TL1000 rijders deel 18:Het artikel 5 deeltje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zo een rondje "toeren" :]

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zo een rondje "toeren" :]

[afbeelding]

goddomme tom, dat ziet d'r heul netjes uit :Y
undertailtje in kleur, velgies gepoetst, überhaubt helemaal gepoetst *D

net voor 't eerst sinds, heel lange tijd me K&N-filter verschoond. (ca. 20k km mee gereden) :Z kwam toch nog een aardige verzameling beestjes uit (en dan bedoel ik echt veel).. sommige zelfs nog helemaal nog intact.. (lefgozers).. dan ook gelijk een vraag voordat ik 't sloop.. d'r zit aardig wat aangekoekte zooi (benzine / benzine-dampen) bij de voorste cilinder, in het luchtfilter huis (zowel aan de binnen kant als aan de buitenkant) Net alsof ie 'n paar keer teveel benzine heeft geinjecteerd, wattie nie kwijt kon :? Iemand 'n idee of zal ik 'm morgen weer even terugplaatsen, poetsdoek erover heen & ben ik dan weer klaar voor de zondag ?
 
goddomme tom, dat ziet d'r heul netjes uit :Y
undertailtje in kleur, velgies gepoetst, überhaubt helemaal gepoetst *D

net voor 't eerst sinds, heel lange tijd me K&N-filter verschoond. (ca. 20k km mee gereden) :Z kwam toch nog een aardige verzameling beestjes uit (en dan bedoel ik echt veel).. sommige zelfs nog helemaal nog intact.. (lefgozers).. dan ook gelijk een vraag voordat ik 't sloop.. d'r zit aardig wat aangekoekte zooi (benzine / benzine-dampen) bij de voorste cilinder, in het luchtfilter huis (zowel aan de binnen kant als aan de buitenkant) Net alsof ie 'n paar keer teveel benzine heeft geinjecteerd, wattie nie kwijt kon :? Iemand 'n idee of zal ik 'm morgen weer even terugplaatsen, poetsdoek erover heen & ben ik dan weer klaar voor de zondag ?
denk dat dat van backfire kan zijn of heb je daar geen last van?

Ik had t wel af en toe, een plof onder de tank :+
 
denk dat dat van backfire kan zijn of heb je daar geen last van?

Ik had t wel af en toe, een plof onder de tank :+

nee geen last van, of ik hoor het niet ? ken natuurlijk ook..

woon al een tijd samen, dus tis ondertussen standaard; dat ik selectief luister.. _O-
 
ah, het artikel 5 deeltje , nou dan maar artikel 5 piccies ipv die saaie oude fotootjes van mij in de op als het kan?

large
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan