TL1000 After Summer Meeting 2006

Status
Niet open voor verdere reacties.
tuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd, bij mij gaan er oko een gix 1000 :P een r6, een appie en een r1 mee.
 
mocht ik opeens veel geld hebben voor bezine :+ (dat lukt wel :9 ).. dan kom ik misschien ik ook wel..

kost me sowieso al 95km heen (en nog een 95km terug).. puur om er te komen en om weer naar huis te gasse :P ..


mjah houd het in de gate.. moet ook wel lekker weer zijn natuurlijk.. :+ *O* :W
 
mocht ik opeens veel geld hebben voor bezine :+ (dat lukt wel :9 ).. dan kom ik misschien ik ook wel..

kost me sowieso al 95km heen (en nog een 95km terug).. puur om er te komen en om weer naar huis te gasse :P ..


mjah houd het in de gate.. moet ook wel lekker weer zijn natuurlijk.. :+ *O* :W

FF niet klagen over die kilometers. Het is al een voorrecht dat je 95 heen en 95 terug mag. Dat is 190 km puur genieten. En dan praat ik nog niet eens over de meeting zelf. :P
 
die 95 km heen en weer valt nog mee!!praat maar eens met sjool!!! die gek ( ;) )kwam vanuit belgie naar de meeting.... :}
 
Ik ga ook graag mee hoor het wel waar en hoelaat!!
Ideaal, terras en genoeg parkeerplaatsen. Van daaruit gaan we ook de route starten.

www.grootkievitsdal.nl/

route beschrijving staat op hun site, hier nog een.
2285-6.jpg


VoorwoordAnja.jpg
 
gezellig...wordt weer aardig druk zo te zien. Uiteraard als het mooi weer is, anders komt er niemand natuurlijk.
 
Misschien dat ik in hoofddorp ben. Maar weet niet zeker...dan laat ik het nog wel ff weten.

@ zx9r gast: Volgende week nog stukkie sturen op jou terratorium?? alleen met lekker weer dan he
 
hey cool. mss kunne we dan een combi maken dat we elkaar ergens bij de ring van a'dam ontmoeten, mac sloten oid?

ik vanuit Hoorn
dan bob uit haarhugo
ZX9 uit haarlem
lokkie uit hoofddorp

hebben we al een aardig groepie, hoeven we niet alleen te karren
 
Lijkt me goed!
KAn ook ff stukje terug rijden uit hhw naar a7 want daat ga baka over denk ik?
Rij ik gelijk met jullie mee want er gaan meer vrienden van je mee toch??
Als het droog weer is natuurlijk!
 
idd...goed plan. MOeten wel ff een zonnedansje doen!!! Heeft in april ook geholpen...
 
ja dankzij MIJ en NICK!!!! en on request zullen wij hem herhalen en mis eventueel wat aanpassen 8-) :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan