TL1000 rijders - 3

TL Meeting 2005 bij de Mac in Veenendaal

  • Zondag 20 Maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • Zondag 3 April

    Stemmen: 3 21,4%
  • Zondag 17 April

    Stemmen: 10 71,4%
  • Zondag 1 Mei

    Stemmen: 1 7,1%
  • Zondag 6 Maart

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    14
Status
Niet open voor verdere reacties.
@TLer: lekker plat!! Wat voor banden heb je erop liggen en met hoeveel druk rij je?

GreetZ
 
P(l/r)aatjes hebben we altijd.....

Hier ben ik aan het spelen in de lokale speeltuin

(Afbeelding)

P.S. Ik ben de eerste 'ruzie' begonnen in deel 3 :X


Lekker link ben je bezig man!!! Beetje op de openbare weg lopen raggen! |( Wat nou als die fietser van je schrikt en omvalt B|















:+



:X
 
Meeting was weer genieten, ook al hadden een paar extra TL's het nog wel een beetje extra kunnen opfleuren denk ik zo.

@Kaneda
Mr.X zit nog op zijn internet verbinding te wachten en dus nog niet aanwezig op het forum.
 
Hallo,

ik merk sinds de laatste tijd dat mijn '99 TLR soms inhoudt bij gas geven, duurt een paar seconden en dan gaat hij er weer gewoon vandoor. het gebeurt voornamelijk in de 2e versnelling... iemand enig idee?
 
@TLer: lekker plat!! Wat voor banden heb je erop liggen en met hoeveel druk rij je?

GreetZ


Dit zijn Rennsports RS1 voor en RS2 achter, maar het kan ook gewoon met BT012 ofzo. Druk is iets van 2,3 voor, 2,6 achter. Volgens de Shell dan ;)

Lekker link ben je bezig man!!! Beetje op de openbare weg lopen raggen! |( Wat nou als die fietser van je schrikt en omvalt B|


:+

:X

Zie je die man daar op het bankje genieten dan. Die vond het wel mooi. O-)
 
Laatst bewerkt:
En die reflectorpaaltjes mag ie ook wel eens gaan onderhouden.
Zit gewoon een scheur in. Komt natuurlijk door niet dempende uitlaten die voorbij crossen :}
 
Akermaat? kom jij daar met je TL? kan je eens een piccie van je bike/persoon zelf laten zien ? dan kunnen we wel eens een keer daar afspreken ben daar wel eens een x geweest was wel leuk maar wel met mooi weer lijkt me wel ff lachen om met een fellow forumlid & TL-rijder te lullen. maar ben nog ff te druk met mijn kleine dus op korte termijn gaat ff nie lukken maar we spreken elkaar hier nog wel MZZL VASILY

oohhh ok motor gezien op pagina 1 maar verander die tekst boven je atavar eens want dat kan niet he ;)

wij hebben mekaar daar toen ook gezien, ik reed toen op een gixxer 600.
jij was met een maat van je met een blade...
ik heb de tlR ook pas 1,5 week.
als je een keer tijd hebt stuur je me een pb.
a;tijd alguh met een mede tlr rijder te rijden..
 
IK WAS OOK IN VEENENDAAL EN ZAG OOK DE TL1000R VAN
DORAGONDOJO HIJ WAS SUPER GAAF .
IK HEB EVEN EEN FOTO GEMAAKT VAN JOU MOTOR .
WEET ALLEEN NIET HOE IK HEM OP DE SITE MOET ZETTEN SORRY .


Waar stond je geparkeerd? Er was nog een andere TLR (dicht bij het afvalhok
van de McD).
 
Misschien weten jullie wel dat motoren in België een pak goedkoper zijn dan in Nederland? Mijn TL-R staat te koop voor 6000€. Het is een zwarte van 2001, heeft net een groot onderhoud gehad inclusief nieuw ketting en tandwielenset. Bos Titianium dempers, zwarte kuipruit en nieuwe set Michelin Pilot Power. Originele dempers en kuipruit worden erbij geleverd. 36500km. Vaste prijs: 6000€.

Voor meer info: tattoo@pandora.be of 0032.479.43.10.34.

GreetZ

Bijlage: Zijkant.jpg
 
Waar stond je geparkeerd? Er was nog een andere TLR (dicht bij het afvalhok
van de McD).

Bij het afvalhok was van Heatseeker, of althans dat stond ongeveer overal op de fiets geschreven. Hij heeft dat geinige plaatje achterop van een ventje met zijn broek op zijn hielen dat over het politie-logo staat te pissen.
full

Super dit :}
 
Bij het afvalhok was van Heatseeker, of althans dat stond ongeveer overal op de fiets geschreven. Hij heeft dat geinige plaatje achterop van een ventje met zijn broek op zijn hielen dat over het politie-logo staat te pissen.
(Afbeelding)
Super dit :}
Volgens mij is de TL van MaYhEm INC.
 
dat is geen speelplaats :X
dat is vragen om nog meer doden en gezeik
ga gewoon eens het circuit op
veel veiliger en makkelijker op de grens rijden

ach nog zo iemand die gaat vertellen dat cirquitrijden veel minder gevaarlijk en zo verschrikkelijk veel leuker is....
jij bent zeker ook nooit begonnen op de openbare weg en hebt zeker ook nooit genoten van een paar rondje kb :Z

ik vind het leuk om ergens heen te rijden... heb die brommer niet voor jan snot...
een ritje aflsuiten met een paar rondjes kb hoort ervoor mij een beetje bij

iedere motorrijder kent de gevaren van het rijden ook op het kb... maar laat iedereen lekker zelf uitmaken waar en wanneer die rijdt...

[me] zolang je een ander niet voor de veoet rijdt ofcourse[/me]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan