TL1000 rijders deel 16: Spring 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.
op t gas , ik trek hem zo door tot in de begrenzer en weer landen ,
durf wel hoger maar dat zijn hupjes .

ik ga is proberen het op de koppeling te doen ,dat word nog een feest want ben nog voorzichtig

hupjes doen t goed in de stad..btje posen enzo :')
vorige week keer goed balandpunt gevonden in zn 1...bleef helaas bij 1x.

kopp is best skeit int begin..je moet dr ff coach bij hebben staan die je dwingt ;)
 
hupjes doen t goed in de stad..btje posen enzo :')
vorige week keer goed balandpunt gevonden in zn 1...bleef helaas bij 1x.

kopp is best skeit int begin..je moet dr ff coach bij hebben staan die je dwingt ;)



ok ik ken er nog wel 1 die me kan helpen ,ik moet nog dat balans punt vinden
 
Laatst bewerkt:
zo ff posen hoor , t ging weer lekker gisteravond *D


[http://pic40.picturetrail.com/VOL358/11359507/22142052/366550580.jpg (afbeelding)]



[http://pic40.picturetrail.com/VOL358/11359507/22142052/366550558.jpg (afbeelding)]



[http://pic40.picturetrail.com/VOL358/11359507/22142052/366550666.jpg (afbeelding)]



trouwens gisteravond nog een zwarte tls gespot bij de mac in assen anyone here :?

Mooie kleurstelling :} Leuke sliders ook trouwens... Waar heb je die vandaan ?
 
Mooie kleurstelling :} Leuke sliders ook trouwens... Waar heb je die vandaan ?


danke schönn

het zijn sliders van damen , gekocht op het circuit winkeltje op assen ,
je hebt 2 types grote die wat zachter zijn en deze, zijn mooi plat en keihard ,daar kan ik nog wel ff mee .

en et kleurt mooi bij de rest
 
Werkplaatshandboeken url's aangepast gaarne aanpassen thnx!!

ftp://lotta.homelinux.org/PDF/tl1000r/99-00tlr-parts.pdf (TL1000R Parts manual)
ftp://lotta.homelinux.org/PDF/tl1000r/Suzuki_TL1000R_98-02_Service_Manual.pdf (TL1000R Workshop manual)
ftp://lotta.homelinux.org/PDF/tl1000s/Suzuki_TL1000S_Service_Manual_and_Fiche_r2.pdf (TL1000S Workshop manual + TL1000S Parts manual)
 
Laatst bewerkt:
kopp is best skeit int begin..je moet dr ff coach bij hebben staan die je dwingt ;)

Gewoon gas geven en de koppeling rustig op laten komen.
Op de stuntfiets liet ik de koppeling vaak te hard opkomen, wat resulteerde in harde klappen op de ketting en alles wat er in de buurt zit. Als je het eenmaal doorhebt om hem te laten 'glijden' dan komt het vanzelf goed.

Nu nog eens proberen om hoogte te krijgen zonder em direct dicht te smijten. :X :+
 
Hallootjes!!

Ik heb even een topic gestart in het "waar is wat te doen" gedeelte.

21 juni centrale tl1000 meeting *O*

TL1000 meeting centraal nederland!!

zijn er hier nog mensen die zin hebben om hun beesie uit te laten/gewoon ff posen 8-) ?

ik hoor het wel en hoop dat we de groep nog even wat groter kunnen krijgen!!

Mvg Ron :]
 
Werkplaatshandboeken url's aangepast gaarne aanpassen thnx!!

ftp://lotta.homelinux.org/PDF/tl1000r/99-00tlr-parts.pdf (TL1000R Parts manual)
ftp://lotta.homelinux.org/PDF/tl1000r/Suzuki_TL1000R_98-02_Service_Manual.pdf (TL1000R Workshop manual)
ftp://lotta.homelinux.org/PDF/tl1000s/Suzuki_TL1000S_Service_Manual_and_Fiche_r2.pdf (TL1000S Workshop manual + TL1000S Parts manual)

Wat zit jij nou nog te computeren man, koffie is koud geworden :P
 
Hallo, ik heb een vraagje

ik heb een suzuki tl1000R met originele dempers er op maar als ik in z.n 2 of 3 rijd met ongeveer 6000 a 6500 toeren en als ik dan mijn gas los laat dat remt ik tot 4000 4500 toeren en dan komen er behoorlijke klappen of uit met uitlaat of ergens aan de onder kant? weet iemand of dit normaal is of dat mijn uitlaat niet goed vast zit ofzoiets?

groeten jeroen
 
Effe op zijn Hyves kijken, heb ik ook gedaan, kan je dus verklappen dat de connector (pakking tussen de bocht vanaf de achterste cilinder naar de uitlaatbuis) waarschijnlijk aan vervanging toe is.

Yakko is weer weg, wilde geeneens koffie -O- heeft wel lekker zijn ogen uitgekeken en weer een paar brandschone injectoren 8-)
 
Yakko Wh00t lust alleen water :? We zullen hem donderdag avond wel volgooien met baco's

Maar ik wil nu mod worden zodat ik Fiksie kan bannen ! Eerst voorstellen + foto verplicht !

Tis trouwens niet je uitlaat pakking maar je ventiel dopjes. Die zitten er waarschijnlijk niet vast genoeg.
 
ik wil best wel een foto posten maar ik weet nog niet hoe! als je op mijn hyves kijkt staat ie HyvesGames misschien iets stoms maar als ik het goed begrijp is waar mijn pakking zit dat is de onderste pijp die uit mijn blok zit die met een strakke bocht naar benedenloopt? en waar zitten die ventieldopjes die dan niet vast genoeg zitten?
 
Yakko Wh00t lust alleen water :? We zullen hem donderdag avond wel volgooien met baco's

Maar ik wil nu mod worden zodat ik Fiksie kan bannen ! Eerst voorstellen + foto verplicht !

Tis trouwens niet je uitlaat pakking maar je ventiel dopjes. Die zitten er waarschijnlijk niet vast genoeg.
:^
Klopt helemaal sinds dat ik mijn ventiel dopjes heb aangedraaid knalt hij ook bij mij minder.
Niet te hard aandraaien een lam ventiel dopje trek valse lucht en dan blijft hij knallen.
 
Laatst bewerkt:
Kvp5


mijn TL1000R
 
:^
Klopt helemaal sinds dat ik mijn ventiel dopjes heb aangedraaid knalt hij ook bij mij minder.
Niet te hard aandraaien een lam ventiel dopje trek valse lucht en dan blijft hij knallen.



had ik ook nu heb ik wat wd 40 in de dopjes zelf gedaan ipv op die gekke spruitstukjes

zodat ik ze niet dol kan draaien ,maar ze roteren even hard en geen geknal meer
 
Yakko Wh00t lust alleen water :? We zullen hem donderdag avond wel volgooien met baco's

Maar ik wil nu mod worden zodat ik Fiksie kan bannen ! Eerst voorstellen + foto verplicht !

Tis trouwens niet je uitlaat pakking maar je ventiel dopjes. Die zitten er waarschijnlijk niet vast genoeg.

Meest gehoorde kreet van de middag wh00t :?

En hoezo bannen, ben gewoon erg hulpvaardig O-) (behalve thuis zegt mijn vechtgenote die mee zit te lezen B| ) als je zaterdagavond stil komt te staan op de baan bel je de anwb maar, ik help niet :N _O-
 
thnx vonkie ik heb het al een paar keer geprobeerd maar ik krijg steeds een rood kruisje.
maar ben je een tegenstander van een tlR?

Maar waar zitten je ventieldopjes? ik heb echt geen id.


het komt bij je velgen vandaan, de meeste hier denken dat het je pakking is van je achterste uitlaat, maar het zijn eigenlijk altijd de ventieldopjes bij je velgen..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan