TL1000 rijders deel 15: meets Germany

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tering, zou niet naar de beurs gaan, maar ik wil de B-king eigenlijk ook wel bekijken! :')

2421145270103488020S600x600Q85.jpg
 
Laatst bewerkt:
Suzuki heeft niet echt verkeerde modellen deze beurs staan. :P

full


Ik had het over de motoren he... :+
 
goejesmiddags!

net terug van de wintersport...voor de ramptoeristen: heb helaas niks gebroken :N

nu weer aftellen om over paar weekies naar tlrboy te gaan met me blokkie *O*
 
Sjoo...
motor opgehaald vandaag, gelijk een stuk gereden met mijn "nieuwe" motor.
Want dan kan ik wel zeggen na het afstellen. Motor loopt veel soepeler, pikt makkelijker op vanuit op vanuit lagere toeren.Geen dip meer tussen 3500-4000 rpm.

Dit alles is verdwenen *O*

Ohja, testresultaten :+
Max power voor het afstellen op de rollenbank: 128,9 pk bij 9077 rpm
Max power na het afstellen op de rollenbank: 131,8 pk bij 9124 rpm

Max koppel voor het afstellen op de rollenbank: 105,1Nm bij 7210 rpm
Max koppel na het afstellen op de rollenbank: 109,6Nm bij 7270 rpm

Al met al ben ik tevreden over de behaalde resultaten. Maar wat voor mij meer telt is het veel soepeler rijden van de motor. En als een bonus zou ie (veel) zuiniger moeten lopen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Sjoo...
motor opgehaald vandaag, gelijk een stuk gereden met mijn "nieuwe" motor.
Want dan kan ik wel zeggen na het afstellen. Motor loopt veel soepeler, pikt makkelijker op vanuit op vanuit lagere toeren.Geen dip meer tussen 3500-4000 rpm.

Dit alles is verdwenen *O*

Ohja, testresultaten :+
Max power voor het afstellen op de rollenbank: 128,9 pk bij 9077 rpm
Max power na het afstellen op de rollenbank: 131,8 pk bij 9124 rpm

Max koppel voor het afstellen op de rollenbank: 105,1Nm bij 7210 rpm
Max koppel na het afstellen op de rollenbank: 109,6Nm bij 7270 rpm

Al met al ben ik tevreden over de behaalde resultaten. Maar wat voor mij meer telt is het veel soepeler rijden van de motor. En als een bonus zou ie (veel) zuiniger moeten lopen. :Y

En waar heeft u dat alles laten afstellen?
 
Net de brommer weer eens gestart na 4 maanden stil te hebben gestaan... Liep meteen netjes maar;

hokken, bokken, stoten, zware koppeling, veel lawaai en moeilijk hanteerbaar....

Oh, wacht... Tis een TL O-)


Dat ding is veelste snel voor mij, in mijn leren jasje met brommer helm weer 200 rijden waar je 80 mag |(

Het moet maar weer snel winter worden, "veilig" op de trial rijden :]
 
Bij Ruud Fredriks in Goes.

Ga es dieper op de sessie in, hoeveel runs hebtie gemaakt? Heb je een uitdraai? Was het enkel knoppies draaien of heeftie ook aan de TPS oid gezeten? Maak me gek met details .... ik zit enorm te twijfelen waar ik hem moet laten afstellen .... :/
 
Laatst bewerkt:
Ga es dieper op de sessie in, hoeveel runs hebtie gemaakt? Heb je een uitdraai? Was het enkel knoppies draaien of heeftie ook aan de TPS oid gezeten? Maak me gek met details .... ik zit enorm te twijfelen waar ik hem moet laten afstellen .... :/

Hehe, nou het vervelende is dat ik er zelf niet bij geweest ben dus ik moet maar geloven wat mij verteld wordt.
Er zijn verschillende runs maar het preciese aantal weet ik helaas niet. Ik weet wel dat mijn motor afgesteld is samen met de yoshibox en de PCII.
Er is een uitdraai gemaakt en die heb ik ook hier. Alleen de rooie inkt was op dus die niet echt duidelijk. Maar ik krijg volgende week ofzo een uitdraai waarop alles wel te zien is.

Dus, dit is alles wat ik je kan vertellen op dit moment.

Ohja, onderste pakking was ook stuk en die is ook vervangen zo goed als het kon.
Schroefdraad was helemaal weg dus dat was ook nog een probleem wat opgelost moest worden. :N
 
@Yakko

TPS moet je gewoon zelf nakijken, is een hele mooie instructie video van. Fredriks is gewoon goed, maar er zijn er meer, kies er maar eentje uit.


Vandaag even naar Utrecht geweest met de TL, lekkerrrrrrrrrrr :9~
Echt geweldig om weer even te rijden. Parkeren met de motor was wel slecht geregeld dit jaar. De nodige mannen met herkenbare jasjes dirigeerden me met de rest weer helemaal terug naar voren. Bergen ruimte voor de ingang maar mocht fijn helemaal vooraan de weg de TL parkeren -O- . Even aan de laatste die ik tegen kwam gevraagd of die fietsen daar nog een beetje in de gaten werden gehouden. Jazeker was het antwoord. Echter toen ik weg ging heb ik geen van die mannen meer gezien, toch jammer.
 
Vandaag geweest op de beurs.
Het was behoorlijk druk. Erg merkbaar, die recessie. :+
Duizenden kooplustige figuren.

De 'poezen' vielen allemaal erg tegen. Bij meer dan de helft snapte ik echt niet wat ze in zo'n pakje doen. :? Ik snap het eigenlijk nooit wat daar nou leuk aan is, maar ja, ik ben geen vrouw en ik heb geleerd ze nooit te proberen te begrijpen. :P

Morgen in ieder geval mooi weer.
RIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O*
 
Trouwens nog een zwarte TLR met gele velgen gespot.
Volgens mij heb ik die hier ook voorbij zien komen. :Y

Edit;
Ook had ik nog een gele 98er voorbij zien komen.
Op het parkeerterrein van de auto's stond nog een geel/zwarte te posen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Sjoo...
motor opgehaald vandaag, gelijk een stuk gereden met mijn "nieuwe" motor.
Want dan kan ik wel zeggen na het afstellen. Motor loopt veel soepeler, pikt makkelijker op vanuit op vanuit lagere toeren.Geen dip meer tussen 3500-4000 rpm.

Dit alles is verdwenen *O*

Ohja, testresultaten :+
Max power voor het afstellen op de rollenbank: 128,9 pk bij 9077 rpm
Max power na het afstellen op de rollenbank: 131,8 pk bij 9124 rpm

Max koppel voor het afstellen op de rollenbank: 105,1Nm bij 7210 rpm
Max koppel na het afstellen op de rollenbank: 109,6Nm bij 7270 rpm

Al met al ben ik tevreden over de behaalde resultaten. Maar wat voor mij meer telt is het veel soepeler rijden van de motor. En als een bonus zou ie (veel) zuiniger moeten lopen. :Y
dat zijn leuke waardes :Y

Heb de mijne vlak voor de winter laten afstellen opgehaald en daarna niet meer gereden maar zit idd behoorlijk verschil in met voordat hij was afgesteld.
zou wel leuke bonus zijn als hij zuiniger is geworden

Vanmiddag even mijn GIpro erop gezet *O*

Motor gestart en toen begone het toch teveel te kriebelen, kuipdelen erweer op kleren aan en starten maar accu leeg -O- kapje er weer vanaf accuhulp erbij en starten maar weer en 100km gereden
wel raar motor staat aan de druppellader en na 2x starten is hij leeg denk dat mijn accu overleden is
Iemand een idee waarom het in mijn helm klinkt alsof ik in de regen rij :?
 
Laatst bewerkt:
Trouwens nog een zwarte TLR met gele velgen gespot.
Volgens mij heb ik die hier ook voorbij zien komen. :Y

Edit;
Ook had ik nog een gele 98er voorbij zien komen.
Op het parkeerterrein van de auto's stond nog een geel/zwarte te posen. :Y

Die Poser op de parking kwam uit mijn bus.. Blok gereviseerd met een nieuwe krukas.. Ik stond de heledag op de stand van Race-shop.nl...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan