TL1000 rijders deel 20: No Surrender!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel de goedkoopste hier uit de stad... Euro 95 voor 1,39.

Vandaag weze toeren ene gewoon 1:18 gereden!!! Wat rijden jullie zo gemiddelt?

assen heen en terug.. rustig 150-200 km/h rijden.. 1:20

normaal 1:15..

circuit.. ging bij 110 km het reservelampje al aan :')
 
Hallo, allemaal depri geworden van de verbruikscijfers ofzo :?

Gisteren nog even lekker met de fiets weg geweest, goed dat ik dat niet voor vandaag gepland had :P

Misschien zondag nog even naar de megameet, hangt een beetje van de zaterdag af, ben uitgenodigd voor een stukje folklore. Weet niet in welke staat ik daar weer uit ga komen :')
 
Hallo, allemaal depri geworden van de verbruikscijfers ofzo :?

Gisteren nog even lekker met de fiets weg geweest, goed dat ik dat niet voor vandaag gepland had :P

Misschien zondag nog even naar de megameet, hangt een beetje van de zaterdag af, ben uitgenodigd voor een stukje folklore. Weet niet in welke staat ik daar weer uit ga komen :')

:^

Alleen heb ik een etentje en een zuip feestje :X
 
W00t Akra-systeem is helemaal compleet!

Vandaag t laatste dempertje binnengekregen, gou gemonteerd hier thuis *D

Akra mapping erin en efkes toch het niet kunnen laten om te effetjes een keer te starten :+

Gvd wat een bak herrie, wind, walmen, en een gasreactie van een 600'tje 4-pitter! })

Nu nog maar is mee gaan rijden *O*
 
circuit.. ging bij 110 km het reservelampje al aan :')

Misschien is je sproeier te klein ..... -O-
Agh, benzine verbruik. Wat maak het uit, die enkele keer in de week/maand/jaar.

Twijfel hard om de TL van de hand te doen, maar ik wil niet, het blijft zo'n gave fiets :Y
Als ik er niet vaak op rij wil ik hem weg doen, maar als ik dan weer eens gereden heb.... bedenk ik me vaak weer :?

Ik hou hem denk tog maar *O*
Whoeehoee een nieuw topic, in ere van Arnout !
Rustweek in US and A ? Je verdient het !
 
Laatst bewerkt:
Hmm net geregistreerd (eindelijk)...

Ik zie dat de tl1000r rijders nog niet uitgestorven zijn. Ik zelf ben een Tl rijder sinds 99.

Toen nieuw gekocht en sindsdien geen afscheid meer kunnen nemen.
Ben mezelf een beetje aan het inlezen. Staat in ieder geval een berg informatie op het forum.

Ik zal waarschijnlijk regelmatig inloggen en wat op het topic plaatsen. Als dat gewenst is tenminste.

Binnenkort zal ik mijzelf voorstellen. ( wel zo netje lijkt me.. :+ ).
 
Eerste eigenaar? RESTECP 8-)

pics *O* !!! (van je motor, niet van jou.. :+ )

Arthur.. _O- benzineverbruik maakt me ook vrij weinig uit, erger dan 1:4,5 (auto) wordt het niet. Maar een kleine actieradius is niet leuk, elke keer tanken. :/

Heb hetzelfde.. 2011 wilde ik een R1, wil ik eigenlijk nog steds, maar elk rondje op de TL is so much fun..
 
Ik vind het echt super! en dat verbruik... och, ik reed met de gsx-r geregeld 1:9/10 ;) dus valt het nog mee, tankje is indd wel klein 15L ofzo??
 
Eerste eigenaar? RESTECP 8-)

pics *O* !!! (van je motor, niet van jou.. :+ )

Arthur.. _O- benzineverbruik maakt me ook vrij weinig uit, erger dan 1:4,5 (auto) wordt het niet. Maar een kleine actieradius is niet leuk, elke keer tanken. :/

Heb hetzelfde.. 2011 wilde ik een R1, wil ik eigenlijk nog steds, maar elk rondje op de TL is so much fun..

Nog circuit dagen in de planning ?
 
Hmm net geregistreerd (eindelijk)...

Ik zie dat de tl1000r rijders nog niet uitgestorven zijn. Ik zelf ben een Tl rijder sinds 99.

Toen nieuw gekocht en sindsdien geen afscheid meer kunnen nemen.
Ben mezelf een beetje aan het inlezen. Staat in ieder geval een berg informatie op het forum.

Ik zal waarschijnlijk regelmatig inloggen en wat op het topic plaatsen. Als dat gewenst is tenminste.

Binnenkort zal ik mijzelf voorstellen. ( wel zo netje lijkt me.. :+ ).

welkom :W :W
 
Hmm net geregistreerd (eindelijk)...

Ik zie dat de tl1000r rijders nog niet uitgestorven zijn. Ik zelf ben een Tl rijder sinds 99.

Toen nieuw gekocht en sindsdien geen afscheid meer kunnen nemen.
Ben mezelf een beetje aan het inlezen. Staat in ieder geval een berg informatie op het forum.

Ik zal waarschijnlijk regelmatig inloggen en wat op het topic plaatsen. Als dat gewenst is tenminste.

Binnenkort zal ik mijzelf voorstellen. ( wel zo netje lijkt me.. :+ ).

Worden er wel steeds minder, maar uitsterven doen ze niet hoor ;)

Welkom hier 8-)
 
Misschien is je sproeier te klein ..... -O-
Agh, benzine verbruik. Wat maak het uit, die enkele keer in de week/maand/jaar.

Twijfel hard om de TL van de hand te doen, maar ik wil niet, het blijft zo'n gave fiets :Y
Als ik er niet vaak op rij wil ik hem weg doen, maar als ik dan weer eens gereden heb.... bedenk ik me vaak weer :?

Ik hou hem denk tog maar *O*
Whoeehoee een nieuw topic, in ere van Arnout !
Rustweek in US and A ? Je verdient het !

Zit de laatste tijd ook zo te denken ja.
 
Hmm net geregistreerd (eindelijk)...

Ik zie dat de tl1000r rijders nog niet uitgestorven zijn. Ik zelf ben een Tl rijder sinds 99.

Toen nieuw gekocht en sindsdien geen afscheid meer kunnen nemen.
Ben mezelf een beetje aan het inlezen. Staat in ieder geval een berg informatie op het forum.

Ik zal waarschijnlijk regelmatig inloggen en wat op het topic plaatsen. Als dat gewenst is tenminste.

Binnenkort zal ik mijzelf voorstellen. ( wel zo netje lijkt me.. :+ ).
Welkom :W
 
Hmm net geregistreerd (eindelijk)...

Ik zie dat de tl1000r rijders nog niet uitgestorven zijn. Ik zelf ben een Tl rijder sinds 99.

Toen nieuw gekocht en sindsdien geen afscheid meer kunnen nemen.
Ben mezelf een beetje aan het inlezen. Staat in ieder geval een berg informatie op het forum.

Ik zal waarschijnlijk regelmatig inloggen en wat op het topic plaatsen. Als dat gewenst is tenminste.

Binnenkort zal ik mijzelf voorstellen. ( wel zo netje lijkt me.. :+ ).

Welkom! :W
 
Back From NYC..... We willen weer terug... Brr kouwe kikker landje hiero

Paar fotokes:

RIP F14... You Shall Be Missed!
nyctomcat.jpg


Vanaf dakterras op ons hotel:
nycesb.jpg


@86th Floor Empire State:
nycamesb.jpg


Ow Ja.. Satavond Fik in ons hotel:
nychotelfire.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan