TL1000 rijders deel 16: Spring 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
zuch ik zal je maar uit je lijden verlossen. die gasten hier zitten je te fucken. maar ze zijn best aardig hoor als je ze leert kennen. :P

het is je uitlaatpakking. ik weet neit precies waar ie zit ik heb hem laten vervangen. voglens mij zit ie tussen het blok en de uitlaatbocht. uit welke pijp komen de klappen? meestal die van de achterste cilinder:

 
Ander nieuws :+
Heb mijn motor weer terug met een paar spiegels. Die zijn btw best ok.
Zo uit mijn hoofd gezegd lijken ze verdomd veel op die van Kohen alleen zonder raw

Alleen kijken de schade experts met hun bruine oog tegenwoordig?
Volgens hun (en M'port Rotterdam) was er GEEN schade op de topkuip. En wat schetst mijn verbazing zonet?
Een mooi plekje op de topkuip precies in het linker hoekje van 2 bij 3 cm ofzo.

Morgen maar weer eens fijn bellen met de verzekering. B|
 
ow ja...poldergeest..tis je pakking van je achterste cilinder...

iets teveel zuurstof bij het mengsel en

batman2.gif
 
Beschrijving volgens TL-Tom-Tom.

Men kijken achter de achterste cilindert en zien daar de uitlaat tegen de cilindert bevestigt. Vervolgenst volgen wij dezen uitlaat welken zich naar benedent afbuigt en zien aldaar een klempverbindinges alwaar tussen zich dezen waarschijnlijk overleden pakking zich ooit gebevonden heeft.

Motor starten en even kijken of hij daar blaast (waarschijnlijk wel) dan kwestie van connector (zoals de pakking heet op het onderdelen fiche) bestellen, tezamen met uitlaatpakkingring (3x woordwaarde). De laatste omdat bij demontage van de uitlaat je onder het blok het rechter uitlaatdeel los kan schroeven van de rest om zo dit deel geheel te laten zakken om vervolgens de resten van de oude te verwijderen en de nieuwe pakking kan plaatsen. Daar zit dus ook een pakkingring, om zeker te zijn dat hij na demontage en montage niet daarop gaat lekken even een nieuwe erin.

Isz mooi vurhaal meneer 8-)
 
nog 18 berichten en we mogen aan een nieuw deel beginnen, deel 17. wie gaat hem maken, ik heb er geen tijd voor.
 
Dit moet zeker tot de nok toe vol gel#ld worden :? geef ik alvast even een voorzet.
Denk trouwens dat polthertgeist gewoon een paar pakkingkjes aan het bestellen is. Als het stomme gelul van Vonky hem al wegjaagd, wat zou er dan gebeuren als Red zich er ook nog mee zou gaan bemoeien :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan