ik geen onzin uitkraam maar valt een gixxer 750 niet binnen de mogelijkheden? Dan heb je beide super sturende bike, veel peekaas en koppel. Anders wat wil je een aparte bike met een super sound of idd de circuitfiets. Ik zou voor de TL gaan al is het maar voor het geluid :9~ Kan alleen zeggen dat ik de gixxers 600 en 750 heerlijke fietsen vond om mee te rijden, zeker met een Hotcam erop. Nu geef ik eigenlijk toch weer geen sluitend verhaal op. Iig wat je ook kiest het is altijd een goeie keus. :P


Oh ja stand is weer gelijk. ;)
 
he voske gefeliciteerd met je gixxer top fiets hoor
maar wat ik je vragen wou als jij je testen van de tl nog kwijt wilt hou ik mij heeeeeeeeeeeeel warm aanbevolen
 
Eeh Voske, ik hoop dat ik geen onzin uitkraam maar valt een gixxer 750 niet binnen de mogelijkheden? Dan heb je beide super sturende bike, veel peekaas en koppel. Anders wat wil je een aparte bike met een super sound of idd de circuitfiets. Ik zou voor de TL gaan al is het maar voor het geluid :9~ Kan alleen zeggen dat ik de gixxers 600 en 750 heerlijke fietsen vond om mee te rijden, zeker met een Hotcam erop. Nu geef ik eigenlijk toch weer geen sluitend verhaal op. Iig wat je ook kiest het is altijd een goeie keus. :P


Oh ja stand is weer gelijk. ;)

misschien moet je es het hele topic lezen voordat je reply'ed ;)
of had ik de foto nog groter moeten maken?
 
lees net dat je de gixxer hebt ........



Ja sorry Voske, zei de raaf en vloog weg. :X Ik moet alles ook niet in 1 keer achter elkaar lezen, ben gewoon over de laatste post heengescrolled. Anyways zwaar vette bike man, ik zie je er vast nog wel een keer op rondgummen en zie ik daar een hotcam??? Prima keus. HAve fun.
 
lees net dat je de gixxer hebt ........



Ja sorry Voske, zei de raaf en vloog weg. :X Ik moet alles ook niet in 1 keer achter elkaar lezen, ben gewoon over de laatste post heengescrolled. Anyways zwaar vette bike man, ik zie je er vast nog wel een keer op rondgummen en zie ik daar een hotcam??? Prima keus. HAve fun.
 
lees net dat je de gixxer hebt ........



Ja sorry Voske, zei de raaf en vloog weg. :X Ik moet alles ook niet in 1 keer achter elkaar lezen, ben gewoon over de laatste post heengescrolled. Anyways zwaar vette bike man, ik zie je er vast nog wel een keer op rondgummen en zie ik daar een hotcam??? Prima keus. HAve fun.
 
lees net dat je de gixxer hebt ........



Ja sorry Voske, zei de raaf en vloog weg. :X Ik moet alles ook niet in 1 keer achter elkaar lezen, ben gewoon over de laatste post heengescrolled. Anyways zwaar vette bike man, ik zie je er vast nog wel een keer op rondgummen en zie ik daar een hotcam??? Prima keus. HAve fun.
 
lees net dat je de gixxer hebt ........



Ja sorry Voske, zei de raaf en vloog weg. :X Ik moet alles ook niet in 1 keer achter elkaar lezen, ben gewoon over de laatste post heengescrolled. Anyways zwaar vette bike man, ik zie je er vast nog wel een keer op rondgummen en zie ik daar een hotcam??? Prima keus. HAve fun.
 
lees net dat je de gixxer hebt ........



Ja sorry Voske, zei de raaf en vloog weg. :X Ik moet alles ook niet in 1 keer achter elkaar lezen, ben gewoon over de laatste post heengescrolled. Anyways zwaar vette bike man, ik zie je er vast nog wel een keer op rondgummen en zie ik daar een hotcam??? Prima keus. HAve fun.
 
he voske gefeliciteerd met je gixxer top fiets hoor
maar wat ik je vragen wou als jij je testen van de tl nog kwijt wilt hou ik mij heeeeeeeeeeeeel warm aanbevolen


hehe ik kon erop wachten.
waar kom je vandaan, dan kan ik ze misschien wel een keer brengen. en anders neem ik ze wel een keer mee naar een meeting.
 
Is het een nieuwe gixxer of een 2e hands? Wel gave fiets hoor! :}

deze uitvoering zal je 2e hands niet snel vinden denk ik. is 2003 uitvoering ten gelegenheid van et 40 jarig bestaan. wat ik gehoord heb van dutchhili (die heb ook een heeeeeeeeeeeele mooie :P ) komen er maar 30 van naar nederland.

Op maandag 17 maart 2003 22:01 schreef Nicks4Nix het volgende:
heb je nog naar andere fietsen gekeken of wat het gelijk raak ?
zo ja welke en waarom niet ......

toen ik voor een motor ging kijken wilde ik in 1e instantie al een gsxr (aangezien ik ooit wel eens op het oude model gereden had en wat ik een fijne motor vond die bovendien gunstig kwa prijs was), maar toen kwam ik per toeval bij de TLR. magoed om mee te beginnen haal ik hier toch meer plezier uit, dus toch maar een gixxer. heb ook voor een nieuwe r6 gekeken, maar het blijkt dat de gsxr toch sportiever is. bovendien vind ik deze kleurstelling ontzettend :9~ :9~
en hoewel de gsxr veel gezien is, is deze toch uniek en zal je ze niet zo snel tegenkomen. en ik hou wel van iets unieks (vandaar toen ook de tlr)
 
idd aparte kleurstelling, cool en ik ben blij dat je geeeeen r6 hebt gekozen vind IK echt veeel minder mooi.
 
He Voske,

toen ik die kleuren op de foto zag dacht ik wel appart maar niet echt mooi. Zondag op de Baars dacht ik :9~ :9~ :9~ . Appart en erg mooi. Gefiliciteerd en veel plezier durmee.
 
Héééj Voske,
Des een schoon mesjien. :9
Toch de twin ingeruild dus.
Ik zal 'm binnenkort wel IRL zien maar hij ziet er zo al erg mooi uit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan