TL1000 After Summer Meeting 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee maak 2 aparte...maar me PC leest de software van de cam niet dus moet alles met de laptop doen....

denk dat ie morgen erop staat..... ;)
 
nee maak 2 aparte...maar me PC leest de software van de cam niet dus moet alles met de laptop doen....

denk dat ie morgen erop staat..... ;)
Misschien een idee om het monteren na de volgende meeting door een andere TL'er te laten doen als je het zelf misschien wat teveel werk vind? Ik kan het zelf niet, anders had ik het graag van je willen overnemen :)
 
Denk dat het meer is dat slakkie door alle mega filmische beelden die de cameraman heeft geregeld door de bomen het bos niet meer ziet ;)
 
ja jezus wat een werk man....met dat stuurwerk van snickl is er geen touw aan vast te knopen.
 
leuk he? grootste werk van video bewerking is materiaal doorspitten en sorteren. daarom film ik liever altijd zelf, dan weet ik welke shots ik heb :P
 
met SnickL heb je altijd een shot in de roos :P

maar idd het meeste werk zit in het bekijken welk materialen bruikbaar zijn en wat crap is. Daarnaast nog een beetje vette muziek eronder plakken en dan beelden een beetje syncen met muziek en je hebt een filmpie..... YYYYESSSSSSS :Y
 
Weet alleen dat het weer erg gezellie zal zijn!!
Nu ik de bougies er stevig in heb zitten,ging niet goed de laatste keer of mijn eerste meeting met de tl mannen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan