TL1000 rijders deel 17: wheely-paradise

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja inderdaad, hij knelde wat bij hem zei ie. Ik heb nog een rondje op de SRAD gereden, erg leuk, daarna heeft ie hem ingeruild voor de RSV.
Klopt hij had hem 1/2 jaar voordie tijd in een sloot gereden had hij hem net helemaal klaar ging hij de verkoop in

hier is hij net de sleepwagen opgetroken onder begeleiding van R.I.P Lokkie
full
'(
 
Laatst bewerkt:
Klopt hij had hem 1/2 jaar voordie tijd in een sloot gereden had hij hem net helemaal klaar ging hij de verkoop in

hier is hij net de sleepwagen opgetroken onder begeleiding van R.I.P Lokkie
[afbeelding] '(

Dat zei hij ja, tijdens de bolle kontjes meet had hij het toen over? Wel een heftige foto trouwens, zo staat iemand erbij en een jaar later is het over :N . Heavy shit.
 
het is morgen ook een jaar geleden dat lokkie overleed, gaat toch hard zo'n jaar, moet toch elke keer weer aan hem denken, en de momenten die ik met hem meegemaakt heb, doet me dan beseffen hoe 't leven zo soms kan lopen..
 
help ik heb muizen in me rechter demper, ik kan het ding aan de buiten kant helemaal indrukken en aan de binnenkant zit een gat .

snap er niks van ,
full
 
yep...carbon he..kennie zo goed tegen die klappen.

en nu snel poetsen... :(


allang gepoetst , elke week poets ik .

maar die gatenkaas raak ik niet met een doek aan,,,klaar mee :')


en die pijpen liggen er vanaf 2002 onder ,mischien is het gewoon slijtage :+
 
Laatst bewerkt:
Dat zei hij ja, tijdens de bolle kontjes meet had hij het toen over? Wel een heftige foto trouwens, zo staat iemand erbij en een jaar later is het over :N . Heavy shit.

het is morgen ook een jaar geleden dat lokkie overleed, gaat toch hard zo'n jaar, moet toch elke keer weer aan hem denken, en de momenten die ik met hem meegemaakt heb, doet me dan beseffen hoe 't leven zo soms kan lopen..

En juist hij die het veilger wou gaan doen
Deze foto staat ook op mijn pc en ik kan hem gewoon niet verwijderen '(

Zijn tl was gruwelijk mooi :Y
 
Laatst bewerkt:
Het is alweer een jaar geleden dat Lokkie er niet meer is ;(. Denk er toch nog wel regelmatig aan hem. Zeker als ik bijv. op de baan op ga.

Ride free dude!!

:} :} Held! :} :}

Had graag nog een keer met je gereden....
 
Laatst bewerkt:
zijn er hier maar 3 die er even bij stilstaan of heb ik wat gemist? :/

Persoonlijk sta ik niet stil op bepaalde momenten (zoals een specifieke dag oid), maar heb je momenten waarop je aan iets of iemand (in dit geval Roeland) denkt.

Een heel jaar (!) hoor je er praktisch niks over en op deze dag wel... Get my point ;)
 
Persoonlijk sta ik niet stil op bepaalde momenten (zoals een specifieke dag oid), maar heb je momenten waarop je aan iets of iemand (in dit geval Roeland) denkt.

Een heel jaar (!) hoor je er praktisch niks over en op deze dag wel... Get my point ;)


denk er ook wel vaak aan, het is alleen een feit hoe snel een jaar voorbij gaat,
 
denk er ook wel vaak aan, het is alleen een feit hoe snel een jaar voorbij gaat,




Moet er toch ook wel vaak aandenken,en zonet effe met de neus op de feiten gedrukt
hoe snel het kan gebeurd zijn,vanavond om 19u telefoontje gehad van de politie,
Hallo spreek ik met geert ......
Mijnheer ik heb niet zo'n goed nieuws u papa is zopas betrokken geraakt in een verkeersongeval,en is met z'n motor ten val gekomen..
Man je weet niet wat er dan allemaal door je hoofd gaat...
Ben zo net t'rug van spoed en blijkt het toch nog allemaal wel mee te vallen,
Drie gapende wonden welke moesten gehecht worden,waaronder een op de linkerelleboog met toch zo'n 17 hechtingen '(
en een schouderfractuur,moest vanacht op intensieve op observatie blijven..
hopelijk gaat het morgen allemaal wat beter
 
Moet er toch ook wel vaak aandenken,en zonet effe met de neus op de feiten gedrukt
hoe snel het kan gebeurd zijn,vanavond om 19u telefoontje gehad van de politie,


Enge shit man, maar het komt allemaal gelukkig goed...

Over Assen, daar zijn we nog te gaar voor om over te lullen...

1 ding is cker , Racing Team Bochtgemist houd zijn naam hoog !


09AM2-1139-315.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zit ik hier goed, home of the TL-rijders die vanavond waren komen karten bij Race Planet in Delft. Leuk om eens MF-ers langs te hebben! Het maken van de foto's vond ik erg leuk, ik hoop dat jullie er blij mee zijn :).
Ik heb een paar foto's online gezet snel (mijn internet is niet super de luxe snel), de rest zal ik morgen proberen te uploaden in een .zip file. Het was erg gezellig volgens mij en jullie reden erg netjes en hingen flink aan het gas, er is zelfs nog een knee-downtje gemaakt!

*klik op de plaatjes voor de grote versies*







Knee-down _O-












Deze wilden ook graag even op de foto




Ik zal proberen de rest (totaal ongeveer 120 foto's) zondag online te zetten.

Nu moet ik echt slapen :W :Z
 
Veel plezier !!!

De baan lag er gisteren mooi bij *O* Aan jullie de taak om mijn 1.58 (Joehoeee *O* *O* *O* ) te verbeteren. Ik zag trouwens dat Silent 1.55'ers reed :} :} :}
Heb hem trouwens niet gezien :N

@ Redline: 59 sec per ronde... :? hoeveel kilometer is die baan ???
heb jou ook niet gezien B|
onze bus is toch wel opvallend genoeg dacht ik zo. O-)
waar sta jij meestal dan?

Je ging ook wel lekker dus? :9
Kleine correctie, PR verzet naar een 1:54.6 8-) met een glibberende achterband :9~
Volgende keer op Assen een 1:53.0 O-) (rij nog met standaard gearing en kom echt wat acceleratie te kort. :( )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan