TL1000 rijders deel 20: No Surrender!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand hier nog circuit kappen voor een TLR? Ik weet niet of er hier ook rijders zijn die met hun slagschip/TLR of TLS op het circuit rijden? Zo ja welke banden/bandenmaat gebruiken jullie?
Tjuus
 
-O- _O- :W

Mwa niet helemaal juist :P, aangezien ik de TLR gebruik voor woon/werkverkeer zit ik er vaker op dan de gemiddelde TLR/TLS bezitter denk ik zo. Tot dat ze gaan strooien blijft hij in de running dit seizoen.

Klussen gebeuren veelal in het weekend omdat ik hem 's maandags weer nodig heb :Z

Ook altijd gedaan met de TL. Tegenwoordig aan het werk in woonplaats en dus met fietsje
 
Heeft iemand hier nog circuit kappen voor een TLR? Ik weet niet of er hier ook rijders zijn die met hun slagschip/TLR of TLS op het circuit rijden? Zo ja welke banden/bandenmaat gebruiken jullie?
Tjuus
Ik reed er een aantal keer mee op t circuit, 120/70 190/55 eronder.
Reed toen met straat pilot powers, zou dat nu niet zo snel meer doen. :+
supercorsa´s d'r onder lijkt me prima.


:9~
IMG_2450.jpg
 
Goede middag allemaal!

Vraagje, heeft iemand hier toevallig nog originele dempers over? (die voor een zacht prijsje weg mogen)
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Heeft iemand hier de afmetingen van ALLE uitlaat pakingen?

part nr:1418102F00 (2x)
part nr:1418131D00 (3x)
part nr:1477102F00 (1x) (45x51x20)

Suzuki TL1000S 1997 (V) (E02 E04 E18 E22 E24 E25 E34 E39) / P37 MUFFLER - buy original MUFFLER spares online
de onderdeel nummers 3, 5 en 22. Ik kan de afmetingen niet vinden, maar vind het verzenden via een site als www.cmsnl.com veel te duur eigenlijk... (€63,-)

Edit: reduceerhuls ding heb ik wel gevonden... (45x51x20)

Waarom bestel je het niet bij de Suzuki dealer...?
 
Iedere beetje dealer kan aan OEM Suzuki spullen komen, toch?

Ja vast wel. Via internet is lekker makkelijk hé, kan ik mooi vanaf de bank bestellen.

Naja, ga zaterdag wel even langs de motorzaak.

Edit: Heb je die Alu-stang al gevonden ;)
 
Laatst bewerkt:
Ja vast wel. Via internet is lekker makkelijk hé, kan ik mooi vanaf de bank bestellen.

Naja, ga zaterdag wel even langs de motorzaak.

Edit: Heb je die Alu-stang al gevonden ;)

had gezien dat je uit lelystad komt.
daar zit martins motorservice.
kunnen gewoon aan originele suzuki onderdelen komen.
 
had gezien dat je uit lelystad komt.
daar zit martins motorservice.
kunnen gewoon aan originele suzuki onderdelen komen.

Daar heb je gelijk in! (dat van Lelystad, en van Martin) Ben alleen niet heel vaak in Lelystad (ivm school&kamer etc.) probeer zoveel mogelijk op afstand te regelen zodat als ik thuis kom ik direct met de motor bezig kan ;) )

Heb ze nu via via besteld, scheelt ongeveer de helft O-) En ook nog allemaal OEM. *O*

Edit: Werk je er allang achter de balie? Nog nooit gezien?
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek een complete tl 1000s koppeling incl drukstift bj 97.
het mag ook een compleet blok zijn wat kapot is zolang de koppeling er nog maar op zit.
of weten julie iemand die dit verkoopt?

full
 
ik heb wel een complete koppeling liggen volgens mij, alleen geen drukstift dacht ik zo,
ik zal hem eens even opzoeken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan