TL1000 rijders deel 16: Spring 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo dan, ook op nummer 16 gearriveerd 8-) licht wolkendekje hier maar redelijke temp. na gisteren ook vandaag maar even een rondje denk ik. :Y
 
Hier breekt ineens het zonnetje door. :Y
Net even een proefstartje gemaakt, accu dood. :X

Heeft iemand enig idee waar al die letters voor staan op de accu?
YT12A-BS.

De stuntfiets had gelukkig ook nog een accu, die ook nog past, alleen zijn het wat andere lettertjes. Qua laadstroom e.d. lijkt het allemaal weinig uit te maken.
Wat denken jullie, kan ik hiermee rijden?
Mijn lijkt het weinig uit te maken...
 
dan had je de Div veel te goedkoop verkocht.. maar wel makkelijk dat je er nu vanaf bent..

Het was een eerlijk fiets, voor een eerlijk bedrag en naar eerlijke mensen gegaan.
Maar ik mis 'm nu wel heel erg '(

Kwamen er net achter dat ik de Honda niet zover krijg als ik had gehoopt... dus die moet nu ook weg en ben ik helemaal motorloos ;(

Schijnt de radiator te groot te zijn voor... alles dat ik wou doen...
Dus nu maar hopen dat ik iets heb voor Duitsland... -O-

Kan 'm wel af gaan maken en alle tijd erin steken maar dan is die nog niet op tijd af en heb ik nog steeds geen motor waar ik *O* van wordt als ik 'm zie...
 
Is denk ik gewoon code van de fabrikant. Als het amperage (Ah) een beetje in de buurt komt zal het wel goedkomen. Als het maar een gel accu is die ook op zijn kant kan liggen.
 
Is denk ik gewoon code van de fabrikant. Als het amperage (Ah) een beetje in de buurt komt zal het wel goedkomen. Als het maar een gel accu is die ook op zijn kant kan liggen.

Ik had even op wat sites zitten kijken maar daar wordt je ook niet wijzer van.
Starten deed ie in ieder geval als nooit tevoren. Blijkbaar was de accu al lange tijd aan vervanging toe. :Y
 
Het is nog koud ook hier.
Lijkt wel alsof het geen zomer is. :o
mmmm lekker gereden, heerlijk de drie noordelijke provincies doorgeragd :Y :Y

nu wordt het wel wat frisser, idd, maar zonet nog in assen op het terras koffie met tosti genoten :P
 
net trouwens de tl naar huis gehaald..
deed toch wel beetje pijn om m zo gehandicapt te zien staan -O-
magoe, morgen beginnen met blok te demonteren.

was wel weer blij met alle cf-spulletjes die ze hebben laten zitten. was wel vergeten dat ze mn rizoma rempotje hadden gekaaid.
 
Ik heb nog een TL gespot vandaag:

DSC00112.jpg


Iemand van hier ?

Vandaag ook weer een stukje gereden, het voorwiel heeft minder meters gemaakt dan het achterste! :9

Wel meteen een botsingkje gehad met een buizerd, kut beest :( M'n knipperlichtje hing er naast, maar gelukkig dankzij Bjorn zijn technische inzicht was dat zo gefixt! :}
De vogel is niet meer te fixen....
 
Ik heb nog een TL gespot vandaag:

[http://i143.photobucket.com/albums/r140/qontaqt/DSC00112.jpg (afbeelding)]

Iemand van hier ?

Vandaag ook weer een stukje gereden, het voorwiel heeft minder meters gemaakt dan het achterste! :9

Wel meteen een botsingkje gehad met een buizerd, kut beest :( M'n knipperlichtje hing er naast, maar gelukkig dankzij Bjorn zijn technische inzicht was dat zo gefixt! :}
De vogel is niet meer te fixen....

wat n pooierbak
 
Even een vraagje mensen, heb nu een setje supercorsa's klaar staan voor het seizoen. De veglen moeten er daarom uit, alleen heb geen middenbok. Iemand een idee?

Of gewoon naar de motorboer toe rijden en daar erom laten zetten?
want wil me velgen ook laten spuiten, oranje
 
Even een vraagje mensen, heb nu een setje supercorsa's klaar staan voor het seizoen. De veglen moeten er daarom uit, alleen heb geen middenbok. Iemand een idee?

Of gewoon naar de motorboer toe rijden en daar erom laten zetten?
want wil me velgen ook laten spuiten, oranje

idee is middenbok kopen...ook wat makkelijker voor ketting te smeren

tlkader.jpg

IMG_0304.jpg




editje:

leuke voor-en-na fotootjes :P

kratjes werkten ook best goed :Y
 
Laatst bewerkt:
Hier breekt ineens het zonnetje door. :Y
Net even een proefstartje gemaakt, accu dood. :X

Heeft iemand enig idee waar al die letters voor staan op de accu?
YT12A-BS.

De stuntfiets had gelukkig ook nog een accu, die ook nog past, alleen zijn het wat andere lettertjes. Qua laadstroom e.d. lijkt het allemaal weinig uit te maken.
Wat denken jullie, kan ik hiermee rijden?
Mijn lijkt het weinig uit te maken...

Ik had even op wat sites zitten kijken maar daar wordt je ook niet wijzer van.
Starten deed ie in ieder geval als nooit tevoren. Blijkbaar was de accu al lange tijd aan vervanging toe. :Y
bij mij precies het zelfde verhaal
Ik heb op delois gekeken dat zouden erg goede accu's zijn saito voor een tl-r €65 ex verzenden
http://www.louis.de/_20d6ffbb1bb13a91fa2cf8c76955f51234/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=215&wgr=541&list_total=8&anzeige=0&artnr_gr=10036840
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan